Ga naar inhoud

Volkswagen Golf VII


Phil

Aanbevolen berichten

Na de V is men terug wat hoekiger gaan tekenen en dat is hier precies doorgetrokken en ik kan dat wel smaken. Dat kleine ruitje vooraan vind ik maar niets. Had gehoopt dat ze meer met het interieur zouden doen en dan in het bijzonder met de middenconsole. Voor de rest is het wel mijn ding, al zou ik een A3 verkiezen doch zit die qua prijs nog wel wat hoger waarschijnlijk. Waarschijnlijk ook een totaal andere auto dan de Volvo V40.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg er geen harde van.

Had overigens verwacht dat de VII weer een compleet ander design zou krijgen als de VI. Golfjes hebben namelijk tot nu toe altijd twee generaties ongeveer dezelfde lijnen gehad, waarna de daarop volgende generatie compleet hertekend werd.

I en II --> Lijken op elkaar

III en IV --> Lijken op elkaar

V en VI --> Lijken op elkaar.

Maar nu lijkt de VII ook gewoon op de VI?

Ach ja, gaat ongetwijfeld weer top verkopen, maar na de IV ben ik mijn interesse voor Golfjes wat verloren, op een V GTI na dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg er geen harde van.

Had overigens verwacht dat de VII weer een compleet ander design zou krijgen als de VI. Golfjes hebben namelijk tot nu toe altijd twee generaties ongeveer dezelfde lijnen gehad, waarna de daarop volgende generatie compleet hertekend werd.

I en II --> Lijken op elkaar

III en IV --> Lijken op elkaar

V en VI --> Lijken op elkaar.

Maar nu lijkt de VII ook gewoon op de VI?

Ach ja, gaat ongetwijfeld weer top verkopen, maar na de IV ben ik mijn interesse voor Golfjes wat verloren, op een V GTI na dan.

Evolutie > revolutie, absoluut waar. Ik had ook iets meer verandering gehoopt, maar je weet dat het een Golf blijft, never change a winning team.

Maar ik vind de III en IV enorm weinig gemeen hebben (tenzij je de cabrio bedoelt). De IV past meer in het rijtje V-VI-VII imo.

See what I mean?

volkswagen-golf-7-generations.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind 'm wel zeer geslaagd, vooral ook technisch, best knap dat 'ie 100 kg is afgevallen. Zeer benieuwd naar de GTI, maar ook hoe een basic Golfje er zal gaan uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het eens met Phil, in mijn ogen leunt een IV meer naar een V dan naar een III.

Desalniettemin blijft de IV, in de juiste uitrusting, de knapste van de hoop. Vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Golf II blijft de mooiste, nah.

En ja, ook de golf 7 is wederom niet de spannendste van de hoop. Maar het interieur is op foto zovele male beter als de 6. Bij de testrit met de Golf 6 Variant, was ik allesbehalve te spreken over het interieur. Zelfs kunnen plaatsnemen in een 5-deurs Highline heeft me toen niet echt kunnen overtuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat weer een beetje beter. de V was de lelijkste van de hoop, de VI ietsje beter maar nog saai. de 7 gaat toch weer de iets sportievere toer op.

maar nog steeds geen hoofdendraaier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid