Ga naar inhoud

BIV Evoque 150 pk vs. 190 pk


Tigra

Aanbevolen berichten

Vlugge vraag:

Wie o wie kan er nog aan uit en wie o wie kan mij exacte gegevens geven?

Hoeveel is de BIV voor een Range Rover Evoque 2.2 diesel 150 pk en voor een Range Rover Evoque 2.2 diesel 190 pk ??

Dus met andere woorden, hoeveel is het verschil (is er nog wel een verschil?)

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stuiter nog liever overal op mijn kin naartoe dan dat ik in een Evoque zou rijden, dit terzijde

't Is niet voor mij, maar voor een collega.

Zijn die gegevens 100% te vertrouwen? Volgens de ene site stoten ze toch allebei evenveel co uit en als je berekent via dat programmake van de vlaamse overheid (of wat is 't) dan kom ik op andere bedragen uit.

Wie kan er nog aan uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die cijfers van de Autogids kloppen alvast van geen kanten. ;)

Ah, dan weet ik het ook niet, dacht zoek het gewoon op en post het hier. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon simulatietool van de FOD gebruiken, werkt perfect.

OK dan kom ik op gelijke bedragen uit want ze stoten blijkbaar allebei 174 co² uit... 852,77 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo was het vroeger ja... spijtig dat die sites niet onderhouden worden.. haal het dan offline zou ik zeggen

Ik dacht het al.

Of niet helemaal, want in Brussel en de Walen is dit wel nog van toepassing zeker? :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK dan kom ik op gelijke bedragen uit want ze stoten blijkbaar allebei 174 co² uit... 852,77 euro.

Het is toch niet enkel de co2 die telt? Fiscale pk's spelen toch ook nog mee of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal het idd gelijk zijn zeker?

Ik denk het :P

Maar ik zeg nog, duidelijkheid is wat anders... , dat gaat nog wat geven als ze de verkeersbelasting ook nog eens gaan "vergroenen" :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het :P

Maar ik zeg nog, duidelijkheid is wat anders... , dat gaat nog wat geven als ze de verkeersbelasting ook nog eens gaan "vergroenen" :angry:

Inderdaad, had eerst gewoon gegoogled en op bvb drivr beginnen ze wel over fpk maar zeggen ze niets over de euronorm van de motor. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid