Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Geplaatst:

Raar zicht. Precies of ze hebben daar een flitspaal gezet.

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Op ‎5‎/‎08‎/‎2016 om 18:39 zei Gert-Jan:

Pf.. hoe vet!

Geplaatst:
25 minuten geleden zei Maxime S:

Pf.. hoe vet!

Niet normaal... mijn ouders zijn nu in Duitsland en ze zeggen dat het nu echt wel plat is tov Finland, waarschijnlijk laatste jaar Duitsland en voortaan Finland of Polen.

Geplaatst:

Check zeker de eerste 6 minuten. Foute YT titel btw.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

weet niet goed waar anders zetten.

ben je daar al geweest @Lefty  ?

Lijkt me wel iets bijzonders om eens te gaan rondkijken precies, en is gelegen in zwitserland

autobau zwitserland

Geplaatst:

Ze hebben precies toch wel wat leuks staan.

Geplaatst:

Real F1 :inlove:
Oude Hockenheim :inlove:
Schumacher in de regen :inlove:

Geplaatst:
Op 8/3/2016 om 21:55 zei McLovin:

Die gast durft dus zijn stuur aan de binnenkant vastpakken. Zal genoeg metier hebben om te mogen zondigen zeker?

Geplaatst:

Video mist toch wat emotie en geluid.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Auto, moto, ... 't gaat over een motor (engine). Meer bepaald eentje van een BMW S1000RR (supersportieve wegmotorfiets). Je ziet de 2 bovenliggende nokkenassen, een inlaatklep, een uitlaatklep, de klepstoters en -veren.

Aan 14.000 tpm. :shocked: Dat zouden dus 113 cycles per seconde (!!!) zijn. Binnen zo'n absurde korte tijd moet je dus je cilinder vullen, de juiste hoeveelheid brandstof inspuiten, alles samendrukken, het mengsel ontsteken en laten uitzetten, en dan terug het hele verbrande mengsel naar buiten stuwen. En dat 113 keer per seconde.

WTF :shock:  Beestig op te zien.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
30 minutes ago, gTa said:

Auto, moto, ... 't gaat over een motor (engine). Meer bepaald eentje van een BMW S1000RR (supersportieve wegmotorfiets). Je ziet de 2 bovenliggende nokkenassen, een inlaatklep, een uitlaatklep, de klepstoters en -veren.

Aan 14.000 tpm. :shocked: Dat zouden dus 113 cycles per seconde (!!!) zijn. Binnen zo'n absurde korte tijd moet je dus je cilinder vullen, de juiste hoeveelheid brandstof inspuiten, alles samendrukken, het mengsel ontsteken en laten uitzetten, en dan terug het hele verbrande mengsel naar buiten stuwen. En dat 113 keer per seconde.

WTF :shock:  Beestig op te zien.

Uiteindelijk weet je wel dat dat allemaal gebeurt in de motor. Het is maar als je het eens te zien krijgt, dat je er echt van onder de indruk bent.

Dat zijn dan nog kleine componenten, die zuigers/drijfstangen gaan even snel op en neer, en wegen een paar 100g. Trouwens vreemd dat die ene klep maar een enkele veer heeft, en ze dat spel toch zo hoog in toeren kunnen laten gaan.

Beeld je trouwens eens in hoe het er aan toegaat in van de huizengrote scheepsmotoren. Ok, die draaien 100-150rpm, maar dat is ook 2 keer per seconde. Elke keer een piston de grote van een kleine slaapkamer die op en neer gaat...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uur geleden zei Soundstorm:

Uiteindelijk weet je wel dat dat allemaal gebeurt in de motor. Het is maar als je het eens te zien krijgt, dat je er echt van onder de indruk bent.

Dat zijn dan nog kleine componenten, die zuigers/drijfstangen gaan even snel op en neer, en wegen een paar 100g. Trouwens vreemd dat die ene klep maar een enkele veer heeft, en ze dat spel toch zo hoog in toeren kunnen laten gaan.

Beeld je trouwens eens in hoe het er aan toegaat in van de huizengrote scheepsmotoren. Ok, die draaien 100-150rpm, maar dat is ook 2 keer per seconde. Elke keer een piston de grote van een kleine slaapkamer die op en neer gaat...

Dat was ik ook aan het denken, de pistons gaan ook zo snel in een op en neergaande "onnatuurlijk lichtjes knikkende" beweging, geschift.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in