Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes


Subaru555

Aanbevolen berichten

Ik heb daar 70+ gereden op sneeuw, in de vossenpijp. Pas als je daar met de fiets gereden hebt snap je wat de hoogteverschillen daar zijn, da's echt zot.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan neem je de ellendige lange klim van Breidscheid naar Hohe Acht in de easy richting. Top idee. Ik ben daar makkelijk 996 à 997 doden op gestorven. Hopelijk volgende keer maar 991 keer meer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jupke:

Gek, toen we daar vorige keer waren reden we langsheen Bergwerk aan de andere kant, buitenkant circuit zeg maar.

Edit: zie 't nu pas :fp: verkeerd gekeken: is nog altijd zo. Scusi. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is tegen mijn eigen belang, want dan ga ik nog niet mee kunnen, maar ... doe dat als het gesneeuwd heeft. Ge kunt op meer dan voldoende plaatsen ook 't circuit op, da's echt beestig. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat dat aangegeven, of is dat gewoon het circuit volgen? Die route hierboven wijkt precies hier en daar wel af, hopelijk wel met pijltjes dan. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon in de GPS stoppen? Ik rijd nooit meer op pijlkes, grootste frustratie OOIT. Als ge efkes niet oplet omdat ge diep aan 't gaan zijt, weet ge niet of ge er eentje gemist hebt, soms terugkeren, soms onverrichterzake, enz. Bah. ... Mijnen Garmin Edge was 't beste wat ik ooit gekocht heb qua fietsuitrusting. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ierse, onzen beul. Ge zijt aan 't pushen om op énen dag toch 100 km te klokken, zeker? 't Zal zonder mij zijn, Gérard! :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gTa said:

Ierse, onzen beul. Ge zijt aan 't pushen om op énen dag toch 100 km te klokken, zeker? 't Zal zonder mij zijn, Gérard! :lol: 

Neenee, dat moet niet. :)

Foldertje hier te downloaden: http://www.bike-magazin.de/touren/deutschland/supertrail-mtb-trail-an-der-nuerburgring-nordschleife/a8603.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei gTa:

Ik heb daar 70+ gereden op sneeuw, in de vossenpijp. Pas als je daar met de fiets gereden hebt snap je wat de hoogteverschillen daar zijn, da's echt zot.

Idd, in 2008 eens met @Mayonaise meegedaan aan Rad am Ring. Epic!

Met MTB 86 in de pijp.

Overheerlijke sfeer, track en omgeving. Wil ik ook nog wel eens doen.

IMG_8607_fhdr.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar is het 'vrij rijden' voor fietsers enkel op zondagvoormiddag van het Rad Am Ring weekend? Of zijn er nog andere dagen wanneer je er kan fietsen? Niet MTB dus, maar op de tarmac 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid