Gast Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 zou toch sneller moeten zijn dan een zr1? ongeveer dezelfde pk's met minder gewicht? Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 zou toch sneller moeten zijn dan een zr1? ongeveer dezelfde pk's met minder gewicht? ontlopen elkaar ni veel nee Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 17 augustus 2013 Geplaatst: 17 augustus 2013 https://www.youtube.com/watch?v=oWZqb_PX12A MIljaar wat een ervaring moet dat zijn! 5 Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 17 augustus 2013 Geplaatst: 17 augustus 2013 DAT is een geluid en dan die knallen en ploffen als hij agressief rev-matchet Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 21 augustus 2013 Geplaatst: 21 augustus 2013 C111 https://www.youtube.com/watch?v=t5RD_qQPdpQ&feature=player_embedded Quote
Spillies 1.595 Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 Eens helemaal uitgekeken, nog eens back to basic testwerk itt de Top Gear invloeden overal de laatste tijd. Opmerkelijk dat de 991 het tweede jaar op rij de Best Driver's car is, terwijl de motorisatie nu ook niet zo overweldigend is. Dat moet dan echt geweldig rijden! Verwonderd me ook dat de M6 eigenlijk heel slecht scoort en bv. de E63 AMG T-model een stuk beter scoort terwijl die in een totaal ander klasse zit... Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 24 augustus 2013 Geplaatst: 24 augustus 2013 Ook helemaal uitgekeken. Ik ben ab-so-luut geen van van die Randy Pobst (shovers down my spine) maar erken dat 'ie hoogst waarschijnlijk bijzonder deftig aan een stuurtje kan draaien. De andere twee presentatoren liggen me ook niet helemaal, maar bon ... de inhoud van de video ligt me wel en die afgesloten sectie van de I-zoveel is eigenlijk een beestig stukje tarmac om karren deftig te testen. Toch wel enkele verrassingen, voor mij. De vele vorige berichten en video's over de nieuwe Viper doen op den duur denken dat het een soort van all day sports car is ... maar hier (je ziet 't ook zo duidelijk op de beelden) leer je toch wel weer uit dat het een beenharde rakker is waar je 100% voor moet kiezen. Schitterend ook dat die R8 nog altijd zo goed getest wordt. Ik heb dat zelf altijd een beestige auto gevonden om mee te rijden (ook met de 4.2 die, toen en nu, zo zwaar bekritiseerd werd als "traag"). Lijkt erop dat 'ie nu écht wel helemaal rijp is. Jammer dat 'ie ondertussen wat gedateerd begint te lijken (en de looks van de coupé heb ik altijd ongelukkig gevonden). De M6 wordt erg vaak bekritiseerd omwille van z'n povere tractie, maar ik ben blij dat hier toch zo sterk signaal wordt gegeven aan BMW dat het echt niet spoort met die mannen van BMW Motorsport GmbH. De vergelijking met de 850CSi is prachtig (toen mocht de M enkel maar op de inlaatcollector staan, niet langs buiten op de auto). Ik hoop dat er veel zo'n berichten blijven komen, en dat er daar ergens in München toch weer een meerderheid wordt gevonden om de pure ///M van weleer te laten herleven. ... Quote
Gast Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 http://www.youtube.com/watch?v=fFZe7-l-Ju0 Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 De Viper op de laatste plaats, omdat je teveel moet werken in die kar... Dan is dat toch een drivers car in mijn ogen? Soit, voor mij de Viper Like holding a venomous snake Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Bwa ja, niet echt hé.. is gewoon zo'n rauw, wild beest waar je voor moet zijn maar objectief gezien is dat eigenlijk niet echt een goeie auto nieuwe Corvette staat er mijlenver boven.. Quote
Gast Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 trager, maar toch nog mooi om te zien en horen Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Knappe auto wel Gek die prijzen in NL Quote
Gast Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 jammer dat ze dat blok niet in een vanachter trekkende focus steken Quote
Spillies 1.595 Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 wow Buiten het magnifieke filmpje, waarom wordt die kerel continu in de McLaren gefilmd als die over de andere auto's aan 't praten is? 'k Vind dat gelijk ambetant. Quote
Dellie 108 Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Als je dan toch de kans hebt om van 1 van die auto's uw bureau te maken dan pak je toch de F1 hé. Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Ze zijn weer aan het brakken. 1 Quote
Gast Geplaatst: 28 augustus 2013 Geplaatst: 28 augustus 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ScBCoOv50dA Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.