Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes


Subaru555

Aanbevolen berichten

 

Hoe BONKERS goed kunnen superweinig cilinders en superweinig cilinderinhoud klinken? :lolz:

 

:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

gotta love 3-cilinders :D

Toen we voor mijn vriendin haar Colt 1.1 gingen kijken, ook 3-cilinder, en ik de eerste keer ermee reed, had ik een glimlach van oor tot oor :lol:

Een zalig roffeltje komt vanuit de motorkap met een vrij luid intake geluid eigenlijk voor standaard te ziin :D

Als je daar een kelk op zou steken, brullen voor dood en ni vooruit gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen we voor mijn vriendin haar Colt 1.1 gingen kijken, ook 3-cilinder, en ik de eerste keer ermee reed, had ik een glimlach van oor tot oor :lol:

Een zalig roffeltje komt vanuit de motorkap met een vrij luid intake geluid eigenlijk voor standaard te ziin :D

Als je daar een kelk op zou steken, brullen voor dood en ni vooruit gaan :D

 

Love it

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mensen die Gent een beetje kennen.. Vroeger had Mahy (gesitueerd rond de hoek van Sint Pietersnieuwstraat en Lammerstraat) een prachtige garage met oprijbruggen naar showrooms / werkplaats etc.. Hun promofilmpje van weleer, toen de Fiat 600 net uitkwam kan je hier opnieuw bekijken :)

Gebouw heeft erna nog een tijdje dienst gedaan als wintercircus, en heeft dan een hele poos leeggestaan jammer genoeg. Nu komt er weer leven in de keet door het 'krookproject'. Ze gaan de hele côté daar opwaarderen, komt ook een nieuwe bibliotheek ernaast. 

 

 

Gouden tijden :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid