BlackFox 2.079 Geplaatst: 29 augustus 2013 Geplaatst: 29 augustus 2013 Buiten het magnifieke filmpje, waarom wordt die kerel continu in de McLaren gefilmd als die over de andere auto's aan 't praten is? 'k Vind dat gelijk ambetant. Te weinig tijd in een dag om dat allemaal rond te krijgen, en de McLaren's cockpit leende zich er het beste toe om dit te filmen Quote
Dellie 108 Geplaatst: 29 augustus 2013 Geplaatst: 29 augustus 2013 Jammer dat die niet te betalen zijn. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 2 september 2013 Geplaatst: 2 september 2013 Sorry indien repost. En waarom blijft dat een link ipv een YouTube fenêtreke te worden? Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 2 september 2013 Geplaatst: 2 september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=a4JEcivazOE Sorry indien repost. En waarom blijft dat een link ipv een YouTube fenêtreke te worden? Hyperlink niet verwijderd als ie tussen de tags komt? Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 2 september 2013 Geplaatst: 2 september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=a4JEcivazOE Sorry indien repost. En waarom blijft dat een link ipv een YouTube fenêtreke te worden? Je moet je link tussen media tags zetten. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 Sequentiële versnellingsbak in een gestripte en geprepte S2000, hoe geil klinkt dat 1 Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 Je moet je link tussen media tags zetten. Ik heb hem geedit. Please, do elaborate. Want ik zie in mijn editor geen 'media tags' staan. Quote
Gast Geplaatst: 22 september 2013 Geplaatst: 22 september 2013 om even aardig te zijn als janvkn: je moet op die knop links boven duwen in het venster om te posten, dan de link plakken in het gewone venster maakt hij er automatisch een url van ipv een filmpje Quote
Jupke 11.086 Geplaatst: 23 september 2013 Geplaatst: 23 september 2013 Ik post altijd gewoon de link in de editor zonder opmaak. In de gewone gaat hij het inderdaad aanzien als en normale link. Media-tags zitten onder een knopje links boven waar je verschillende tags kan kiezen. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 23 september 2013 Geplaatst: 23 september 2013 om even aardig te zijn als janvkn: je moet op die knop links boven duwen in het venster om te posten, dan de link plakken in het gewone venster maakt hij er automatisch een url van ipv een filmpje Tip: ga nooit handleidingen schrijven Ik post altijd gewoon de link in de editor zonder opmaak. In de gewone gaat hij het inderdaad aanzien als en normale link. Media-tags zitten onder een knopje links boven waar je verschillende tags kan kiezen. Met 'in de gewone' bedoel je andere versie van forum software? Ik zie knopjes linksboven in de editor maar niets dat op tags betrekking heeft. Kheb het dan maar even gegoogled en blijkt dat je niet gewoon de link in je adresbalk kan gebruiken, maar wel de 'embed' link onderaan, als ik die plak lukt het inderdaad Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 Zal hier al wel eens staan waarschijnlijk, maar blijft fucking zalig 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.