Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En knapper dan de '3, if you ask me.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

fuck, wat een explosie van kracht!

Geplaatst:

Shit dat is echt nog wel een pakske sneller dan zo'n Veyron :lolz:

Geplaatst:

Het veyron project was misschien toch wat hoog gegrepen. Het heeft bakken gekost om de technologie een paar jaar voor te zijn, maar voor hij uit productie is zijn er al auto's voor de helft op de markt die sneller zijn en waar men geen miljoenen per stuk verlies op maakt.

Geplaatst:

Denk dat een Veyron wel wat 'verfijnder' z'n werk doet, nee?

Geplaatst:

ge koopt dat toch gewoon om hard te gaan, of het verfijnd is of wat minder verfijnd is bij zo een auto toch niet heel belangrijk

Een mclaren p1 en laferrari zullen ook wel wat minder bruut zijn dan een agera

Maar het blijft wel een uniek en bijzonder concept ja, al is hij toch sneller overklast dan men oorspronkelijk gedacht had denk ik.

De verkoopcijfers zeggen ook wel redelijk veel. Als je dat vergelijk met een enzo waar je moest smeken om er een te krijgen...

Geplaatst:

ik heb maar drie uur geslapen vannacht. Ik ben, zoals in mijn vorige post te zien is, echt te bagger voor zinnige discussies.

Geplaatst:

volgens mij is zo een agera veel meer beleving, wel ook erg tricky denk ik

Geplaatst:

ik stel mij toch serieuze vragen bij die 'dyno' meting..

Geplaatst:

ik stel mij toch serieuze vragen bij die 'dyno' meting..

die amg is misschien gechipt? is idd wel erg veel vermogen
Geplaatst:

ik doelde op 't feit dat ze niet correct het vermogen meten..  ik geloof niet dat die AMG ineens 650 pk heeft .. bij de Audi S8 zeiden ze ook dat die underrated was terwijl PPE er al een paar op de bank heeft gehad en die telkens perfect hun vermogen haalden (en zijn vermogensbank meet correct de drivetrain losses)

Geplaatst:

Bij de bmw was het toch redelijk juist. Het zou slecht gemeten kunnen zijn, maar het zou mij ook niet verbazen als een persauto niet helemaal stock is.

Geplaatst:

BMW zat ook tegen de 600 pk, wat op zich kan.. 

maar bij de AMG kletsen ze er 20% bij, ik geloof dat niet eerlijkgezegd maar ik kan mis zijn

zou ze graag eens zien op een deftige vermogensbank

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

een beetje vermogen op overschot is altijd leuk

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in