Ga naar inhoud

F1 GP van Japan 2012


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

James Allison, Lotus technical director

“We suffered a disrupted day with Kimi’s car but despite that we’ve achieved a reasonable amount. We evaluated ‘The Device’ in the morning but were unable to make it switch effectively so we won’t be using it for the rest of the weekend."

Wat een apen zijn dat daar eigenlijk... Eerst het gebruik een paar races uitstellen en nu werkt het nog niet naar behoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet waarom ze Raikkonen's vrijdagen maar blijven opofferen, dat ze dat ding eens bij Grosjean steken en die ziet wel waar hij ermee komt.

:fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet waarom ze Raikkonen's vrijdagen maar blijven opofferen, dat ze dat ding eens bij Grosjean steken en die ziet wel waar hij ermee komt.

:fp:

Jep.

Zelfs bij Force India of Sauber komen ze vaker met nieuwe upgrades af waarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat Vettel vertrokken is om het WK binnen te halen :angry:

Die kerel heeft aan 2 titels toch al genoeg imho. Had een veel superieure wagen...

Als er dan toch iemand een 3de titel verdient is het Alonso want die is gewoon de betere rijder, hoewel ik ook niet zijn grootste fan ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Vettel beter als Hamilton maar Alonso beter als Vettel. Mocht Vettel zijn 3de titel op rij halen, is dit de verdienste van Newey en het RedBull team en niet puur van Vettel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een leuke race met een verrassend podium, maar schors die Grosjean voor de rest van het seizoen.. In het begin van het seizoen was het nog leuk naar Grosjean te zien omwille van de onverwachte prestaties en zeker nadat hij in 2009 moest invallen voor Piquet. Maar het aantal startincidenten? Spa met schorsing tot gevolg. Monza aan de kant. 1 race gaat het dan goed en dan nu dit weer.. Blijkbaar niet veel geleerd tot nu toe...

Incident Alonso-Raikonnen: Fernando moet leren relativeren. Hij heeft Raikonnen eerst van de baan geduwd. Tja, Raikonnen had iets meer kunnen liften, maar moest dat niet doen. In mijn ogen een puur race incident en de risico's van de start.

Schumacher: toch wel degelijke race. Wel geen punten.

Vettel: super weekend. Als het zo voort gaat, met 2 vingers in de neus wereldkampioen en waarschijnlijk nog voor de laatste race op Interlagos. Laat nog maar eens een alternator sneuvelen..

Massa: 1 zwaluw maakt de zomer niet, dus hopelijk 1 podium ook geen contractverlenging. Hoe men het ook draait of keert, Massa presteert ondermaats en daar zal dit podium niet veel aan veranderen. Hopelijk presteert hij de volgende races zoals vandaag, maar ik zou hem toch niet tekenen voor 2013. Filipe it's time to go. Sluit af in schoonheid.

Dank aan Kamui om het podium te halen. Het is gegund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kamui! Kamui! Kamui! Kamui!

Als rijder moet je dan toch kippevel op dat podium krijgen peisek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Grosjean blijft ook precies nog lekker op het gas staan terwijl hij al op Webber zit. :')

Trouwens, Raikkonen is de enige rijder die dit jaar al elke race heeft uitgereden blijkbaar. Ook slechts 1x niet in de punten gefinisht... Stel je voor dat die nog WK wordt zonder een overwinning. :lol: (Kans is wel klein maar ach)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid