Ga naar inhoud

Velgen F10


Salokin

Aanbevolen berichten

Mijn idee om extra set CSL velgen onder de funfer te leggen was blijkbaar geen strak plan. Bij deze set CSL velgen te koop. Aangezien er af en toe aangehaald wordt dat er in het openbaar gedeelte te weinig beweging is dus hier maar eens een topic aangemaakt. Huidige jantes wil ik behouden om mijn winterbanden op te leggen, waarop leg ik dan mijn zomerrubber? Vuur jullie voorstellen maar af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien het en F10 zonder M-pack is zou ik voor max 19 inch gaan. Imo is 20 te groot dan.

Styling 331 of 332 zijn wel knap. Sportieve en toch stijlvolle velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua design lijken ze inderdaad heel veel op mekaar. 331 is enkel een maat groter.

Ik zou in eerste plaats dat ding eens wat lager leggen. Een AC Schnitzer verlaging, of nog beter, een KW V3 ophanging. Met zo'n verlaging gaat 20" zeer knap uitkomen. Er is een ruime keuze niet OEM BMW velgen op de markt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel als 'ie shadowline heeft... gunmetal en chroom vloekt met mekaar imo.

Dit mooie blauw vind ik sowieso niet mooi met dat gunmetal Ferricgrey.

Link naar reactie
Delen op andere sites

312, 331, 332 of 366.

't Verschil is in sé niet heel groot tussen 328 en 331, maar eens je ze op een wagen zet springen de 331 er toch mooi uit.

332 vind ik ook erg knap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OEM Styling 281 in 20". Knap en zeldzaam.

auto-show-photos3-6114190794955356278.jpg

Ik zou voor deze gaan, zeer knap zo in 20''.

Past niet bij mijn Ronnystatus maar ik vind ze wel reteknap.

Nee, want deze zijn wel in de juiste maat :D

Setje spacers vooraan en grotere banden en je hebt hetzelfde resultaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik dus ook. Het design van de CSL velgen zie je redelijk vele terug komen bij andere merken van velgen zoals BBS, HRE,... Het verschil is wel dat die steeds 20" zijn, wat de 5 nodig heeft om 'vet' te zijn. Zeker als 'Ronny' heb je 20" nodig. Vergeet die CSL-velgen die veel te klein zijn, en koop u een gelijkaardige 20" velg. Dat gaat echt zeer knap zijn.

Deze bijvoorbeeld:

White F10 on 20" Sig Silver VS8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je graag die 281's ziet, bij Monserez ligt nog een setje op stock, stuur gerust eens een mailtje naar maxime om een effort te vragen ;)

Bedankt - Merci en jij ook bedankt voor je verschillende maanden trouwe dienst als neger :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid