Ga naar inhoud

W220 S600 of CL500


The Swede

CL500 of S600?  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat zou je verkiezen?



Aanbevolen berichten

Zat bij het browsen van autotrader efkes te denken dat dit best een lollige poll zou kunnen zijn. Stel je kijkt naar een W220 van ergens een 2001-2003. Je kan die wagens in erg redelijke staat vinden voor niet zoveel geld.

Nu wil je iets dat wat "speciaal" is, eerder dan een run-of-the-mill S320 of S500.

Wat zou je voorkeur wegdragen?

De S600(L), een 5.8 Atmo V12 van een 367pk.

http://www.autotrade.../1500?logcode=p

De CL500, minder krachtig, maar een erg mooie coupé.

http://www.autotrade...cl500?logcode=p

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Moet zeggen, als ik zie hoe die er aan de binnenkant uitzien en wat ze allemaal als speelgoed meekrijgen, dan begrijp ik dat ze nog een stapje hoger stonden op de luxeladder dan de S berline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer betalen aan inschrijving dan dat je wagen kost, ik maak al niet de verstandigste beslissingen maar zelfs dit is voor mij een brug te ver. Als jij mijn taksen betaalt dan graag die vette S-klasse. Nooit geen fan geweest van de CL reeks, ik vind het maar een incoherent geheel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dát probleem heb ik niet. :lol:

Ik heb dan ook mijn keuzes gemaakt in het leven.

En deze keuzes kunnen maken is de verhuis waart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dát probleem heb ik niet. :lol:

Ik heb dan ook mijn keuzes gemaakt in het leven.

En deze keuzes kunnen maken is de verhuis waart.

Gezamenlijke aankoop? Jij betaalt de inschrijving en ik de aankoopprijs. De waard laat weten dat waard niet met t geschreven wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

e39M5

Volledig andere auto hé, en kost nog wel iets meer ook. De M5 is polyvalenter en zal nog rijplezier geven. So'n S of CL zijn ontworpen om in pure luxe en comfort te rijden :)

Qua onderhoudskosten zullen ze wel dicht bij elkaar liggen als het al niet meer is zelfs bij dergelijke benz, ken iemand die zo'n CL500 heeft en hij heeft me 's zijn officiële MB facturen getoond, fuck, je moet het er voor over hebben toch zenne. Rijdende geldput dergelijke ketels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In elk geval ligt de onderhoudskost voor dergelijke wagens hoog. Of dat nu een CL500 is of een M5, het blijven dure wagens om tip top in orde te houden.

Je koopt dit ook niet als je net 5000 euro aan een auto kan geven. Je koopt dit omdat je best wat cash kan spenderen en je madame liever met ern dergelijke wagen de weg opstuurt den met een diesel middenklasser van 15000 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beiden vind ik lelijke auto's, maar die CL500 spreekt me meer aan. Alleen al voor de hoeveelheid opties die ze er meestal inzitten. Waanzinnig vaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de CL

Because you sell drugs.

Dus in mijn geval de S600 L dan zodat ik de hoertjes er vanachter gemakkelijk inkrijg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de Cl. Geen v12 daily voor mij

Uw logica is altijd interessant:

Waarom zou je, uit eigen ervaring, van een dikke Benz V12 wegblijven en een V8 nemen?

Zou je dezelfde logica aanhouden wanneer je een S55 AMG met een S600 L zou vergelijken (beiden de atmo modellen) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw logica is altijd interessant:

Waarom zou je, uit eigen ervaring, van een dikke Benz V12 wegblijven en een V8 nemen?

Zou je dezelfde logica aanhouden wanneer je een S55 AMG met een S600 L zou vergelijken (beiden de atmo modellen) ?

Om de bougies van een V12 te vervangen schrijft Benz 4u voor, om maar een voorbeeld te geven. Voor de rest kan je nergens bij etc....

Onderhoud van zo'n dingen is proportioneel hoger dan het extra vermogen.

V12 is leuk voor in de weekends, maar dagelijks verkies ik een V8.

Het draait wel zoet etc, maar meer dan V8 heb ik persoonlijk niet nodig ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de bougies van een V12 te vervangen schrijft Benz 4u voor, om maar een voorbeeld te geven. Voor de rest kan je nergens bij etc....

Onderhoud van zo'n dingen is proportioneel hoger dan het extra vermogen.

V12 is leuk voor in de weekends, maar dagelijks verkies ik een V8.

Het draait wel zoet etc, maar meer dan V8 heb ik persoonlijk niet nodig ook niet.

:tct:

Gefcukt ! 4 u !

Zegt veel over hoe alles inderdaad moet bereikbaar zijn.

Dus tenzij je C_X heet en de superspecialist bent om kapotte motoren in en uit autos te zetten, dan blijf je daar dus als knutselaar best van weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:tct:

Gefcukt ! 4 u !

Zegt veel over hoe alles inderdaad moet bereikbaar zijn.

Dus tenzij je C_X heet en de superspecialist bent om kapotte motoren in en uit autos te zetten, dan blijf je daar dus als knutselaar best van weg.

Ja, leuk he :D

24 bougies steken, beide handen open, als je niet oppast gaan beide bobijnen stuk bij demontage (1500/stuk), en die 4u is best moeilijk te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, leuk he :D

24 bougies steken, beide handen open, als je niet oppast gaan beide bobijnen stuk bij demontage (1500/stuk), en die 4u is best moeilijk te halen.

:lol:

Doet me denken aan die aflevering van Top Gear waar Clarkson met die CL600 ging rijden en die bobijn idd kapot ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid