ICM 24.980 Geplaatst: 27 maart 2013 Geplaatst: 27 maart 2013 Ik heb 't ook druk maar rood stoort me niet? Ik merk het. Ooit had ik wintervelgen voor een BMW. No worries! Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 27 maart 2013 Geplaatst: 27 maart 2013 Ooit had je ook een Cayenne zonder deuken. Your point being? Quote
toere 17.054 Geplaatst: 27 maart 2013 Geplaatst: 27 maart 2013 Wat een kar toch! Echt he Zou al meer dan content zijn moest ik mij zo eentje kunnen aanschaffen binnen 4 jaar Quote
jayv 40 Geplaatst: 27 maart 2013 Geplaatst: 27 maart 2013 Gij moet minder met Daggie rondhangen No worries, dat komt op mijn kar niet op. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 27 maart 2013 Geplaatst: 27 maart 2013 Ik zie het er nog niet in, ma soit ... Quote
ICM 24.980 Geplaatst: 27 maart 2013 Geplaatst: 27 maart 2013 Ooit had je ook een Cayenne zonder deuken. Your point being? Dat het ik het tegen Simoni had. Quote
jayv 40 Geplaatst: 27 maart 2013 Geplaatst: 27 maart 2013 Ik zie het er nog niet in, ma soit ... It's all in your head Jokke :-p Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 27 maart 2013 Geplaatst: 27 maart 2013 Iemand die op onderstaande foto de velgen kan photoshoppe van de 2de foto? Mwoaaarh die blauwe !! Moet knap staan met de donkergrijze velgen. Doen!! Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 27 maart 2013 Geplaatst: 27 maart 2013 En ik vind z'n kontje ook beestig. Ik snap dat Jokke dat niet mooi vindt, 't is een redelijk markant styling-element ... maar ne lelijke eendensnavel vind ik dat toch niet. Dan vind ik (geen idee of ik hier ga buitengesjot worden nu) de ducktail van de 991 bijvoorbeeld véél minder knap, ik zou 'm zelfs niet moeten hebben ook al gaven ze 'm er gratis bij. 1 Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 27 maart 2013 Geplaatst: 27 maart 2013 als "week-end" wagen zou'k toch voor een fel kleurtje gaan Riviera of zo Quote
jayv 40 Geplaatst: 27 maart 2013 Geplaatst: 27 maart 2013 Rood is zeer mooi vind ik, maar men pa is niet zo voor rood, te druk. Testrit nu al gedaan en besteld ? Quote
Alexx 3.767 Geplaatst: 27 maart 2013 Geplaatst: 27 maart 2013 Testrit nu al gedaan en besteld ? Na skivakantie gaan we een Cayman S testrijden in Brussel. Er is al gesproken met de boekhouder, dus ik denk dat de kans er dik inzit! Quote
Alexx 3.767 Geplaatst: 28 maart 2013 Geplaatst: 28 maart 2013 Geeft een goed idee van wat we in gedachten hadden. Bedankt Phil! Velgen zijn irl pakje donkerder. Zeer knap imo! Hier kuipzetels in, Alcantara stuurtje, Sperdif, sportuitlaat, PDK, sport Chrono, PASM.. ideaal! 2 Quote
Alexx 3.767 Geplaatst: 28 maart 2013 Geplaatst: 28 maart 2013 Nog foto's gekregen: zalig kleurtje! Quote
Alexx 3.767 Geplaatst: 28 maart 2013 Geplaatst: 28 maart 2013 ALS er besteld wordt is het zowiezo blauw. Echter 1 probleem: Aquablue wordt eind mei vervangen door Sapphireblue. Het was nog mogelijk om Aquablue te bestellen, als men pa gisteren had beslist. Maar dat is wel heel snel. Er zitten serieus wat opties op die auto, nu enkel nog de zetels beslissen.. Sportplus zetels geven niet voldoende steun, de elektrische wel (volledig instelbaar), maar kost 1900 EUR meer. Kuipzetels zijn 300 EUR goedkoper. Maar mijn pa vindt de opleg van 1900 EUR voor "ne stoel" veel. Ma bon, PSE,PDK,PASM,sper zou er wel opzitten en dat is het belangrijkste.. al is een goede stoel ook belangrijk. En dan zaten we met een andere deadline: Alcantara stuur was pas enkele dagen NA deadline aquablue leverbaar. Dus aquablauw ging zowiezo niet.Hopelijk is Sapphireblue wat gelijkaardig. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 28 maart 2013 Geplaatst: 28 maart 2013 Hopelijk is Sapphireblue wat gelijkaardig. Totaal niet van wat ik kan opmaken. Aqua is veel dieper blauw. Aqua is een van de beste kleuren van Porsche imho Quote
jayv 40 Geplaatst: 28 maart 2013 Geplaatst: 28 maart 2013 1900 EUR meer. Kuipzetels zijn 300 EUR goedkoper. Maar mijn pa vindt de opleg van 1900 EUR voor "ne stoel" veel 't is idd een van de duurste opties op die kar, maar die zitten wel heel goed tov de gewone stoelen die veel te weinig zijdelingse steun bieden, IMHO een even dikke must als PASM in een daily driver. Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 28 maart 2013 Geplaatst: 28 maart 2013 Pa zover gekregen om mee te gaan testen Zijn C4 inruilen op deze, 4wd= Quote
Alexx 3.767 Geplaatst: 29 maart 2013 Geplaatst: 29 maart 2013 Totaal niet van wat ik kan opmaken. Aqua is veel dieper blauw. Aqua is een van de beste kleuren van Porsche imho Feit.. Super knappe kleur! Eerst erover gedacht om kleur op staal te nemen, maar dat gaat wel heel ver voor "zomaar" een kleurtje.. Dit is het nieuwe blauw. Vrij fel in de zon, maar als je de auto rechtsonder bekijkt, vrij diep blauw nog. In combinatie met de antraciete velgen.. Zowiezo geen grijs of zwart. 't is idd een van de duurste opties op die kar, maar die zitten wel heel goed tov de gewone stoelen die veel te weinig zijdelingse steun bieden, IMHO een even dikke must als PASM in een daily driver. Klopt, we hebben de foute keuze gemaakt in de Carrera. Zou jammer zijn om nog eens dezelfde fout te maken. Ik probeer richting kuipzetels Maar het blijft enorm veel geld... qua samenstelling zitten we nu aan een serieuze Cayman, maar een rijders-cayman en dat is belangrijk! Klein detail: Ik vind het onderste van de spiegelkappen in zwart vrij cheap ogen. Optie van 400 Eur, maar zo blijf je bezig. Dan kan mijn pa beter langst @Wax-it gaan om spiegels in carbon/mat zwart te wrappen. Pa zover gekregen om mee te gaan testenZijn C4 inruilen op deze, 4wd= Cayman of S? Quote
Simoni 6.184 Geplaatst: 29 maart 2013 Geplaatst: 29 maart 2013 Zet carbon maar uit je hoofd, behalve als je geen problemen hebt met scheefgetrokken "carbon-weefsel". Om dat over die kromming te krijgen moet dat opgewarmd en gemanipuleerd worden waardoor die lijnen dus ook krom getrokken worden. Carbonfolie werkt jammer genoeg maar in één richting / één kromming. Maar eerlijk gezegd vind ik dat die plastic voet niet stoort. Quote
Alexx 3.767 Geplaatst: 29 maart 2013 Geplaatst: 29 maart 2013 Zet carbon maar uit je hoofd, behalve als je geen problemen hebt met scheefgetrokken "carbon-weefsel". Om dat over die kromming te krijgen moet dat opgewarmd en gemanipuleerd worden waardoor die lijnen dus ook krom getrokken worden. Carbonfolie werkt jammer genoeg maar in één richting / één kromming. Maar eerlijk gezegd vind ik dat die plastic voet niet stoort. Ah oke dat weten we dan ook weeral, bedankt! Quote
Yannixx 1 Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 Droom nu al een paar jaar van een cayman, echt nice dat je vader binnekort een heeft!Wanneer zou hij toekomen? Quote
GTX 4.956 Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 ''Live'' picture Zo doet ie me enorm hard aan een 910 denken. Knap! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.