Ga naar inhoud

BMW 2 Series


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Lijkt al een ferme intercooler op te zitten. Buiten het feit dat ook BMW al hun modellen op elkaar gaat doen lijken zal dit wrslk weer een zeer degelijke kar worden op alle vlakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, veelbelovend!

 

Steek die neus op de nieuwe '1 en dat ding wordt een miljard keer mooier.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW had mooie neuzen, tot europa afkwam met hun voetganger safety gezeik

Ik kan het op de nieuwe 3 ook niet smaken, maar ik denk dat het ook vooral met stroomlijning te maken heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze neus had de 1 vanaf het begin moeten hebben. Maar het is hier al gezegd, de neuzen van BMW's waren vroeger veel knapper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van in 't begin fan van deze kar en 't begint er op te lijken dat hij het gaat waarmaken :inlove:. Zo benieuwd naar motorisaties, prijzen, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het op de nieuwe 3 ook niet smaken, maar ik denk dat het ook vooral met stroomlijning te maken heeft?

 

Eerst veiligheid, daarna pas voor een goede cx waarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg hier een onwaarschijnlijk Audi gevoel bij........een kloon van de andere BMW modellen en niet vernieuwend. Ik ben bereid om met pek en pluimen bestrooid te worden omwille van deze heiligschennis en onvoldoende kennis van het gamma om de enorme verschillen, die de BMW fans ongetwijfeld zien, niet op te merken.

Mijn verontschuldigingen bij voorbaat.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg hier een onwaarschijnlijk Audi gevoel bij........een kloon van de andere BMW modellen en niet vernieuwend. Ik ben bereid om met pek en pluimen bestrooid te worden omwille van deze heiligschennis en onvoldoende kennis van het gamma om de enorme verschillen, die de BMW fans ongetwijfeld zien, niet op te merken.

Mijn verontschuldigingen bij voorbaat.

 

Ik heb hetzelfde gevoel bij de nieuwe 3-reeks en de 5-reeks. 

 

 

Deze bak daarentegen is wel knap imo. Front is echt veel beter, zeker omdat ze de lichten niet volledig doorgetrokken hebben zoals bij de 3-reeks. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

He also said that he’s more excited about the arrival of the M235i – the upcoming coupe version of the current 1 Series. He told us that an M2 is “unlikely” for now, but the M235i will spring some surprises.

“I have just signed off the M235i’s M Sport performance kit, which will include a proper limited slip differential. I’m just working out whether to make this an option on all models.

The M235i is as close a spiritual successor to the 2002ti that we’ve had. My initial benchmark was that it will be faster than the BMW 1M Coupe around the Nurburgring, which it is.

The 4 Series body is stiffer than the 3 Series’, and the 2 Series is the same over the 1 Series. The handling of the 1M was too snappy, but the 2 Series has a longer wheelbase and the proportions are better. However, we did take the 18-inch wheels and special Michelin tyres from the 1M for the M235i, as they offer better performance than the 19-inch versions.”

 

 

bron: http://www.autoexpress.co.uk/bmw/4-series/65234/bmw-m4-concept-pebble-beach#ixzz2ZnbNvxGD

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

“I have just signed off the M235i’s M Sport performance kit, which will include a proper limited slip differential. I’m just working out whether to make this an option on all models.

 

Straks ga je nog een M-M-pakket op de optielijsten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid