Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 Gevonden? Ik laat het de volgende keer toch aan Tommie over ze. Ik voel me nu al ambetant omdat ik dat gezegd heb. Typisch ik. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 Ik kijk er alvast naar uit!!!!!!!!!!!!! p.s. Er staat een dt-fout in je tekst. Ik wil je alleen maar beschermen voor de furie van Tommie. Gevonden? Ik laat het de volgende keer toch aan Tommie over ze. Ik voel me nu al ambetant omdat ik dat gezegd heb. Typisch ik. moest je dat nu zeggen, we proberen tommie minder aandacht te geven *betekend begin maar te zoeken hé Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 Heb pm gestuurd naar pjh. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Geplaatst: 30 januari 2013 and done. Je bent een schatje Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 moest je dat nu zeggen, we proberen tommie minder aandacht te geven Werkt hij ook soms op je zenuwen? Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 and done. Je bent een schatje Graag gedaan. Ik kijk er echt naar uit! EN! Bert heeft gezegd dat hij mij zal laten rijden. Hij heeft wel niet gezegd voor hoelang. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 Heb pm gestuurd naar pjh. foei! Werkt hij ook soms op je zenuwen? wel heb er al veel van geleerd, dat moet ik wel toegeven Graag gedaan. Ik kijk er echt naar uit! EN! Bert heeft gezegd dat hij mij zal laten rijden. Hij heeft wel niet gezegd voor hoelang. wel het stuk dat er file is om de parking op te rijden aan de cafetaria Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Geplaatst: 30 januari 2013 De tussenstop is na exact 100km. Jullie kunnen dus elk de helft doen Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Ik ga mijn betaling dan ook eens uitvoeren. Wil deze kans niet missen. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 16 februari 2013 Auteur Geplaatst: 16 februari 2013 ik moet de mailing nog altijd doen :$ vind precies geen goeie manier om op een deftige manier om geld te vragen. Ik vind het zo overkomen als smeken terwijl de bedoeling wel goed is Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 ik moet de mailing nog altijd doen :$ vind precies geen goeie manier om op een deftige manier om geld te vragen. Ik vind het zo overkomen als smeken terwijl de bedoeling wel goed is Sorry maar het is 5 euro en geen 50euro hé. Ze moesten eigenlijk al lang betaald hebben Quote
Thebiemerke 5.382 Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 ik moet de mailing nog altijd doen :$ vind precies geen goeie manier om op een deftige manier om geld te vragen. Ik vind het zo overkomen als smeken terwijl de bedoeling wel goed is Mogen we ook cash betalen op de karting? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Mogen we ook cash betalen op de karting? Crombez zegt NEEN Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 21 februari 2013 Auteur Geplaatst: 21 februari 2013 Beste deelnemer, Vanwege het overweldigende succes zijn de inschrijvingen voor de Zeeland Classic reeds een tijdje gesloten. Het deelnemersveld is beperkt tot 60 wagens omdat een teveel aan deelnemers ook niet positief is voor het rijplezier. Indien u deze E-mail ontvangt betekend dit dat u bij die eerste 60 zit, maar nog niet hebt betaald. De betalingsdatum voor de eerste 60 deelnemers wordt naar 15 maart geschoven. De reden waarom we dit doen is om mensen niet te moeten teleurstellen omdat ze niet meer kunnen inschrijven, maar dan toch moeten zien dat er een aantal deelnemers niet betalen/komen terwijl die plaats wel gereserveerd was. Alle deelnemers waarvan de betaling op 15 maart nog niet voldaan is, worden uit de deelnemerslijst geschrapt. Zo komen er opnieuw plaatsen vrij en krijgen de mensen die te laat waren alsnog de kans om in te schrijven. De inschrijvingen gaan opnieuw open op 15 maart in het geval dat er plaatsen vrij gekomen zijn. Bij deze nogmaals de betalingsgegevens: - Bedrag: 5 euro - Rekeningnummer: BE82 3900 3824 8468 - Begunstigde: www.carbonfiber.be - Mededeling: "ZLC 2013 - Voornaam Achternaam" Indien U reeds zeker bent dat u niet zult deelnemen, maar toch ingeschreven bent, mag U dit altijd melden op [email protected]. Zo gaan er geen plaatsen verloren. Hopelijk tot aan de start, Pieter-Jan Huyghe Ik weet niet waarom, maar ik vind deze E-mail precies niet goed. Iemand die iets ziet die moet veranderen? Spelfouten? Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 21 februari 2013 Geplaatst: 21 februari 2013 Ik vind die goed. Op spellingsfouten kan ik helaas niet veel zeggen. Quote
kwiekie 3.008 Geplaatst: 21 februari 2013 Geplaatst: 21 februari 2013 Ik vind die mail vooral te lang om gewoon te vragen om te betalen... Kan wel net iets vlotter denk ik. Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 21 februari 2013 Geplaatst: 21 februari 2013 Beste deelnemer, Vanwege het overweldigende succes zijn de inschrijvingen voor de Zeeland Classic reeds een tijdje gesloten. Het deelnemersveld werd beperkt tot 60 wagens omdat een teveel aan deelnemers het rijplezier in het gedrang brengt. Indien u deze e-mail ontvangt betekent dit dat u bij die eerste 60 zit, maar nog niet hebt betaald. De betalingsdatum voor de eerste 60 deelnemers wordt naar 15 maart verschoven. De reden waarom we dit doen is omdat er heel wat mensen zich niet hebben kunnen inschrijven en we het spijtig zouden vinden wanneer ingeschreven deelnemers uiteindelijk niet opdagen. Door de betaling te vervroegen kunnen deelnemers ons verzekeren dat ze aanwezig zullen zijn, en kunnen we eventueel geannuleerde inschrijvingen invullen met de lange lijst van wachtende gegadigden. Alle deelnemers waarvan de betaling op 15 maart nog niet voldaan is, worden uit de deelnemerslijst geschrapt. Zo komen er opnieuw plaatsen vrij en krijgen de mensen die te laat waren alsnog de kans om in te schrijven. De inschrijvingen gaan opnieuw open op 15 maart in het geval dat er plaatsen vrij gekomen zijn. Bij deze nogmaals de betalingsgegevens: - Bedrag: 5 euro - Rekeningnummer: BE82 3900 3824 8468 - Begunstigde: www.carbonfiber.be - Mededeling: "ZLC 2013 - Voornaam Achternaam" Indien u reeds zeker bent dat u niet zult deelnemen, maar toch ingeschreven bent, vragen wij u dit te melden via [email protected]. Op die manier gaan er geen deelnemersplaatsen verloren Hopelijk tot aan de start, Pieter-Jan Huyghe Heb het een beetje herschreven en spelfout uitgehaald. PS: U is enkel voor de koning. Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 21 februari 2013 Geplaatst: 21 februari 2013 Ik vind die mail vooral te lang om gewoon te vragen om te betalen... Kan wel net iets vlotter denk ik. Nah, komt wel sympathiek over als je de situatie uitlegt. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 21 februari 2013 Auteur Geplaatst: 21 februari 2013 Heb het een beetje herschreven en spelfout uitgehaald.PS: U is enkel voor de koning. de klant IS koning thanks Quote
Matteus 510 Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Hopelijk vallen er nog wat mensen af, want ik wil me wel inschrijven eigenlijk. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Hopelijk vallen er nog wat mensen af, want ik wil me wel inschrijven eigenlijk. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 25 februari 2013 Auteur Geplaatst: 25 februari 2013 Zo, alle mails zijn verzonden komt nog veel bij kijken om zo eens gewoon door de polders te gaan rijden met wat mensen Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Hopelijk vallen er nog wat mensen af, want ik wil me wel inschrijven eigenlijk. idem. Goestig om met een w123 te gaan? Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 Hopelijk vallen er nog wat mensen af, want ik wil me wel inschrijven eigenlijk. Heb zo'n voorgevoel dat dat wel in orde kan komen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.