Ga naar inhoud

Rondrit door Zeeland. 14/4/2013

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
had 2 dagen niet meer naar de site gekeken.... plots zitten we op 46/60 deelnemers :D

Goed bezig B)

Is die site gelinked aan Isabel ofzo? :o:D

Geplaatst:

pjh check jij eens of je m'n centjes ontvangen hebt? Zou er al op moeten gestaan hebben :)

Geplaatst:
Zal u al manueel op betaald zetten dan, 1 dag meer of minder zal het verschil niet zijn.

Thx , 

Binnen 5 min is het geld onderweg ... als het niet meer sneeuwt moet dit rap op uw rekening staan  :D

Geplaatst:
pjh check jij eens of je m'n centjes ontvangen hebt? Zou er al op moeten gestaan hebben :)

Ik check het onmiddelijk

Geplaatst:

Betaling is deze middag geupdate zie ik :)

Deze avond gaat alles dicht :) dan zien hoeveel plaatsen er over zijn en aankondigen hoe laat de inschrijvingen op welke datum opnieuw open gaan :D

Geplaatst:

De overige 11 plaatsen moeten verloot worden vind ik. Is dat niet eerlijker? Je laat een pak mensen inschrijven, en schrijft dan een scriptje dat er random 11 uitkiest.

Geplaatst:

Dikt ook het "exclusiviteitsgevoel" aan. :D

Geplaatst:

Als ik deelnemer was, dan zou ik dat niet graag hebben om eerst te kunnen inschrijven maar dan toch niet te kunnen meedoen.

Ik denk dat ik gewoon de website ga aanpassen zodat hij eerst checkt hoeveel inschrijvingen er zijn en indien dat reeds 60 is, hij het inschrijfformulier niet toont maar gewoon een andere tekst/layout.

Er is maar 1 probleem: wat als een deelnemer van voor 15 maart na 15 maart zijn geld stort... ze hebben de gegevens dus eigenlijk gaat dat perfect :D Moet ik ze dan alsnog weigeren en aan de rompslomp van terug storten enz beginnen.

So many questions :D

Geplaatst:

Pech gehad denk ik dan. Genoeg kans gehad om te betalen!

Geplaatst:

Ik zou ook kunnen vragen om te mailen, dan heb ik minder scriptwerk en is het ook eerlijk want E-mails hebben een timestamp. Eerst is eerst dan...

Geplaatst:

Wel zorgen dat je mail bereikbaar is dan. :D

Geplaatst:

Ik persoonlijk zou gewoon aan vriendjespolitiek doen. En als het geen vrienden zijn, die die het meest te bieden heeft. 

Geplaatst:

PJ, notuleer -> CAS en C_X in de lada sport!

Geplaatst:

PJH wanneer gaat uwe website terug open?  Ik zou  willen inschrijven!

Geplaatst:

ik kan niet meer die dag. Mijn mama wil die middag gaan eten voor haar verjaardag.

PJH : ik wil het roadboek, zodat ik toch eens kan genieten van je wegen.

Geplaatst:

Gisteren dus de route eens gaan testrijden voor PJH. Ik had de avond ervoor op het Polderbal gezeten en ik had dus een houten kop. Mijn co-piloot werd al snel ziek en ik eigenlijk ook maar dat kwam eerder door de drank van de avond ervoor :P

Heb het dus wat kalm aan gedaan tot aan de stop, 100km is lang op zo'n kronkelende baantjes. Enja mijn co-piloot was ook niet altijd wakker denk ik, heb ongeveer 30km teveel gereden en dikke 4u onderweg geweest :facepalm: Enkele voorbeelden...

- Je moet wat verder scherp naar rechts, 't is echt een pokkestraat die je dus amper ziet dus ik rijd er voorbij. En dan zegt hij ah neen je moest naar links

- ja 't is daar dan naar ... hup *maakt een schijnbeweging in de lucht *

- ja hier naar rechts en we staan op een T-splitsing. Ik spiek eens op zijn blad en we moesten aan een kruispunt naar rechts. 'k zeg da klopt hier niet hé dus terug rijden...

- dan echt hopeloos verloren gereden en bijna 20min verloren. Dan helemaal terug gereden en 't kwam uit, hij had een kotje overgeslagen

- komen ergens uit waar de instructies niet overeenkomen met de situatie, 'k zeg hmmm. Hij had me rechtdoor gestuurd terwijl we aan een kruispunt naar rechts moesten

- volgend kruispunt baan oversteken en dan volgen. Daarna ga je verkeerslichten zien, nuja dat is zo'n boerenbaantje dus ik verwachtte geen verkeerslichten en na 300m kwam het al uit. Pijltje stond naar rechts en hij had rechtdoor gezegd. Hij is dan zo nog eens 2x gemist

De route is nu 200km en er mag zeker 50km af. Anders gaan er koppels scheiden denk ik, zeker als je af en toe vastzit achter verkeer.

En met 60 wagens 2x de N49 oversteken op een zondag lijkt me ook risky.

Na de stop is het minder bochtig en dan aan WARP5 verder gereden, conclusie is dat de doorsnee boerenbaan in Zeeland er beter bij ligt dan onze snelwegen.

In de tussenstop geen (opgewarmde) pannenkoek bestellen, ze zijn echt niet te eten. De ene viel uit elkaar en de andere was nog harder dan een beschuitje.

Enkele tips die niemand toch gaat volgen :D

Rijd niet op de limiet want dan ga je in de gracht zitten

Houd voldoende afstand want er zijn een paar verraderlijke bochten waardoor je opeens vol in de remmen mag gaan :)

Veel verkeersdrempels waaronder eentje op een baantje waar je WARP 10 kan halen maar dan ga je in het veld vliegen vrees ik. Wij hadden het op tijd gezien dus geremd.

Paar blinde bochten en nu toch ook vrij veel verkeer gehad dus houd er rekening mee dat er tegenliggers kunnen afkomen.

Veel wandelaars die gewoon op de baan blijven staan :(

Alleszins dikke pluim voor PJH, hier is er enorm veel diesel/benzine, tijd & werk in gekropen!!  :up:

Geplaatst:

Wat sfeerfoto's :)

img2802s.jpg

fojgrfzleg5dhut4uvdvqrz.jpg

img2805ha.jpg

img2808x.jpg

img2807k.jpg

img2809y.jpg

img2811b.jpg

Die S5 was al even erg als die RS.500 van vorige week. Bleek een oude pé te zijn die beter een Lada gekocht had!

img2812r.jpg

img2814q.jpg

img2813b.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Many thanks voor je input :)

Ik denk dat je een nieuwe co-driver moet zoeken :D De route is en blijft 200km lang, de nadruk ligt op RIJDEN :) Ik heb persoonlijk een hekel aan rondritten die 20 min duren, een mooi voorbeeld daarvan was de "rondrit" van Gent naar St Niklaas vorige zomer voor de E30.be meeting. Je had daar zo'n mooi wagenpark...en dan loodsen ze u over kasseiwegen, drempels, stadscentra, om dan na 40min al aan te komen op de markt waar de meeting dan doorging :s I want to drive :D

Wat je kritiek ivm de N49 betreft, ik ben me bewust van het probleem, de reden waarom dat noodzakelijk is, is omdat er wegenwerken zijn waardoor mijn oorspronkelijke route niet kan doorgaan :( Ik zoek daarvoor wel nog een oplossing met goed asfalt. Ook die 2 opduikende drempels waar je over moet in deze rondrit worden vanaf nu gemeld in het roadbook zodat niemand daar moet schrikken :)

Leuk dat je beseft dat de gemiddelde boerenweg idd beter ligt dan onze snelweg, dat is ook de reden waarom ik Zeeland gekozen heb. Je kunt er zo zorgeloos knallen zonder schrik te moeten hebben voor je ophanging of velgen.... het is gewoon zalig. Combineer dat met wat bochten en een prachtig uitzicht en je hebt een locatie die kan dienstdoen als een soort LAN-party voor Petrolheads :D

Wat de tussenstop betreft: ze zijn goed in het leveren van drankjes :) de tussenstop dient voor pipi/drankje en dan direct verder rijden. Als iedereen daar gaat blijven plakken dan zal de zaal bij de tussenstop te klein zijn :o Laat die pannenkoek dus maar links liggen ;)

Wel irritant dat ik in die mail gezien heb dat er opnieuw wegomleggingen zijn opgedoken. Die ene was er vorige week nog niet toen greg is gaan testrijden. Ik ga de route persoonlijk nog gaan rijden een 2 a 3 dagen voor de effectieve dag. Hopelijk moet ik dan geen grote aanpassingen meer doen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
PJH : ik wil het roadboek, zodat ik toch eens kan genieten van je wegen.

Na de rondrit wordt het roadbook publiek gemaakt in PDF vorm. Wat ik organiseer is maar een dagje plezier voor wat petrolheads, maar ik heb uiteraard geen alleenrecht op die wegen. Iedereen zou er moeten kunnen van genieten :) Daarom zal ik dat zeker nog online delen met iedereen zodat iedereen een dagje fun kan hebben.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
Many thanks voor je input :)

Ik denk dat je een nieuwe co-driver moet zoeken :D De route is en blijft 200km lang, de nadruk ligt op RIJDEN :) Ik heb persoonlijk een hekel aan rondritten die 20 min duren, een mooi voorbeeld daarvan was de "rondrit" van Gent naar St Niklaas vorige zomer voor de E30.be meeting. Je had daar zo'n mooi wagenpark...en dan loodsen ze u over kasseiwegen, drempels, stadscentra, om dan na 40min al aan te komen op de markt waar de meeting dan doorging :s I want to drive :D

Graag gedaan!

Er moet inderdaad gereden worden maar we zijn met 60 hé, niet met 10. Als ik zie hoe lang ik onderweg geweest ben vrees ik dat er een paar pas om 20u gaan binnenkomen :lolz:

Maar goed,jij beslist als organisator ;)

Geplaatst:
Na de rondrit wordt het roadbook publiek gemaakt in PDF vorm. Wat ik organiseer is maar een dagje plezier voor wat petrolheads, maar ik heb uiteraard geen alleenrecht op die wegen. Iedereen zou er moeten kunnen van genieten :) Daarom zal ik dat zeker nog online delen met iedereen zodat iedereen een dagje fun kan hebben.

:party:

Geplaatst:

Ik moet de rondrit nog testen. Dit weekend geen tijd gehad.

Geplaatst:
Ik moet de rondrit nog testen. Dit weekend geen tijd gehad.

Laat me weten als je de rit eens zou rijden, dan ga ik misschien mee. Rij liever op baantjes, die ik al eens gedaan heb.

Vant weekend liefst niet, driving for charity ;)

Geplaatst:
Laat me weten als je de rit eens zou rijden, dan ga ik misschien mee. Rij liever op baantjes, die ik al eens gedaan heb.

Vant weekend liefst niet, driving for charity ;)

Met twee auto's dan? Ik ging de rit eerst alleen testrijden omdat ik geen zin had om iemand te zoeken. Maar als je wilt stevig gaan raggen, met de Clio, dan kan ik u wel helpen om co te zijn. Dus met 1 auto. Zal hopelijk dan beter lukken dan die Polderrit. 

(het is maar een optie e)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in