Ga naar inhoud

[GZ] Stalling voertuigen regio Werchter-Rotselaar-Tremelo-...


Lefty

Aanbevolen berichten

Als er iemand een idee heeft waar er iets te huur is voor stalling van voertuigen, geef me een seintje. Vanaf 1 auto (met plaats om te werken) is het al interessant, meer = beter.
Het moet niets fancy zijn, wel afgesloten en liefst iets of wat geïsoleerd tegen weer-invloeden.
Een loods bij een boer of dergelijke, maakt allemaal niet uit!

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Group-rent!

 

Ik kan samen met Porker al plek voor 4 karren gebruiken...nog een paar erbij en je spreekt al over een serieuze hal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien echt nog geen slecht idee...als ik terug ben ga ik eens wat rondneuzen!

De enige reden waarom ik het liefst niet al te ver heb is omdat er ook aan auto's gewerkt moet kunnen worden. Als je dan telkens een uur moet rijden is het wat idioot...maar bon, zoals gezegd, ik neem alles in overweging!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowat hetzelfde probleem... Ik huur nu een staanplaats maar daar kan of beter gezegd mag dus niet gewerkt worden...

Ik ga mee op zoektocht...! Een AM stallingshal zou nog niet zo'n slecht idee zijn. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Engine Room 2.0 :supercool:

 

Er is een Engine Room in Oostende.

 

Trouwens wat is plek om aan te werken? Matteus heeft gisteren mijn stallings- en werkplek gezien. Een kleine garage die uitmondt in een gang. Je duwt je auto buiten en je begint met werken. Het is er droog en je materiaal kan binnen staan.

 

En wat verstaan jullie onder werken? Banden wisselen of effectief je carter vanonder je auto verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowat hetzelfde probleem... Ik huur nu een staanplaats maar daar kan of beter gezegd mag dus niet gewerkt worden... Ik ga mee op zoektocht...! Een AM stallingshal zou nog niet zo'n slecht idee zijn. :)

 

In de buurt van Antwerpen zou mij eventueel nog kunnen interesseren.

 

Hier in Turnhout heb ik op zich meer dan voldoende, alleen geen verwarming etc. En tegen dat de nieuwbouw klaar is zijn we weer 2 jaar verder vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Locatie is het probleem als je wil sharen he....er is niemand die een uur gaat rijden om even te sleutelen.

Enfin, no sane person toch...

Mijn schoonvader heeft genoeg landbouwgrond maar daar mag je dan weer niets bouwen. iets bestaand kopen is meestal ook véél te duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Locatie is het probleem als je wil sharen he....er is niemand die een uur gaat rijden om even te sleutelen. Enfin, no sane person toch... Mijn schoonvader heeft genoeg landbouwgrond maar daar mag je dan weer niets bouwen. iets bestaand kopen is meestal ook véél te duur.

 

Mag je ook geen hok zetten om je landbouwmateriaal in te stockeren?

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Locatie is het probleem als je wil sharen he....er is niemand die een uur gaat rijden om even te sleutelen. Enfin, no sane person toch... Mijn schoonvader heeft genoeg landbouwgrond maar daar mag je dan weer niets bouwen. iets bestaand kopen is meestal ook véél te duur.

 

waarom zoek je eigenlijk in de regio Werchter? Aangezien je toch minstens een paar uur moet rijden vanuit Zwitserland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je "landbouwt" wel ja, maar staat niet in de statuten en er is ook geen echte activiteit, anders geen probleem.

Geloof me, we've checked :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom zoek je eigenlijk in de regio Werchter? Aangezien je toch minstens een paar uur moet rijden vanuit Zwitserland?

Ik stel voor dat je eens immo prijzen checkt rond het Vierwoudstedenmeer.

Zelfs voor een garageplaats in m'n kleine dorpje (ca 4.000 inwoners) moet ik 150 euro neertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel voor dat je eens immo prijzen checkt rond het Vierwoudstedenmeer. Zelfs voor een garageplaats in m'n kleine dorpje (ca 4.000 inwoners) moet ik 150 euro neertellen.

 

Het gaat mij niet om de lokatie an sich, maar over het feit dat je zei van dat uur rijden om te werken.

 

Wel duur voor een garage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je "landbouwt" wel ja, maar staat niet in de statuten en er is ook geen echte activiteit, anders geen probleem. Geloof me, we've checked :D

 

Oh, hier is dat geen probleem. Hier zijn er met een garage waar 6 auto's instaan die eigenlijk gebouwd is voor hun grasmachine :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een wagen in de VS gekocht, m'n schoonvader ook (z'n derde classic, dus alle plaats is bezet), en we willen daar aan werken. M'n schoonvader woont in Rotselaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iets groot kan vinden en je zoekt nog mensen, fiddy/jerred/ik kunnen mss nog een plekje gebruiken om onze S4 te plaatsen. Zeker als er ook gesleuteld zou kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iets groot kan vinden en je zoekt nog mensen, fiddy/jerred/ik kunnen mss nog een plekje gebruiken om onze S4 te plaatsen. Zeker als er ook gesleuteld zou kunnen worden.

Nice, dan zijn we al met minstens 6 voertuigen lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een wagen in de VS gekocht, m'n schoonvader ook (z'n derde classic, dus alle plaats is bezet), en we willen daar aan werken. M'n schoonvader woont in Rotselaar.

 

ahzo, dan is het inderdaad logisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid