Ga naar inhoud

BMW 1M vs Porsche Cayman R


Polygoon

Aanbevolen berichten

Zuiver hypotetisch maar je wint als jonge snaak ( nog niet veel ervaring etc.) de grote pot van de Euromillions.

 

Je hebt nog niet al te veel ervaring dus het grote pk geweld moet nog even wachten maar ondertussen wil je wel iets dat een beetje met het verkeer mee kan.

 

Vandaar wat zou je kiezen?

 

2011%2BPorsche%2BCayman%2BR-13.JPG

 

vs

 

BMW-1M-Coupe-06.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:   Met geen van beiden zouden ze een snotneus van onder de 25 moeten buitenlaten.

 

Soit, gezien de 1M niet meer gemaakt wordt en de 135i wel erg mainstream (en LELIJK) is, doe ook maar de Porsche.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze worden beiden vaak misprezen als lelijke eendjes maar ik vind ze beiden eigenlijk wel knap.  De Cayman is als ik me niet vergis wel een kleine 20k duurder dan een 1M.  Rekening houdend hiermee zou ik eerder opteren voor 1M.  Ook qua looks vind ik de 1M net iets knapper, die overdreven opgeblazen wielkassen doen het hem.  Naar rijderservaringen luisterend zou de porsche iets zuiverder rijden en de 1M ideaal als je die bocht met wat meer show wil nemen.  Geef mij maar de 1M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cayman R, zonder één nanoseconde twijfel. Zelfs dat vreemd groen metallic zou bijna mogen... maar in 't zilver zou m'n keuze zijn.

De 1M: leuk ding, maar, mjah. 'k Weet het niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cayman R, zonder één nanoseconde twijfel. Zelfs dat vreemd groen metallic zou bijna mogen... maar in 't zilver zou m'n keuze zijn.

De 1M: leuk ding, maar, mjah. 'k Weet het niet goed.

hier ook: als privé en niet "in het zicht van klanten": PORSCHE

touch en feel van ALLES is zoveel beter dan bmw

motor voelt zoveel "mechanischer" aan

alles is "out of the box" zoals het moet zijn (muz 4puntsgordels peinz'k)

enfin: voor mij is de 1M als firma-krel perfect ook omdat de fiets er in past

Link naar reactie
Delen op andere sites

1M is echt een kar om mee te zwijnen, Cayman R is scherp en precies als een scheermesje ... Geen idee wat ik zou kiezen, ik denk dat het zou afhangen van mijn mood van de dag ...
In welke mood ben je vandaag Alexanderr?
Link naar reactie
Delen op andere sites

1M probeert je constant te vermoorden. :inlove:

 

 

1M is echt een kar om mee te zwijnen,

 

 

Ideaal :inlove:

 

Mijn keuze is dus snel gemaakt. Ook al voor de beperkte oplage van de 1M. Geen idee of de Cayman dat ook heeft?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dilemma. Eender welke auto je kiest, je zal het je als autoliefhebber niet beklagen. Maar dat maakt het juist een moeilijke keuze.

 

In the end denk ik dat ik voor de Porsche Cayman R kies, atmosferisch, middenmotor én het is een pure (lees: gericht op het rijden) Porsche, een jongensdroom die in vervulling gaat (ook al is het geen 911).

 

Gaan rond de 60.000 euro tweedehands. Dat is meer geld dan ik had verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid