Ga naar inhoud

Bentley Flying Spur


Phil

Aanbevolen berichten

Ik weet het niet. Vind de achterkant op 't eerste zicht nogal banaal, karakterloos, maar daarom ook gedurfd en knipoog naar vroeger...

Moet 'm eens in het echt zien.

 

Geef mij toch maar de RR Ghost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een mannetje?

j/k :D

kan ook een vrouwtje zijn :D (Ik ben genen homo hé nondeju :lol:)

De achterkant, lekker vierkantig zoals vroeger en dat zie ik graag, ik heb het echt gehad met die late jaren 90 tot de 00's ronde karren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben/was een heel grote fan van de vorige FS.

En ik ben tevens zot van hoekige karren, maar hier moet ik precies toch nog aan wennen.

Doe mij binnen ongeveer 5 jaar maar een FS Speed van de eerste generatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

'k Was al een fan van de vorige Flying Spur en van de huidige Mulsanne, maar deze mag er ook best direct bij. Echt knap beest ! :inlove:

 

Een volgende droomauto voor al ik een nieuwe nodig heb binnen 4-5 jaar :)

 

 

Ik weet het niet. Vind de achterkant op 't eerste zicht nogal banaal, karakterloos, maar daarom ook gedurfd en knipoog naar vroeger...

Moet 'm eens in het echt zien.

 

Geef mij toch maar de RR Ghost.

 

De Ghost heeft wel twee problemen:

1. Hij ziet er alles behalve "majesteus" uit zoals je van een Rolls verwacht. Elke keer als ik er eentje zie, heb ik iets van "ha, een 7 met RR rooster".

2. Je begint hem veel te veel te zien. Als Glenn en RRD hier vorige week waren, zagen we er op één etentje 3 voorbij het raam rijden plus één op weg ernaartoe. Een Phantom en Drophead Coupé zagen we slechts één exemplaar van op 3 dagen doch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik vind hem echt waanzinnig dik :inlove: vanaf de eerste keer dat ik foto's zag was het boenk erop!

 

De vorige was al vet, maar deze... ik ben zwaar fan. Enkel een andere velg dan op de laatste foto's aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ook overtuigd. Die achterkant toont veel statiger dan de vorige, ook de auto in het algemeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al fan van dag 1. Schitterende auto. Eens iets anders dan de eenheidsworst, en suuuuperstatig van design.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat chromen lijntje rond de achterlichten toont zo kitscherig in mijn ogen, viel me ook op bij de gt zijn fl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid