Ga naar inhoud

McLaren P1


Phil

Aanbevolen berichten

Idd prachtig op top gear, zo gecontroleerd glijden!

 

Zou de stig daar ook eens niet meegereden hebben? Kan zijn dat die elektronica superieur is maar je moet idd toch al wat controle hebben om hem zo ff 2-3x te laten schuiven :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou de stig daar ook eens niet meegereden hebben? Kan zijn dat die elektronica superieur is maar je moet idd toch al wat controle hebben om hem zo ff 2-3x te laten schuiven :D

 

Dacht gelezen te hebben dat iemand van McLaren achter het stuur zat op Spa voor de spectaculaire shots.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat Clarkson daar hard mee mag doorvlammen? Zou de verzekering een middle aged man aan het stuur dekken?

 

 

Dacht gelezen te hebben dat iemand van McLaren achter het stuur zat op Spa voor de spectaculaire shots.

 

Lijkt me logisch, in de regen is dat niet simpel met zoveel PK's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dat even hard ondersturen als de jouwe? :D

 

Op dezelfde banden wel ja, die PA4 is rommel met zo'n weer. Ik wil m'n zomerbanden terug :(

 

Nuja eens met een P1 rijden zou wel :inlove: zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou de stig daar ook eens niet meegereden hebben? Kan zijn dat die elektronica superieur is maar je moet idd toch al wat controle hebben om hem zo ff 2-3x te laten schuiven :D

 

 

Ik denk niet dat Clarkson daar hard mee mag doorvlammen? Zou de verzekering een middle aged man aan het stuur dekken?

 

Dacht gelezen te hebben dat iemand van McLaren achter het stuur zat op Spa voor de spectaculaire shots.

 

Was inderdaad iemand van McLaren die de driftjes neerzette.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

:o

 

ok ik wil dat, fuck it dat het een automaat is. Ik leer er wel mee leven, er zijn tenslotte nog altijd 100'en melaatsen die toch nog verder gaan met hun leven.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fak die vlammen :inlove:

 

Die Shmee150 zegt "invited me as an 12C owner" --> gastje is wat, 18-19 jaar? :shock:

 

Edit: zie net z'n 12C op z'n Youtube-channel. WTF zo'n beestige kleur!! (wrap)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fak die vlammen :inlove:

 

Die Shmee150 zegt "invited me as an 12C owner" --> gastje is wat, 18-19 jaar? :shock:

 

Edit: zie net z'n 12C op z'n Youtube-channel. WTF zo'n beestige kleur!! (wrap)

 

Kerel is 27. Verdient heel veel geld met z'n YouTube-filmpjes. :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid