Greg 2.954 Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Daarnet laatste Top Gear aflevering gezien, en wat ik interessant vond, is dat deze ketel zijn elektrische power gebruikt om de gasrespons te verbeteren. Omdat de brandstofmotor geblazen is en dus (lichte) turbolag heeft, hebben ze dat daarmee opgelost. Love it. En slim gezien eigenlijk, want een elektromotor heeft onmiddellijk al zijn koppel ter beschikking, vanaf 0rpm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.507 Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Heb me bedacht. De mclaren F1 mogen ze brengen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 It spits (blue) flames. = can't get any better Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.225 Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Geskift. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.855 Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Vanaf 1:50 al een korte preview, ik ben echt té enthousiast aan het uitkijken naar het filmpje woensdag 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.657 Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Als Clarckson EN Harris er stil van worden, wil dat al iets zeggen Die turbo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Hij klinkt alsof ge in een fabriek staat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gert-Jan 416 Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 http://www.youtube.com/watch?v=Kb8tGX-HPQE Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Super knappe review. Opmerkelijk hoe hard ge iets als top gear kunt overtreffen met twee gopro's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.225 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Wie had er 10 jaar geleden durven denken dat er nog zo'n beesten zouden gemaakt worden 918 Spyder is al gevloerd, nu wachten op de LaFerrari. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brjefs 14.458 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Gisteren ook meteen de review bekeken en het enige dat ik de hele tijd kon denken was "Verdomme ik wil zoiets hebben" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.657 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 918 Spyder is al gevloerd, nu wachten op de LaFerrari. Waar heb je dat gezien? Nu zal Jeremy geen Jennifer gaan heten Opnieuw supergoeie review, zoals we van Harris gewoon zijn. 't Was precies een klein kind toen ie in het begin naast de auto praatte met die vent van McLaren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.225 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Waar heb je dat gezien? Als Harris dat zegt is het waar. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STA911 5.465 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 http://www.youtube.com/watch?v=Kb8tGX-HPQE Wow. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beau 3.909 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Pffff, zo dik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.507 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 . 't Was precies een klein kind toen ie in het begin naast de auto praatte met die vent van McLaren Zo zou ik ook zijn. De P1 en de Veyron enz interesseren me allemaal in erg grote mate. De hoeveelheid engineering die daar ingekropen is, is echt niet te onderschatten. Ik zou supergraag eens met zo'n auto's rijden, om te zien hoe goed dat allemaal in elkaar zit. Maar ik zou ook graag eens de fabriek bezoeken, met de ingenieurs praten, zien hoe bepaalde problemen worden opgelost, de "tips en tricks" leren kennen die de gewone mens niet ziet, weten waarom hij zo snel is (zoals bvb dichter bij elkaar zitten voor het massamiddelpunt) enz enz enz. Gigantisch interessant allemaal. Jammer genoeg geraak ik niet binnen bij Bugatti en is ook mclaren veel te gesloten om effectief iets te leren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.225 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Zo zou ik ook zijn. De P1 en de Veyron enz interesseren me allemaal in erg grote mate. De hoeveelheid engineering die daar ingekropen is, is echt niet te onderschatten. Ik zou supergraag eens met zo'n auto's rijden, om te zien hoe goed dat allemaal in elkaar zit. Maar ik zou ook graag eens de fabriek bezoeken, met de ingenieurs praten, zien hoe bepaalde problemen worden opgelost, de "tips en tricks" leren kennen die de gewone mens niet ziet, weten waarom hij zo snel is (zoals bvb dichter bij elkaar zitten voor het massamiddelpunt) enz enz enz. Gigantisch interessant allemaal. Jammer genoeg geraak ik niet binnen bij Bugatti en is ook mclaren veel te gesloten om effectief iets te leren Ik denk net dat als je ermee rijdt, je dat eigenlijk niet merkt. En dat is net het bewijs dat de engineering goed gedaan is. In die zin vond ik deel 1 van het filmpje ook 'interessanter' dan deel 2. Enfin ja, jullie weten wat ik bedoel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.855 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Ik beken: ik heb gegiecheld tijdens dit filmpje. Absolute waanzin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.507 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Dat is nu net het teken van een goeie ingenieur. Al je problemen voelen licht aan, precies omdat hij zijn werk goed gedaan heeft. 900pk is niet niks, zeker niet in een RWD mid-engined platform. Het feit dat die zo easy to drive zou zijn, is het grootste compliment dat je kunt krijgen als ontwerper. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.657 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Als Harris dat zegt is het waar. Ah ok, heb het filmpje nog niet helemaal bekeken Ik had ook wel een voorgevoel dat het zo zou zijn, als je de McLaren even bekijkt, wat een zot ding! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.258 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Ik was geen grote fan, maar wat een maf spel. bye bye LaFerrari en 918. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Ik betwijfel of een laferrari gaat onderdoen voor deze. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 20 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Harris z'n T-shirt met de namen van enkele bochten op Francorchamps. Wat een kar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.955 Geplaatst: 21 februari 2014 Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Harris z'n T-shirt met de namen van enkele bochten op Francorchamps. Wat een kar... Was idd super. Op de TV bekeken met de speakers luid, zalig :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 februari 2014 Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.