Ga naar inhoud

KTM X-Bow GT


Speedhunter

Aanbevolen berichten

KTM X-Bow GT

KTM komt naar Genève met de X-Bow GT.Een X-bow met deuren en een ruitje om de bestuurder iets meer comfort te geven.
Met deze aanpassingen komt het gewicht van de auto natuurlijk ietsje hoger te liggen, maar dat lijkt ons geen probleem voor de GT. De auto heeft nog altijd een bizar lage instap en het gevoel dat je in een kart zit zal altijd blijven.

De aandrijflijn blijft onveranderd, dit is nog steeds de bekende 2.0 TFSI van het VAG-concern, maar hopelijk volgt een 2.5 TFSI snel. En hiermee houdt onze kennis van het ‘nieuwe’ model direct op, want KTM zegt de rest pas in Genève te verklappen.
KTM-X-Bow-GT-03.jpg
2.jpg
1.jpg
Bron: www.autoblog.nl en www.autogespot.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou  nooit een auto kopen zonder voorruit. Al is dat bij dit soort auto's wel meestal lelijker. Maar bij deze valt het nog mee, bij de atom is het erger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.jpg

 

Dat constructeurs ZO'N SLECHTE PHOTOSHOPS durven uitsturen, dat begrijp ik nog altijd niet :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou  nooit een auto kopen zonder voorruit. Al is dat bij dit soort auto's wel meestal lelijker. Maar bij deze valt het nog mee, bij de atom is het erger.

ja? bij de ariel valt dat nog redelijk mee in mijn ogen.

en bij de renault spider bv. twijfel ik steeds of ik hem met of zonder zou nemen. ik heb al met de ruitloze gereden, maar ik vind degene met ruit precies mooier overkomen. (iets minder lomp, waar de spider wat last van heeft)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid