Ga naar inhoud

lamborghini veneno


tuscani

Aanbevolen berichten

Is dit nog een proto, of komt hij echt zoals hij er staat?

 

De 750pk sterke V12 gekoppeld aan aan 7traps automaat is goed voor de 100km/u af te haspelen in 2.8sec, en een top van 354km/u te bereiken.

Met zijn 1450kg komt hij op een 1.93kg/pk.

 

prijskaartje van deze wilde stier 3.5miljoen euro

Lamborghini-Veneno-awesome1.jpg

334171949184_.jpg

 

33417195861_.jpg

334171952102_.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het bij nieuwe auto's zetten, moest er nog nieuws over komen.

ja stel u voor dat iemand van dit forum er ééntje koopt. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veruit, maar dan echt met kilometers voorsprong, de lelijkste van de 3 hypercars die deze week voorgesteld zijn.

Dit is zelfs niet "vet" zoals gTa zijn verlangen voor een bepaalde brute wagen telkens probeert te verantwoorden. Dit is gewoon gatlelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind er ook niet veel aan.

Heb de indruk dat ze bij Lamborghini graag uitpakken met zeer extreme styling, maar op technisch vlak komen ze zelden met een vernieuwing.

 

Ze nemen het blok van de Aventador en halen er 50pk meer uit... Nah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ugliest car in the world, imo, en de "lelijkheidsintensiteit" overstijgt die van de Ssanyong Rodius hard.

 

WTF

 

:brok:

 

 

"Letsa make iet as ugly as we canna, and aska incredibili stupid prica for itta. Russian stupidi will buy itta for sura!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind er ook niet veel aan.

Heb de indruk dat ze bij Lamborghini graag uitpakken met zeer extreme styling, maar op technisch vlak komen ze zelden met een vernieuwing.

 

Ze nemen het blok van de Aventador en halen er 50pk meer uit... Nah.

 

Lamborghini moet opletten dat ze niet een karikatuur worden van zichzelf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij denkt dat dit de ontwerper is van deze auto?

 

luigi.jpg

 

Ik zie de foto niet, en als ik erop klik opent 'ie ook niet ... maar ... is dat dat manneke van Super Mario Bros? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lamborghini moet opletten dat ze niet een karikatuur worden van zichzelf..

 

De stier is al langer een verdonken kalf, imo. Die belachelijk dure ultralichte auto waar uiteindelijk niks van kwam, het verkontneuken (pardon my French kiss) van de Gallardo (laatste facelift), de Estoque die maar niet komt, de Reventon die het verhaal van de überduur geprijsde bodykits toen al in gang zette, ...

De Aventador is er stylistisch wel boenk op, imo. Gelukkig. Hopelijk krijgen wij in de komende 2-3 jaar een shitload aan lekker materiaal van 't merk. Alle teasers en grootspraak van de laatste jaren in overweging genomen, zijn ze ons dat wel verschuldigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind er ook niet veel aan.

Heb de indruk dat ze bij Lamborghini graag uitpakken met zeer extreme styling, maar op technisch vlak komen ze zelden met een vernieuwing.

 

Ze nemen het blok van de Aventador en halen er 50pk meer uit... Nah.

Het is dan ook een afgeleide van de Aventador en geen volledig nieuw ontwikkelde wagen. Als ik het goed begrijp is hij gemaakt om het 50 jarig bestaan van Lamborghini in de verf te zetten.

 

Maar dit is er wel lichtelijk over. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

gemaakt om het 50 jarig bestaan van Lamborghini in de verf te zetten

 

Klinkt als: it's my birthday today and my present to myself is a solo game of russian roulette with a fully loaded revolver!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minder krachtig en duurder dan de LaFerrari. 'k Moet hen eens vragen dat ze me dat uitleggen. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje de opvolger van de reventon, speciaal uiterlijk met de mechaniek van een normaal model

 

ik vind er niet veel mis mee, zou het nooit kopen maar mooi dat ze het maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid