Ga naar inhoud

Alpina XD3 Biturbo


Speedhunter

Aanbevolen berichten

Alpina XD3 Biturbo vernedert Audi SQ5 TDI

Met de BMW X3 xDrive35d kom je nimmer vermogen te kort, maar wellicht is het model ietwat te anoniem. Dan biedt Alpina een gedegen oplossing in de vorm van de XD3 Biturbo met als bonus nóg meer dieselkracht.


Standaard levert BMW de X3 xDrive35d af met maximaal 313 pk. Evenveel als zijn directe concurrent uit Ingolstadt; de Audi SQ5 TDI. Deze beschikt overigens wel over 20 Nm meer koppel dan de 630 Nm krachtige BMW. Beide geen match voor de Alpina die met 350 pk en 700 Nm hier nogmaals een schep bovenop doet. Ook qua sprinttijden verslaat de XD3 Biturbo de beide reguliere varianten fors, dankzij een spint van minder dan vijf seconden in tegenstelling tot 5,1 en 5,8 voor respectievelijk de SQ5 en de reguliere X3.

21 inch mogelijk
Fors verbeterde prestaties, maar dat geldt helaas niet voor het verbruik. Verstookt de reguliere X3 gemiddeld 6,1 l/100 km diesel, de opgepepte zes-in-lijn van de Alpina neemt geen genoegen met minder dan 6,8 l/100 km. Dit zal naast de toegenomen kracht tevens te wijten zijn aan additioneel aangezette bumpers rondom, alsmede de riante lichtmetalen wielen van 20 inch. 21 inch behoort overigens ook tot de mogelijkheden, mocht je heel graag willen opvallen.

Bron: [www.autowereld.com]
33512220164_Alpina.jpg
3351222380_Aplina.jpg
alpina-al-salone-di-ginevra-2013_16.jpg
alpina-al-salone-di-ginevra-2013_18.jpg
alpina-al-salone-di-ginevra-2013_17.jpg
3351215090_A.jpg
33512155142_A.jpg
33512153185_A.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren boekske en prijslijst per post ontvangen omgwtfbbq!

Haha lachen dienen typ op autoforum slaat wel alles die alle topics komt volspammen dat em de boekskes en prijslijst ontvangen heeft :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

GISTEREN, VORIG JAAR en alsook tevens in 2007 BMW WELT in MÜNCHEN BEZOCHT, alwaar ik alle prijslijsten en catalogi inclusief op 89.000 exemplaren GELIMITEERDE catalogus van de achterraamlijstvarianten van de Z8 heb ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

GISTEREN, VORIG JAAR en alsook tevens in 2007 BMW WELT in MÜNCHEN BEZOCHT, alwaar ik alle prijslijsten en catalogi inclusief op 89.000 exemplaren GELIMITEERDE catalogus van de achterraamlijstvarianten van de Z8 heb ontvangen.

:lolz:  :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

GISTEREN, VORIG JAAR en alsook tevens in 2007 BMW WELT in MÜNCHEN BEZOCHT, alwaar ik alle prijslijsten en catalogi inclusief op 89.000 exemplaren GELIMITEERDE catalogus van de achterraamlijstvarianten van de Z8 heb ontvangen.

 

Foto's graag, ik geloof je niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het had wat tijd nodig maar wat vind ik dit een vette kar! En deze kar moet in het Alpinagrun komen, zou echt knap zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid