Ga naar inhoud

2013 Nissan 370Z & 370Z Nismo


gTa

Aanbevolen berichten

Lijkt me een heerlijke auto met die dikke romige V6 :inlove:

 

Interieur vind ik ook heel goed meevallen, maar ik zit dan ook zelf dagelijks in een Jap :D

 

Qua rijden zou het meer een GT dan een sportwagen zijn, maar denk dat je er wel plezier mee kunt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een heerlijke auto met die dikke romige V6 :inlove:

 

Interieur vind ik ook heel goed meevallen, maar ik zit dan ook zelf dagelijks in een Jap :D

 

Qua rijden zou het meer een GT dan een sportwagen zijn, maar denk dat je er wel plezier mee kunt hebben.

Volgens mij kan je daar met een paar tweaks echt een schitterend wapen van maken! :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nismo model nemen hé :)

 

Was ik ook aan't denken, maar op nissan.be en .de is er niets te vinden over de NISMO versies, zijn die hier wel te koop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermeldt de Belgische site al de facelift? Indien niet: dan kan de NISMO er ook niet bij staan denk ik, want bij de oude versie was die niet beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel op de eerste pagina van de Z, maar in de configurator is het nog de oude versie. Ik dacht ook altijd dat de nismo niet in BE beschikbaar was, maar was dat in DE misschien wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Nissan-dealer in België zijn is nu ook niet meteen de droomjob voor 'n autoliefhebber. Enige wat je echt verpatst krijgt zijn Almera's 1.5 Di in autosalon-kortingsversie aan semi-dementerende gepensioneerde NMBS-arbeiders en ambtenaren op rust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Nissan-dealer in België zijn is nu ook niet meteen de droomjob voor 'n autoliefhebber. Enige wat je echt verpatst krijgt zijn Almera's 1.5 Di in autosalon-kortingsversie aan semi-dementerende gepensioneerde NMBS-arbeiders en ambtenaren op rust.

Almera bestaat al 5 jaar niet meer ofzo:lol:

Nissan doet het helemaal niet slecht meer hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Almera bestaat al 5 jaar niet meer ofzo:lol:

Nissan doet het helemaal niet slecht meer hoor..

Heb de forumregels niet gelezen, blijkbaar heb ik dus gemist dat sarcasme moét aangeduid worden met een passende smiley.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Almera bestaat al 5 jaar niet meer ofzo:lol:

Nissan doet het helemaal niet slecht meer hoor..

Heb de forumregels niet gelezen, blijkbaar heb ik dus gemist dat sarcasme moét aangeduid worden met een passende smiley.

Hetgeen je zegt klopt gewoon niet meer..

Heeft niks met sarcasme te maken.

Sorry he:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik wel betere dingen te doen heb?

 

Waarom denk je dat ik het vraag? :D

 

Zolang je onder de 250 g CO2 zit is het goedkoper dan in het oude systeem. Eens je daarboven gaat wordt het echt gigantisch veel duurder.

 

Maar toch bedankt voor deze vuistregel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetgeen je zegt klopt gewoon niet meer..

Heeft niks met sarcasme te maken.

Sorry he:blink:

Bwa, buiten die paar qashquai's heeft hij toch nog steeds gelijk hoor. Wat note's, aartslelijke juke's en andere Pixo's ...

Die verkopers zijn al dolblij als ze eens een goed uitgeruste Navara of zo kunnen verslijten volgens mij. laat staan een GTR of 370, gaat redelijk zeldzaam zijn volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die verkopers zijn al dolblij als ze eens een goed uitgeruste Navara of zo kunnen verslijten volgens mij. laat staan een GTR of 370, gaat redelijk zeldzaam zijn volgens mij.

 

Tsja, en ze willen die precies ook niet verkopen, 2 jaar terug een testrit met 370Z aangevraagd via de site, kreeg telefoon van de dealer "zijt ge echt zeker dat ge die wilt bestellen", ik zeg van wel, die gast: "ah... jaaah... maar wij hebben dat niet staan hoor, dus ik moet ik dat regelen met de hoofdzetel, ik bel u terug"... nooit meer iets van gehoord, heb dan maar iets anders gekocht uit protest ;)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetgeen je zegt klopt gewoon niet meer..

Heeft niks met sarcasme te maken.

Sorry he:blink:

 

O jawel. Zie hoger, er staan er al twee en ik kan er ook eigen ervaringen aan toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid