Ga naar inhoud

Jaguar XJR


Speedhunter

Aanbevolen berichten

Bij Jaguar heeft men de anabolenspuit in het aarswerk van de statige Jaguar XJ gestoken. Dit is het resultaat!

De Jaguar XJR is de nieuwste toevoeging aan de R-lijn van de Britten. Tot voorheen was de XJ Supersport met een magere 510 pk de meest potente uitvoering, maar volgende week wordt op de New York Autoshow hét antwoord voor de pk-beluste zakenman gepresenteerd. Jaguar meldt tot dusver alleen dat het 5.0 V8-blok met supercharger in de XJR 550 pk levert, en er aanpassingen zijn uitgevoerd aan de stuurinrichting, de remmen en de wielophanging.

Verder is de bumperpartij aangepast, staat de auto op dikkere sloffen en mag het R-logo natuurlijk niet ontbreken in de grille. Meer info over de superlimo, ontwikkeld bij Jaguars Nurburgring Test Center, volgt bij zijn onthulling op 27 maart.
jaguar-xjr-2014-002.jpg
jaguar-xjr-2014-003.jpg
jaguar-xjr-2014-004.jpg
jaguar-xjr-2014-001.jpg

Bron: http://www.autoblog.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd al een knappe kar gevonden, enkel dat interieur is toch niet dat vind ik persoonlijk. Maar een Jaguar R is sowieso :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

allé man, koop ne keer een brilleke, zo'n schoon ding <_<

is een mottig spel en blijft een mottig spel. hun laatste designs zijn imo vreselijk, dat terwijl ze vroeger zo elegant en mooi waren. alles wat ze nu niet meer zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja, smaken zijn gelukkig verschillend, het zou wat zijn moest iedereen dezelfde smaak hebben. :)

 

 

Dit gezegd zijnde wel recent een test gezien op fifth gear waarin vicky reed met de 5.0 sc en ze vond het een luxe wagen doch geen sportwagen zoals een panamera.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalige auto. Rijdt erg 'licht' voor z'n omvang en grootte, voelt vrij gelijkaardig met een 5/7-serie.

Interieur is simpelweg demax.

 

550 pk in zo'n ding, schitterend. Ik ben fan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

is een mottig spel en blijft een mottig spel. hun laatste designs zijn imo vreselijk, dat terwijl ze vroeger zo elegant en mooi waren. alles wat ze nu niet meer zijn.

Hier ben ik volledig mee akkoord. Al is het nieuwe design wel een opkikker geweest voor de verkoopcijfers anders bestonden ze mss niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, net zoals ze toch diesels zijn moeten leggen in hun auto's. Ik denk dat dat samen met de 2 andere grote Britten de langste volhouders waren om geen diesel in hun auto's te leggen.

Den tijd dat als ge nen dikken auto kocht ge maar moest zien dat ge uw naft kon betalen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, net zoals ze toch diesels zijn moeten leggen in hun auto's. Ik denk dat dat samen met de 2 andere grote Britten de langste volhouders waren om geen diesel in hun auto's te leggen.

Den tijd dat als ge nen dikken auto kocht ge maar moest zien dat ge uw naft kon betalen :inlove:

 

't is niet dat de diesel zo goedkoop staat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

is een mottig spel en blijft een mottig spel. hun laatste designs zijn imo vreselijk, dat terwijl ze vroeger zo elegant en mooi waren. alles wat ze nu niet meer zijn.

 

Seg mateke, zet uwen terugloop 'es op?

 

amterugloop.jpg

 

:D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen fan hiervan. Ik kan de XJ erg smaken, vooral hoe 'ie rijdt. Z'n kont blijft bij mij wat moeilijk liggen maar 'k kan ermee leven. Z'n interieur vind ik teleurstellen, en zeker z'n bediensysteem (laggy monitor + onbegrijpelijke keuze voor touch screen). Profiel en vooral snoet zijn adembenemend mooi...

Maar 'k vind de R-addenda geen meerwaarde hebben voor die auto. Dat Jaguar hiermee hoopt enkele Audi S7 klanten af te snoepen: I get it ... maar ik zou 'm niet hoeven, doe mij maar de gewone S/C in z'n edeler livrei.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Seg mateke, zet uwen terugloop 'es op?

 

amterugloop.jpg

 

:D :D :D

 

'k had het ook gezien, dierf het bijna niet tegen @@Ritsuke zeggen, de jongen gaat denken dat ik aan het zagen ben en alle foutjes expres aan het opzoeken ben. :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben aan 't zoeken hoe je de waardeveldinstellingen van 't forum kan switchen + waar de draaitabelfunctie zit. Ik wil namelijk Alex' z'n posts sorteren op deelbaar door vier en niét deelbaar door vier, verdeeld per forumonderdeel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben aan 't zoeken hoe je de waardeveldinstellingen van 't forum kan switchen + waar de draaitabelfunctie zit. Ik wil namelijk Alex' z'n posts sorteren op deelbaar door vier en niét deelbaar door vier, verdeeld per forumonderdeel!

 

Onnozelaar. :roll:

 

Iedereen weet toch dat alles vier is ... :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt niet. Maar niet tegen Exfoliaterr zeggen.

 

Nul is namelijk niet vier. Want anders was alles nul. Niet bestond dan! Kan niet. Dus: alles wat is, is vier. Maar nul is nul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seg mateke, zet uwen terugloop 'es op?

 

amterugloop.jpg

 

:D :D :D

Met m'n tablet gedaan en daar typte ik gewoon uit het kader, dacht dat het opgelost ging zijn door op "plaats" te klikken maar blijkbaar niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt niet. Maar niet tegen Exfoliaterr zeggen.

 

Nul is namelijk niet vier. Want anders was alles nul. Niet bestond dan! Kan niet. Dus: alles wat is, is vier. Maar nul is nul.

Nul is drie en drie is vier!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid