Ga naar inhoud

Audi S3 Berline


Phil

Aanbevolen berichten

'k mag het blijkbaar niet meer zeggen, maar de auto's die jij opnoemt verschillen visueel wel nog duidelijk van elkaar.

 

audi-s3-sedan-25.jpg

 

 

audis4side.jpg

 

 

 

 

 

De tijd dat de luiste ontwerpers bij Porsche zaten is in ieder geval voorbij.

 

Overdrijven kan je ook wel, die tankklep staat duidelijk 10 cm meer naar achter bij de A3!

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k mag het blijkbaar niet meer zeggen, maar de auto's die jij opnoemt verschillen visueel wel nog duidelijk van elkaar.

 

audi-s3-sedan-25.jpg

 

 

audis4side.jpg

 

 

 

 

 

De tijd dat de luiste ontwerpers bij Porsche zaten is in ieder geval voorbij.

Eerst dacht ik 'hmm, die overdrijft', tot ik deze foto's zag. Wel opmerkelijk!

 

Ik vind hem wel een stuk homogener dan de CLA, hier kloppen de proporties ten minste. Sowieso lijkt dit mij met 300pk wel fun te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen het nochtans, de A4, 3 en C klasse zijn IMO te groot geworden, waardoor er ruimte is voor een sub-segment van kleinere berlines zoals deze. CLA, 4 deurs 2 en A3 Berline: perfect voor mensen voor wie een hatchback net wat te klein is.

 

 

Buiten Europa bv. vind je al langer sedans op basis van een hatchback. Renault Clio sedan, VW Golf sedan,...

 

Vind die meestal ook wel leutig :)

 

Inderdaad. Volgens mij een zet om ook in booming markten als Azië te scoren. Daar rijden ze heel erg graag met sedans. Het een nieuw segment noemen vind ik dus niet helemaal juist. 

 

 

Begin je het zelf niet irritant te vinden? Blijf dan gewoon uit topics over Audi weg ..

 

We zitten hier op een forum he? Ga er dan niet op in, uw gemekker telkenmale begint mij ook de keel uit te hangen. Zou ik kunnen zeggen.  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin
We zitten hier op een forum he? Ga er dan niet op in, uw gemekker telkenmale begint mij ook de keel uit te hangen. Zou ik kunnen zeggen.  :)

 

"Zou ik kunnen zeggen", en het ondertussen wel doen. Sterk. Best dat je toch wat je manieren houdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er niemand onder jullie die vindt dat die eigenlijk gewoon een beetje als een licht gekrompen facelift van de S4 kan worden beschouwd? En dan is de nieuwe A3 eigenlijk al niks meer dan een facelift van de vorige!

 

:mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er niemand onder jullie die vindt dat die eigenlijk gewoon een beetje als een licht gekrompen facelift van de S4 kan worden beschouwd? En dan is de nieuwe A3 eigenlijk al niks meer dan een facelift van de vorige!

 

:mellow:

Dit storend gedrag mag dringend eens aangepakt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit storend gedrag mag dringend eens aangepakt worden.

Wat is dat met dat zinnetje? Some sort of forumgrap die ik niet ken? Link me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat met dat zinnetje? Some sort of forumgrap die ik niet ken? Link me!

 

 

Best dat je toch wat je manieren houdt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Zou ik kunnen zeggen", en het ondertussen wel doen. Sterk. Best dat je toch wat je manieren houdt.

 

 

Als je kritiek geeft op andermans reacties omdat deze al tig keer aangehaald werden, moet je de kritiek op je eigen repetitieve reacties ook kunnen dragen. Waarmee ik wil zeggen dat je, misschien zonder het zelf te beseffen, gewoon net hetzelfde doet als hetgeen waaraan je je klaarblijkelijk stoort. De 'zou ik kunnen zeggen' impliceert dat ik je er wou op wijzen, hopend dat je je niet persoonlijk zou aangevallen voelen.  :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Het is blijkbaar te moeilijk voor jou om te vatten dat de ene repetitieve reactie er enkel komt door de andere repetitieve reactie. Maar daar klaag je niet over, en ondertussen wel even een verwijt lanceren zonder dat je er de verantwoordelijkheid wil voor dragen. Best laag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar, ik kan het allemaal niet meer vatten. Ik word dan ook niet voor niets steevast 'achterlijk stom rund' genoemd.

Jammer dat je niet kan zien dat mijn reactie helemaal niet aanvallend bedoeld is, maar het ziet als ontlopen van verantwoordelijkheid. Wat deze verantwoordelijkheid dan ook mag inhouden hier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar, ik kan het allemaal niet meer vatten. Ik word dan ook niet voor niets steevast 'achterlijk stom rund' genoemd.

Jammer dat je niet kan zien dat mijn reactie helemaal niet aanvallend bedoeld is, maar het ziet als ontlopen van verantwoordelijkheid. Wat deze verantwoordelijkheid dan ook mag inhouden hier...

 

Laat hem toch doen :)

 

Het is duidelijk dat deze A3 berline en de A4 berline zeer gelijkaardig zijn. Sommigen kunnen het niet laten van dat altijd nog eens te komen vertellen en caoimhin uit zijn kot te lokken, en caoimhin kon het niet laten om er op te reageren. Boeien.

 

Ik vind 'm best mooi geproportioneerd, maar wat meer eigenheid tussen de verschillende berlines zou ik niet erg vinden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk niet ... uiterlijk gaat het er wel naartoe, maar als ik me niet vergis staat de A4/S4 nog altijd op een eigen platform, met onder andere de motor in lengte richting gemonteerd, terwijl de A3/S3 zijn platform deelt met de Golf en een hele reeks andere VAG modellen waarbij de motor dwars gemonteerd is.

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast caoimhin

Ik vind dit zo'n vet ding!

Helaas nog niet in het echt gezien, om te kunnen vergelijken met de CLA, maar die laatste valt me eigenlijk sterk tegen als je hem tegenkomt...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid