Ga naar inhoud

Racing stars 2013


Wouter.bo

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik doe dus mee aan een competitie genaamd racing stars.
Het valt een beetje te vergelijken met dunlop drivers cup van destijds, met het verschil dat deze volledige competitie te volgen gaat zijn op TV!!!
Het gaat dus om een talentenjacht, waarin men op zoek gaat naar 4 mannen en 4 vrouwen om de 24u van Zolder te rijden.
Ik zit op dit moment bij de laatste 24 finalisten en kan dus alle hulp gebruiken om het nog wat verder te schoppen!!!

Ik heb ondertussen mijn eigen facebookpagina gekregen, en het is nu de bedoeling dat we zoveel mogelijk likes halen, om de wedstrijd te promoten.

http://www.facebook.com/pages/Racing...ref=ts&fref=ts

Op dit moment stelt deze facebookpagina nog niet zoveel voor maar ik ga deze nog verder verfraaien zodra ik admin-rechten heb. (wat wel 1 van deze dagen zal zijn)

Ik zou zeggen LIKEN, je helpt mij er enorm mee op weg om mijn droom te kunnen verwezenlijken.

Het programma zelf is vanaf juni te volgend op LifeTV!

Als je wat meer wilt weten over het progamma zelf raad ik jullie aan om eens naar deze site te surfen: http://racingstars.tv/

Je kan alvast wat sfeerbeelden vinden op de facebookpagina van Racing Stars zelf: http://www.facebook.com/RacingStarsTV

We hebben ook een youtube-filmpje moeten maken, wat minder makkelijk is als het eruit ziet!

Dat kunnen jullie hieronder vinden

 

https://www.youtube.com/watch?v=RkhiyfCneO0



Ik ga deze pagina hier binnenkort nog wat opfleuren met leuke sfeerbeelden!

Alvast bedankt voor de support mede-forummers! icon_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja ben nog niet zo heel lang lid hier op Autominded, heb hiervoor altijd op autoforum.be gezeten onder de naam geilenbarry! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja ben nog niet zo heel lang lid hier op Autominded, heb hiervoor altijd op autoforum.be gezeten onder de naam geilenbarry! ;)

 

De avatar komt me bekend voor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen mijn eigen facebookpagina gekregen, en het is nu de bedoeling dat we zoveel mogelijk likes halen, om de wedstrijd te promoten.

 

 

Triestig eigenlijk, dat ze het weer zo willen spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triestig eigenlijk, dat ze het weer zo willen spelen.

Ik weet niet, uiteindelijk is Social Media één van DE manieren om iets te promoten, dus volgens mij is het wel een heel efficiënte  manier van reclame maken...

Ik vind het langs de andere kant ook jammer dat de vlaamse televisie bulkt van de kookprogramma's en zangwedstrijden, dus ik vind het fantastisch dat er eindelijk ook eens een autogerelateerde talentenjacht de TV-schermen gaat bereiken.

 

Want zeg nu zelf er zijn toch veel te weinig programma's op TV voor de autoliefhebber...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Want zeg nu zelf er zijn toch veel te weinig programma's op TV voor de autoliefhebber...

Mijn harde schijf staat nochtans vol met dingen die ik nog moet inhalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet, uiteindelijk is Social Media één van DE manieren om iets te promoten, dus volgens mij is het wel een heel efficiënte  manier van reclame maken...

 

 

Ik vind het "forceren" van likes op een pagina op Facebook niet echt een criterium dat zou mogen meetellen in dat soort wedstrijden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Want zeg nu zelf er zijn toch veel te weinig programma's op TV voor de autoliefhebber...

 

Je zit daarvoor aan de foute kant van de taalgrens ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het "forceren" van likes op een pagina op Facebook niet echt een criterium dat zou mogen meetellen in dat soort wedstrijden.

Vind ik leuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het "forceren" van likes op een pagina op Facebook niet echt een criterium dat zou mogen meetellen in dat soort wedstrijden.

Klopt ergens wel, maar zo een programma kan enkel haalbaar zijn met genoeg sponsors, en sponsors willen kijkcijfers hebben...

En ergens is het ook wel van moeite doen ervoor, daar draait het voor een groot stuk ook om eh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik leuk

't is niet dat de persoon met de meeste likes wint, tis gewoon 1 van de vele puntjes waar je moeite voor moet doen, uiteraard komt rijvaardigheid voorop!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mij iemand dynamischer ingebeeld achter de naam geilenbarry :(

 

Again, foto niet zelf gekozen! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik de pagina al wat opgevrolijkt, aangezien ik nu admin-rights heb!

Likes beginnen ook binnen te stromen, maar mag altijd meer!

Ne dikke merci al voor alle likers!
icon_mrgreen.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geliked; maar ik volg ir_fuel.

Ik heb wel sympathie voor LiFe TV dat zo toch zo'n evenementen blijven ondersteunen. Is precies de enige zender waar je nog kan aankloppen met een iet of wat niche product dat niet alleen om koken en dikke huisvrouwen draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen zijn we al weer een week verder, maar Racingstars is nog steeds niet voorbij! icon_wink.gif

Veel plezier gehad met een driftproef, clutchdumpen is zalig met +300pk!!

Ik kan uiteraard nog steeds de nodige likes gebruiken! icon_wink.gif

Bij deze nog een sfeerfotootje, hier zie je mij in driften met een nissan 200sx s14,5 icon_mrgreen.gif

http://nl.picturepush.com/public/12684178'>12684178.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid