Kartfreak 1.888 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Rijdt mee 17 april tussen 19 en 21u: Lotuzzz msxx Andy fiddy Kartfreak Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Gewoon wat sfeerfoto's maken van de Opels en driftvrouwjtes en achteraf mee een kebabke steken! Ofwel terug bij de Italiaan gaan eten achteraf, was best wel goed daar. Net gecontroleerd, woensdagavond is nog vrij. Zal ter plekke nog beslissen of ik mee ga karten. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 12 april 2013 Auteur Geplaatst: 12 april 2013 Ofwel terug bij de Italiaan gaan eten achteraf, was best wel goed daar. Net gecontroleerd, woensdagavond is nog vrij. Zal ter plekke nog beslissen of ik mee ga karten. Lekker! Dennis moet mij nog geld terug denk ik Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Lekker! Dennis moet mij nog geld terug denk ik Ik denk dat er ook nog een nota op m'n gsm staat in de aard van "5€ aan Lotuzzz" Ik stel voor dat we de rente laten vallen in ruil voor een ritje in de Speedster. Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Ritje in de Speedster.... nog een reden extra om te komen karten dus Hoeveel heats gaan we eigenlijk rijden? En wat is er eigenlijk mis met de brasserie bij de karting zelf? De kans dat we moeten wachten voordat we mogen rijden is toch vrij groot? Om 18uur moeten we ons melden en we weten nog niet in welke heat/tijd we ingedeeld gaan worden? Tenminste, zo staat dat op de website, geen idee hoe dat effectief in zijn werk gaat. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Ik moet er de donderdag zijn om zelf te rijden dus 2 dagen na elkaar is wat teveel van het goede. Als je eens meedoet aan een 100(0) miles roep je maar Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 En wat is er eigenlijk mis met de brasserie bij de karting zelf? De kans dat we moeten wachten voordat we mogen rijden is toch vrij groot? Om 18uur moeten we ons melden en we weten nog niet in welke heat/tijd we ingedeeld gaan worden? Tenminste, zo staat dat op de website, geen idee hoe dat effectief in zijn werk gaat. Valt goed mee om daar te eten hoor, keuken sluit om 19u. Ze hebben stoofvlees, spaghetti, lasagne en dan allerhande frituuraangelegenheden. Met de wedstrijden is de kaart beperkt dus ik kan geen frikandel of vleeskroket meer zien 1 Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Ritje in de Speedster.... nog een reden extra om te komen karten dus Msxx ontmoeten, ook een reden om te komen karten? Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Msxx ontmoeten, ook een reden om te komen karten? Gezien jouw suggestie zal ik mijn vrouwelijke eigenschappen dan ook maar meenemen. Zal ik (a la Alexander) een roze hemd aandoen voor jou? Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 12 april 2013 Auteur Geplaatst: 12 april 2013 Ritje in de Speedster.... nog een reden extra om te komen karten dus Hoeveel heats gaan we eigenlijk rijden? En wat is er eigenlijk mis met de brasserie bij de karting zelf? De kans dat we moeten wachten voordat we mogen rijden is toch vrij groot? Om 18uur moeten we ons melden en we weten nog niet in welke heat/tijd we ingedeeld gaan worden? Tenminste, zo staat dat op de website, geen idee hoe dat effectief in zijn werk gaat. Ik eet niet graag zwaar alvorens het karten. Daarna daarentegen! Een heat of 3 had ik in gedachten... Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Ik eet niet graag zwaar alvorens het karten. Daarna daarentegen!Een heat of 3 had ik in gedachten... Iets kleins vooraf dan, een broodje of zo. Op een lege maag functioneer ik ook niet :-) 3 heats klinkt goed. Ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat, en hoeveel volk erop af komt! Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Gezien jouw suggestie zal ik mijn vrouwelijke eigenschappen dan ook maar meenemen. Zal ik (a la Alexander) een roze hemd aandoen voor jou? Mijn eerste reactie hierop was "up yours", maar dat kan ook verkeerd geïnterpreteerd worden. Schouder tegen schouder in de speedster Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 12 april 2013 Auteur Geplaatst: 12 april 2013 Als je eens meedoet aan een 100(0) miles roep je maar Wil ik zeker nog doen dit jaar! Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 12 april 2013 Auteur Geplaatst: 12 april 2013 Iets kleins vooraf dan, een broodje of zo. Op een lege maag functioneer ik ook niet :-) 3 heats klinkt goed. Ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat, en hoeveel volk erop af komt! Wij hadden vorig jaar wel in elke heat een vol startveld (38 man). Maar konden zelfs om 19u nog vrij vlot kiezen hoeveel en welke heats we allemaal wilden. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 12 april 2013 Auteur Geplaatst: 12 april 2013 Mijn eerste reactie hierop was "up yours", maar dat kan ook verkeerd geïnterpreteerd worden. Schouder tegen schouder in de speedster En handje-op-knie als je naar vijfde gaat (in jouw geval: eerste) Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Mijn eerste reactie hierop was "up yours", maar dat kan ook verkeerd geïnterpreteerd worden. Schouder tegen schouder in de speedster Hehe, kleine sportieve wagens Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Wij hadden vorig jaar wel in elke heat een vol startveld (38 man). Maar konden zelfs om 19u nog vrij vlot kiezen hoeveel en welke heats we allemaal wilden. Het circuit lijkt me daar groot genoeg voor, of is het toch wat druk? Niveau vergelijkbaar met het dramatische niveau op de gemiddelde binnenbaan, of trekt zo'n buitenbaan toch een ander publiek? Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 12 april 2013 Auteur Geplaatst: 12 april 2013 Het circuit lijkt me daar groot genoeg voor, of is het toch wat druk? Niveau vergelijkbaar met het dramatische niveau op de gemiddelde binnenbaan, of trekt zo'n buitenbaan toch een ander publiek? Alle niveau's. Voordeel is dat je veel makkelijker uit het geharrewar komt dan binnen, en ook veel vlotter dubbelt. 1 Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Het circuit lijkt me daar groot genoeg voor, of is het toch wat druk? Niveau vergelijkbaar met het dramatische niveau op de gemiddelde binnenbaan, of trekt zo'n buitenbaan toch een ander publiek? Voldoende volk om gevechtjes te hebben en altijd wel bij iemand in de buurt te zitten Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 12 april 2013 Auteur Geplaatst: 12 april 2013 PS ieder kan kiezen hoeveel heats 'ie rijdt he... Moet geen 3 zijn Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Het circuit lijkt me daar groot genoeg voor, of is het toch wat druk? maximum 36 2-takt karts voor de officiële wedstrijden dus het circuit is zeker groot genoeg Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 aja broodjes of panini hebben ze in Genk ook... ter info Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Zou ik zeker eens zien zitten, maar eerder een 100 miles ofzo Als jullie eens daar naartoe gaan, let me know! Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 12 april 2013 Auteur Geplaatst: 12 april 2013 Zou ik zeker eens zien zitten, maar eerder een 100 miles ofzo Als jullie eens daar naartoe gaan, let me know! Jij moet eerst al 100 miles naar daar rijden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.