Matthias Maas 8 Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Ja inderdaad bij een schakelkart moet je de carbu veel meer afstellen want iets te rijk afgesteld en hij sputterd in het optrekken. Iets te arm en je maakt kans op een "vastloper" heb zelf 3x prijs gehad op korten tijd. Maar als het rijd is het echt dikke fun Nu veel beterschap gewenst. Want onze gezondheid is toch wel wat belangrijk Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Geplaatst: 3 september 2014 Morgen mijn eerste 100 miles. Twee tragere deelnemers in m'n ploegje van 4 (verwacht ik althans) dus we rijden voor de fun en de fun alleen Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Grrrrrr hahahahaha Ik ga vrijdag met de rotax gaan rijden daar. Morgen mijn eerste 100 miles. Twee tragere deelnemers in m'n ploegje van 4 (verwacht ik althans) dus we rijden voor de fun en de fun alleen Yeah zo kennen we u. Indekken heet dat. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Geplaatst: 3 september 2014 Grrrrrr hahahahaha Ik ga vrijdag met de rotax gaan rijden daar. Yeah zo kennen we u. Indekken heet dat. Haha met opzet ook een knullige teamnaam gekozen, beetje low-profile weetjewel Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Morgen ben ik daar met de eigen kart :-). Toeme Jokke Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Geen nood heb nog wat leercurve nodig Trouwens vorig weekend de 2 uur Aalst gaan rijden zonder team maat .... 2u20 min koers. Was organisatie van Gil Mertens Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Tof dagje gehad, veel gereden eigenlijk. Kart opzich deed het perfect. Motor wou niet echt mee, hield in op't einde v/h rechtstuk.. Toch nog een 56.4 gereden op groene vega's (geen nieuwe set) Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Tof dagje gehad, veel gereden eigenlijk. Kart opzich deed het perfect. Motor wou niet echt mee, hield in op't einde v/h rechtstuk.. Toch nog een 56.4 gereden op groene vega's (geen nieuwe set) Ja jong tging niet "ik reed maar 56.4" met mijne rotax .... LOL ik haal met moeite 57.2 (wel zonder curbs). Lacht met een ander Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Tis een X30 . Op zich ging alles goed, enkel op groot recht stuk en t'stuk naast de europalaan hield hij in (en daar ergerde ik me wel enigszins aan ). Curbs pak ik ook niet, enkel de chicane neem ik met m'n links voorwiel op de binnenste curb. Maken dat er tegen volgende keer een nieuw dichtingsetje in de carbu zit en nog eens proberen. En wat meer trainen, zou graag de mechaniekerskoers meedoen maar voel me nog niet zeker genoeg na de 2de maal op genk . Zou graag onder de 56 duiken (hoop dat het me lukt, ooit ) Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Geplaatst: 4 september 2014 11.3 hier gene stoef als er mannen 10.2 rijden! 14e geworden van de 43, en dat met 2 complete Genk-noobs waaronder een vrouw. Fijn teamwerk! Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Een kleine seconde..... is zo slecht niet denk ik........ let op he. Ik heb er ooit P2 gereden in een 100miles en de volgende keer P18 . Met huurkarts moet je altijd je resultaat op lange termijn zien, niet in 1 race. Er kunnen enorme verschillen op zitten, heel zeker weten. 14 is een mooi resultaat. Ik wil de volgende race graag mee doen, in een team met twee..... Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Tis een X30 . Op zich ging alles goed, enkel op groot recht stuk en t'stuk naast de europalaan hield hij in (en daar ergerde ik me wel enigszins aan ). Curbs pak ik ook niet, enkel de chicane neem ik met m'n links voorwiel op de binnenste curb. Maken dat er tegen volgende keer een nieuw dichtingsetje in de carbu zit en nog eens proberen. En wat meer trainen, zou graag de mechaniekerskoers meedoen maar voel me nog niet zeker genoeg na de 2de maal op genk . Zou graag onder de 56 duiken (hoop dat het me lukt, ooit ) Ah ok een X30. Ken niet goed het verschil tussen beiden, liggen die ver uit mekaar? Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Geplaatst: 4 september 2014 Een kleine seconde..... is zo slecht niet denk ik........ let op he. Ik heb er ooit P2 gereden in een 100miles en de volgende keer P18 . Met huurkarts moet je altijd je resultaat op lange termijn zien, niet in 1 race. Er kunnen enorme verschillen op zitten, heel zeker weten. 14 is een mooi resultaat. Ik wil de volgende race graag mee doen, in een team met twee..... Mjaaa ik kwam er ook moeilijk in vandaag wel enkel ingehaald (gedubbeld) door de twee eersten. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Geplaatst: 5 september 2014 Onze jongedame, die voor het eerst in Genk kwam en voor de rest maar 1 keertje per jaar (maar heel graag) kart, reed 1:12.460 zie ik net. Niet slecht! Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Ah ok een X30. Ken niet goed het verschil tussen beiden, liggen die ver uit mekaar? Eigenlijk zijn het wat concurrenten van elkaar. Al is de X30 minder populair in het vlaamse gedeelte van het land. Frankrijk & wallonië zie je ze wel meer. Verschil in snelheid is nihil, rijstijl scheelt wel wat @@Lotuzzz Met welke auto was je daar? Ik ben pas om 18u30 vertrokken Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Geplaatst: 5 september 2014 Eigenlijk zijn het wat concurrenten van elkaar. Al is de X30 minder populair in het vlaamse gedeelte van het land. Frankrijk & wallonië zie je ze wel meer. Verschil in snelheid is nihil, rijstijl scheelt wel wat @@Lotuzzz Met welke auto was je daar? Ik ben pas om 18u30 vertrokken Een Opel Zafira Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Hmm, geen Zafira opgemerkt. Toevallig geen T5 en Vito naast elkaar gezien met partytent tussen? Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Geplaatst: 5 september 2014 Neen... Al die busjes Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Wel wel wel. Geen tijd kunnen verbeteren op 1/1000 zelfde tijd gezet als vorige keer. Heel de dag liggen sukkelen met banden en afstelling carburateur ..... Wat een verschillen en problemen in details. Ook verschil in banden (1 sec !!! Met zelfde afstelling). Op het einde een redelijk waanzinnige crash gedaan (linker achterwiel afgebroken ) later eens meer info, te moe nu. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Oei oei, een wiel afgebroken.. varken! . Benieuwd naar een uitgebreid verslag Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.