Ga naar inhoud

F1 GP van Bahrein 2013


Glenn-N

Aanbevolen berichten

Vrijdag 19 april 2013

09.00-10.30 1ste vrije training
13.00-14.30 2de vrije training

Zaterdag 20 april 2013

10.00-11.00 3de vrije training
13.00-14.00 Kwalificatie - LA DEUX HD, VIER HD

Zondag 21 april 2013

14.00 Gulf Air Bahrain Grand Prix- LA DEUX HD, VIER HD

 

Bahrain-Circuit2.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gehoopt op de pole voor Alonso, soit ik heb liever dat hij derde qualified en in de race eerste is.  Het belooft in ieder geval opnieuw spannend te worden morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er gebeurd met Raikonnen? Was me onduidelijk in de live verslaggeving.

 

Paar foutjes tijdens zijn snel rondje zeker?

 

Anyway, vorig jaar startte hij als 11de en eindigde 2de... Dus ik ben benieuwd wat er mogelijk is in de race.

Qua tire wear zou het alvast geen probleem mogen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloopers op Vier, niet te doen gewoon.

 

1) Raikkonen achter Perez en Button? Nee dat moet Grosjean zijn (du'uh, dat was dus echt wel Raikkonen)

2) Huh? Een onderzoek vanwege een botsing tussen Webber en Rosberg? Nooit gezien? Was dat tijdens de commercial dan? (ga je me echt vertellen dat ze zelf naar die reclame gaan kijken, of even een nieuwe cola gaan halen op het moment dat ze even niet hoeven te babbelen??)

3) Onderzoek unsafe release Vander Garde, na de race ("dat hebben ze juist ook al laten zien, dat wisten we al', niks van, toen stond er dat het onderzocht werd op dit moment)

 

En zo waren er nog meer..

 

Spijtig dat de BBC niet alle wedstrijden mag uitzenden..

 

Over de race zelf, briljant close-racing.

 

Opmerkelijk:

- Button extra pitstop t.o.v.. Perez?

- Rosberg stond echt afgesteld op de kwali? Hamilton lachende derde

- Dramatische pace van Webber?

- Perez zijn rijstijl wordt wat teveel van het goede

 

Meer van dit soort races graag!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de rijstijl van Perez wel vermakelijk. De jongen heeft gedaan wat hij dringend moest doen: zich in de kijker zetten en voor Button eindigen. Button begint wel te zagen gelijk een oud wijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Button begint wel te zagen gelijk een oud wijf.

 

Doet hij al jaren :-)

 

Alleen dit keer viel het wat harder op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne race idd. En ik vond het wel leuk dat Perez zo agressief reed :) Button moet niet zagen als hij trager is :lol:

 

Content met ruime overwinning voor Vettel terwijl Alonso opnieuw pech kent. 

 

Heerlijk veel duels gezien zeg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer mooie race gezien, inhalen op de limiet soms met hier en daar een tikje. I like. Vettel gedomineerd en goed uitgereden maar in het begin toch ook mooie manoevers gezien. Lotus toch weeral sterk, Mercedes toch weer teleurstellend in de race. Tja Webber, laatste seizoen voor Red Bull denk ik. Dat Kimi maar naar daar gaat! Telkens na de race of quali komen Vettel en Raikkonen toch goed overeen, mss is dat wel wat anders in hetzelfde team. :D Alonso ging goed maar had idd pech met de defecte DRS, spijtig voor het kampioenschap.

 

Ook nog een bevestigen dat de presentatoren op VIER het nog altijd niet kunnen. Teveel van hetzelfde gezaag over DRS en de banden, dat weet iedereen ondertussen al. Ik denk dat de helft van hun kijkers meer dingen opmerken en juist hebben dan zij zelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral de gast stoorde me mateloos op Vier. Die zei dus niks samenhangend en had totaal geen toegevoegde waarde aan het gesprek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke race met veel acties! :)

 

Kimi :inlove: Als die wat beter zou kwalificeren kan die volgens mij bij elke race meedoen voor de overwinning.

Exact hetzelfde podium als vorig jaar, ook leuk.

 

Wel zonde van Rosberg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, vroeger op Canvas vond ik het nog erger. Het draait tegenwoordig nu eenmaal over de banden.

 

Neemt niet weg dat het enorm storend is om om de halve minuut een opmerking over die banden te moeten horen.

Verder wel een aangename race gezien, jammer voor Di Resta dat hij op het einde toch nog wat tekort kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid