Ga naar inhoud

De grote AM BMW-verkiezing: Inschrijftopic


Gast

Aanbevolen berichten

Wegens het grote succes van de busjesverkiezing peil ik hierbij naar de interesse om een verkiezing te houden onder de op 1 na populairste soort auto op dit forum.

 

Graag ontvang ik:

 

-type: bv E36 325i

- max 5 foto's

-Je mag wat lullen waarom je vindt dat jij de coolste BMW hebt

- 4-cilinders en diesels zijn uiteraard niet toegelaten, met uitzondering van E30 318is en E30 M3

 

suggesties zijn welkom

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik al heb deelgenomen aan de busjesverkiezing, en ik niet overal de grote prijzen kan wegkapen, gooi ik wijselijk de handdoek in het hoenderhok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat Toere en ik hier de enige zijn die de definitie van BMW doorhadden. Naft, en veel cilinders. ;)

 

Al rijdt hij met een pleb BMW waar je doorgaans een maroef met baseballpet in tegenkomt en hij heeft hem niet OEM laten staan.

 

Dus bij uitsluiting van de rest, rijdt mijn madame met de coolste BMW van het forum.

 

Nu nog even een foto en dit topic mag dicht :D

 

 

http://s11.photobucket.com/user/torrekens/media/BMW/IMG_1408_zps6e4fe7c6.jpg.html'>IMG_1408_zps6e4fe7c6.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat onze afgeragde 318d met gescheurde uitlaat en vorte bbs-velgen wel bij de toppers hoort. Het is een 4-cyl maar van geluid :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

. Ik vrees dat Toere en ik hier de enige zijn die de definitie van BMW doorhadden. Naft, en veel cilinders. ;)

Al rijdt hij met een pleb BMW waar je doorgaans een maroef met baseballpet in tegenkomt en hij heeft hem niet OEM laten staan.

Dus bij uitsluiting van de rest, rijdt mijn madame met de coolste BMW van het forum.

Nu nog even een foto en dit topic mag dicht :D

[img=http://i11.photobucket.com/albums/a162/torrekens/BMW/IMG_1408_zps6e4fe7c6.jpg][/b]

???

Moest je die poseursvelgen er niet onder gelegd hebben, je kreeg mijn stem. :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks van.

Jij hebt evenveel cilinders en nog 2 turbo's erbij!

Salokin wins. Flawless victory.

Bij deze mag dit topic gesloten worden. Ik kijk al uit wanneer @@Alexanderr, het forum van champagne voorziet om deze overwinning te kunnen vieren met jullie allen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou er eigenlijk zelf niet over beginnen maar als het dan toch moet; ik heb een handgebouwde preproductie e34 M5 in nieuwstaat. Go home bitches, go home!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat Toere en ik hier de enige zijn die de definitie van BMW doorhadden. Naft, en veel cilinders. ;)

 

Al rijdt mijn madam met een pleb BMW waar je doorgaans een maroef met baseballpet in tegenkomt en heeft ze hem niet OEM laten staan, ook zwarte nieren ontbreken.

 

Dus bij uitsluiting van de rest, rijdt mijn madame met de de dikste pats BMW van het forum.

 

Nu nog even een foto en dit topic mag dicht :D

 

 

IMG_1408_zps6e4fe7c6.jpg

Word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dat is die BMW die gebruikt wordt om mee te patsen ipv mee te rijden

 

 

Itt de meeste leden hier, gebruik ik mijn autos enkel om te rijden, niet om te cruisen, te patsen of weet ik veel. Ik heb belangrijker dingen te doen dan me met autos bezig houden. ;)

 

???

Moest je die poseursvelgen er niet onder gelegd hebben, je kreeg mijn stem. :P

 

Mag ik even jouw Auto5 velgen lenen dan?  Ik dacht dat ik met deze velgen als genoeg "BMW" was, maar duidelijk moet je hier nog platter gaan om een echte BMW te hebben :lol:

 

 

Ik wou er eigenlijk zelf niet over beginnen maar als het dan toch moet; ik heb een handgebouwde preproductie e34 M5 in nieuwstaat. Go home bitches, go home!

 

HIERIN hebt ge gelijk. E34 M5 is mijn favo BMW.

 

Nu wel nog de achterste velgen vervangen door niet-patser velgen, en ge hebt een juweelke ;)

 

 

V7WMxNHQLuz7HQ9D-GkmHjaBUEbn8bTqJ5q8g3OY

 

Nog info nodig?

 

Ja, waarom de zwarte velgen ipv originele ? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid