Ga naar inhoud

Op zoek naar 1000 mensen! (Maak kans op een Ipad!)


KobeL

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik moet voor mijn eindwerk rond de 1000 mensen vinden om mijn enquête in te vullen. (Geen simpele opdracht...)
Het is voornamelijk gericht naar auto- en garagegebruikers. We willen proberen in kaart te brengen wat mensen belangrijk vinden om terug te keren naar een garage en waarom ze die zouden aanraden.
Er valt trouwens, zoals de titel al zegt, ook een Ipad te winnen!!

Het zou een enorme hulp zijn moest heel dit forum massaal 3 minuten de tijd nemen om ze in te vullen via deze link: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_d5uDMGTJmG467Wt

Alvast bedankt allemaal!!

Groeten,
Kobe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!

Ik moet voor mijn eindwerk rond de 1000 mensen vinden om mijn enquête in te vullen. (Geen simpele opdracht...)

Het is voornamelijk gericht naar auto- en garagegebruikers. We willen proberen in kaart te brengen wat mensen belangrijk vinden om terug te keren naar een garage en waarom ze die zouden aanraden.

Er valt trouwens, zoals de titel al zegt, ook een Ipad te winnen!!

Het zou een enorme hulp zijn moest heel dit forum massaal 3 minuten de tijd nemen om ze in te vullen via deze link: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_d5uDMGTJmG467Wt

Alvast bedankt allemaal!!

Groeten,

Kobe

Done Kobe L. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Done.

 

Bij jaarlijks netto salaris zou ik wel wat meer opties gezet hebben zoals student, werknemer, zelfstandige etc. Ben student dus moest ik een laag inkomen aanduiden. Trekt de resultaten naar beneden zonder te weten dat een student dit aanvinkte, nietwaar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar een poging gewaagd, maar deze vraag heeft me doen fronsen:

Waarom zou u wel of niet terug naar dezelfde garage gaan? (Meerdere mogelijk)

 

 

Welke resultaten kan je hier nu uithalen? Om in je verslag te zetten: 20% van de respondenten zou wel of niet teruggaan naar hun garage omwille van de openingsuren? Dat zegt toch niks.

 

Voor welk vak/studierichting is deze enquête?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid