PJH 21.017 Geplaatst: 17 mei 2013 Geplaatst: 17 mei 2013 Wil je eens kijken wat ik gekozen heb dan? Jij hebt 1 passagier en geen veggie's. Dus 2 keer vleesjes. Hoeveel buitenlandse kilometers zijn het? I.v.m. Z-platen... Is het juist ff Luxemburg binnen wippen of gaan we Duitsland in? Dat is nog onduidelijk momenteel. Ik ben bezig met de route te gaan bepalen Ik zelf wou er graag een stuk germany in steken, maar daar is geen streetview beschikbaar dus dan kan ik de wegtypes en bebouwing moeilijker checken... dus ik vermoed dat het België zal worden met een klein stukje Luxemburg voor de mensen die goedkoper willen tanken. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 17 mei 2013 Geplaatst: 17 mei 2013 Je spreekt over 'rekening met lage wagens enz."Ik kan je alvast melden dat de baan naar dat tankstation in Luxemburg (Maison Keup) waar de AW ardennenrit passeert er slecht bijligt en enkele grote niveau verschillen (alsof je op een drempel rijdt).En voor de rest liggen de banen er algemeen momenteel niet zo bijster goed bij imo.Niet dat ik iemand wil bang maken, het is heus berijdbaar, maar grondige verkenning enz lijkt me wel aangewezen. Quote
fiddy 782 Geplaatst: 17 mei 2013 Geplaatst: 17 mei 2013 Je spreekt over 'rekening met lage wagens enz." Ik kan je alvast melden dat de baan naar dat tankstation in Luxemburg (Maison Keup) waar de AW ardennenrit passeert er slecht bijligt en enkele grote niveau verschillen (alsof je op een drempel rijdt). En voor de rest liggen de banen er algemeen momenteel niet zo bijster goed bij imo. Niet dat ik iemand wil bang maken, het is heus berijdbaar, maar grondige verkenning enz lijkt me wel aangewezen. Is elk jaar een bekend euvel... sommige wegen die het jaar voordien vrij glad lagen, zijn dan weer quasi onbereidbaar. Daarmee kruipt er wel wat tijd in zo'n rondrit... voorbereiden met google earth/maps, gaan rijden, aanpassen, roadbook opstellen, nog eens gaan rijden, ... Maar PJH doet niet liever Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 17 mei 2013 Geplaatst: 17 mei 2013 Als ik kon, ik ging nu al rijden Maar ik ben nog aan het plannen Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 17 mei 2013 Geplaatst: 17 mei 2013 IngeschrevenKijk er al naar uit. Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 18 mei 2013 Geplaatst: 18 mei 2013 @ Tomt en PJH: ik wil zeker helpen bij de barbecue hé. Laat me dan gewoon weten wat ik kan doen... Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 18 mei 2013 Geplaatst: 18 mei 2013 Ik zelf wou er graag een stuk germany in steken, maar daar is geen streetview beschikbaar dus dan kan ik de wegtypes en bebouwing moeilijker checken... dus ik vermoed dat het België zal worden met een klein stukje Luxemburg voor de mensen die goedkoper willen tanken. Pasop, als je Lux pakt en dan over Echternach naar Bitburg en zo terug is ook wel leuk. 1 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 18 mei 2013 Geplaatst: 18 mei 2013 Hoeveel buitenlandse kilometers zijn het? I.v.m. Z-platen... Pauper Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 18 mei 2013 Geplaatst: 18 mei 2013 @ Tomt en PJH: ik wil zeker helpen bij de barbecue hé. Laat me dan gewoon weten wat ik kan doen... Dat is heel vriendelijk van je :-) Nog slechts 3 plaatsen beschikbaar Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 18 mei 2013 Geplaatst: 18 mei 2013 @ Tomt en PJH: ik wil zeker helpen bij de barbecue hé. Laat me dan gewoon weten wat ik kan doen... Dat is heel vriendelijk van je :-) Nog slechts 3 plaatsen beschikbaar Heeft Bert ons nog niet ingeschreven? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 18 mei 2013 Geplaatst: 18 mei 2013 Natuurlijk wel hij had je zelfs al ingeschreven toen de site eigenlijk nog niet bestond 1 Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 18 mei 2013 Auteur Geplaatst: 18 mei 2013 Volzet! 't Is te zeggen: er kan voorlopig niet meer ingeschreven worden, al wil ik er wel nog even de nadruk op vestigen dat een inschrijving pas definitief is nadat de betaling in orde is, dit is nog maar bij 15/100 het geval. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 18 mei 2013 Geplaatst: 18 mei 2013 Er staan ook nog een paar mails te wachten op info@carbonfiber ivm annulaties nu al. Er komt sowieso al plaats vrij voor 2 personen ;-) Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Ik begrijp zeer goed de beperking opgelegd in opkomst. Maar ik zo lang op voorhand nog niet bevestigen. Moest er laatst minute nog een plaatsje vrijkomen, mss wel interesse. Quote
Matteus 510 Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Prachtig hoe jullie er steeds in slagen om dit te plannen terwijl ik op vakantie ben. ² ! Is het eerste topic dat ik lees nu ik terug ben, wil me direct inschrijven... vol! Zeelandrit all over again. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Ik vind het te duur, ik ga nog wat afwachten. kan er iemand de route doorspelen, gewoon puur uit interesse? 4 Quote
Parsifal 4.572 Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Woops... topic zelfs nog niet gezien :-( Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Persoonlijk vind ik dat de topics eerst hier en op autoforum zouden moeten staan. En daarna op andere fora, ale, mijn gedacht he. Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 20 mei 2013 Auteur Geplaatst: 20 mei 2013 Persoonlijk vind ik dat de topics eerst hier en op autoforum zouden moeten staan. En daarna op andere fora, ale, mijn gedacht he. Is toch ook zo? 1 dag nadien heeft het ook op bb gestaan, maar daar zijn quasi geen inschrijvingen uit gekomen. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Is toch ook zo? 1 dag nadien heeft het ook op bb gestaan, maar daar zijn quasi geen inschrijvingen uit gekomen. Aahzo dan ben ik verkeerd. Niet verwacht dat er dan onmiddellijk zoveel respons op komt. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Of een voorrangsperiode voor deelnemers van eerdere edities. Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 Jij hebt 1 passagier en geen veggie's. Dus 2 keer vleesjes. Dat is nog onduidelijk momenteel. Ik ben bezig met de route te gaan bepalen Ik zelf wou er graag een stuk germany in steken, maar daar is geen streetview beschikbaar dus dan kan ik de wegtypes en bebouwing moeilijker checken... dus ik vermoed dat het België zal worden met een klein stukje Luxemburg voor de mensen die goedkoper willen tanken. Is elk jaar een bekend euvel... sommige wegen die het jaar voordien vrij glad lagen, zijn dan weer quasi onbereidbaar. Daarmee kruipt er wel wat tijd in zo'n rondrit... voorbereiden met google earth/maps, gaan rijden, aanpassen, roadbook opstellen, nog eens gaan rijden, ... Maar PJH doet niet liever Ik wou al zeggen... Gaan verkennen is een noodzaak, en vaak een paar dagen vooraf nog eens afrijden, want België kennende kom je dan nog plotse wegenwerken of een geplande koers of kermis tegen. Quote
Mercedeske 14 Geplaatst: 21 mei 2013 Geplaatst: 21 mei 2013 De 2012-editie was zodanig fantastisch dat deze rit sowieso op mijn planning staat! Ik kijk ernaar uit! 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.