nls 74 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Ik heb kort kennis gemaakt met u tijdens de laatste karting, ik zal je proberen herkennen! Ik heb er alvast zin in! Mijn madam kan helaas niet mee (was vergeten dat ze weekendje Amsterdam had gepland). Heb dus nog plaats voor een co indien er hier iemand tijd heeft maar geen wagen.. @@kwiekie mss? Dan toch een tweede S2000 (Ik zie je niet meer op de lijst van ingeschreven deelnemers staan, vandaar) Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 is Wetteren niet ideaal om af te spreken? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 is Wetteren niet ideaal om af te spreken? aan de krefel? En dan samen langs de trajectcontrole rijden Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 De motoren grondig opwarmen, heel belangrijk, zeker als je met diesel rondrijdt en dus een langere opwarmtijd hebt. Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 aan de krefel? En dan samen langs de trajectcontrole rijden ik bedoelde eerder de parking van het tankstation Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 De motoren grondig opwarmen, heel belangrijk, zeker als je met diesel rondrijdt en dus een langere opwarmtijd hebt. spreek voor jezelf Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 spreek voor jezelf mijn naft warmt snel op Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 vandaag vroeg opgestaan -> recht naar de Ardennen met cpt Turbo, mijn laptop en een goeie portie goesting. Ik kom daar aan, pak mijn roadbookje er bij en begin te rijden. 5,5km later.... lap, wegenwerken no big deal, dat zal wel weg zijn tegen Zondag (tenminste, als ze stoppen met op hun schop te leunen met 4 man). bon, dan maar verder rijden. Het begon goed, maar is nooit geëindigd Door de vele wegenwerken nooit de finish bereikt, jammer eigenlijk. Dan maar de nodige notities genomen, de GPS op de BBQ plek gezet en maar zo gereden. Daar gestopt, het roadbook aangepast aan de wegenwerken en tegen 11.00 stond ik al terug in Barchon aan de start. Vervolgens de route opnieuw gereden en.... jeej, alles klopt...tot in Kautenbach Blijkbaar was de weg in de voormiddag nog open, maar in de namiddag was hij afgezet voor...wegenwerken Dan maar notitie genomen en naar huis gereden Nu ben ik in alle haast het roadbook aan het hertekenen, morgen ga ik opnieuw de gereviseerde route rijden Hopelijk geen problemen dan.... stress 3 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 shit man, ook niet bij de deur voor jou om dat altijd te gaan testen Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 De motoren grondig opwarmen, heel belangrijk, zeker als je met diesel rondrijdt en dus een langere opwarmtijd hebt. Bedankt voor de tip Quote
nls 74 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 vandaag vroeg opgestaan -> recht naar de Ardennen met cpt Turbo, mijn laptop en een goeie portie goesting. Ik kom daar aan, pak mijn roadbookje er bij en begin te rijden. 5,5km later.... lap, wegenwerken no big deal, dat zal wel weg zijn tegen Zondag (tenminste, als ze stoppen met op hun schop te leunen met 4 man). bon, dan maar verder rijden. Het begon goed, maar is nooit geëindigd Door de vele wegenwerken nooit de finish bereikt, jammer eigenlijk. Dan maar de nodige notities genomen, de GPS op de BBQ plek gezet en maar zo gereden. Daar gestopt, het roadbook aangepast aan de wegenwerken en tegen 11.00 stond ik al terug in Barchon aan de start. Vervolgens de route opnieuw gereden en.... jeej, alles klopt...tot in Kautenbach Blijkbaar was de weg in de voormiddag nog open, maar in de namiddag was hij afgezet voor...wegenwerken Dan maar notitie genomen en naar huis gereden Nu ben ik in alle haast het roadbook aan het hertekenen, morgen ga ik opnieuw de gereviseerde route rijden Hopelijk geen problemen dan.... stress Respect! Quote
Mercedeske 14 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Idd, enorm bedankt voor de tijd die je hier allemaal insteekt! Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 RRD. soigneert m'n ex beestje goed hé, of nee. trap 'm maar, af tis toch de mijne niet meer Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 vandaag vroeg opgestaan -> recht naar de Ardennen met cpt Turbo, mijn laptop en een goeie portie goesting. Ik kom daar aan, pak mijn roadbookje er bij en begin te rijden. 5,5km later.... lap, wegenwerken no big deal, dat zal wel weg zijn tegen Zondag (tenminste, als ze stoppen met op hun schop te leunen met 4 man). bon, dan maar verder rijden. Het begon goed, maar is nooit geëindigd Door de vele wegenwerken nooit de finish bereikt, jammer eigenlijk. Dan maar de nodige notities genomen, de GPS op de BBQ plek gezet en maar zo gereden. Daar gestopt, het roadbook aangepast aan de wegenwerken en tegen 11.00 stond ik al terug in Barchon aan de start. Vervolgens de route opnieuw gereden en.... jeej, alles klopt...tot in Kautenbach Blijkbaar was de weg in de voormiddag nog open, maar in de namiddag was hij afgezet voor...wegenwerken Dan maar notitie genomen en naar huis gereden Nu ben ik in alle haast het roadbook aan het hertekenen, morgen ga ik opnieuw de gereviseerde route rijden Hopelijk geen problemen dan.... stress Chapeau! We kijken er alvast naar uit, wegenwerken of geen wegenwerken! Kan je er gewoon voor zorgen dat de zon schijnt? Dank bij voorbaat...! Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Is er iemand die een android app kent die de gereden afstand toont? Dat maakt het wel iets makkelijker om te volgen Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Zalige baantjes Ah is het daar dat we kunnen tanken? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 onderandere na 147km ligt de eerste fuelstop in Luxemburg (op voorwaarde dat de route morgen niet WEERAL anders moet zijn) Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Idd, enorm bedankt voor de tijd die je hier allemaal insteekt! De Zeeland Classic was een voltreffer, ook dit MOET goed zijn Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 onderandere na 147km ligt de eerste fuelstop in Luxemburg (op voorwaarde dat de route morgen niet WEERAL anders moet zijn) komt goed uit, ESSO tankkaart Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Miljaar, daar zou ik met een big smile 98 tanken 1 Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 vandaag vroeg opgestaan -> recht naar de Ardennen met cpt Turbo, mijn laptop en een goeie portie goesting. Ik kom daar aan, pak mijn roadbookje er bij en begin te rijden. 5,5km later.... lap, wegenwerken no big deal, dat zal wel weg zijn tegen Zondag (tenminste, als ze stoppen met op hun schop te leunen met 4 man). bon, dan maar verder rijden. Het begon goed, maar is nooit geëindigd Door de vele wegenwerken nooit de finish bereikt, jammer eigenlijk. Dan maar de nodige notities genomen, de GPS op de BBQ plek gezet en maar zo gereden. Daar gestopt, het roadbook aangepast aan de wegenwerken en tegen 11.00 stond ik al terug in Barchon aan de start. Vervolgens de route opnieuw gereden en.... jeej, alles klopt...tot in Kautenbach Blijkbaar was de weg in de voormiddag nog open, maar in de namiddag was hij afgezet voor...wegenwerken Dan maar notitie genomen en naar huis gereden Nu ben ik in alle haast het roadbook aan het hertekenen, morgen ga ik opnieuw de gereviseerde route rijden Hopelijk geen problemen dan.... stress Deze site kan handig zijn voor wegenwerken te checken in Luxemburg :-) http://www.cita.lu/fr/chantiers.html 1 Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 26 juni 2013 Geplaatst: 26 juni 2013 Pijo hoeveel wordt er in Luxemburg gereden? Ivm Z-plaatjes. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.