Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb kort kennis gemaakt met u tijdens de laatste karting, ik zal je proberen herkennen! :)

Ik heb er alvast zin in! Mijn madam kan helaas niet mee (was vergeten dat ze weekendje Amsterdam had gepland). Heb dus nog plaats voor een co indien er hier iemand tijd heeft maar geen wagen.. @@kwiekie mss? 

Dan toch een tweede S2000 :P  (Ik zie je niet meer op de lijst van ingeschreven deelnemers staan, vandaar)

Geplaatst:

is Wetteren niet ideaal om af te spreken?

Geplaatst:

is Wetteren niet ideaal om af te spreken?

aan de krefel? :)

En dan samen langs de trajectcontrole rijden :P

Geplaatst:

De motoren grondig opwarmen, heel belangrijk, zeker als je met diesel rondrijdt en dus een langere opwarmtijd hebt. :P

Geplaatst:

aan de krefel? :)

En dan samen langs de trajectcontrole rijden :P

ik bedoelde eerder de parking van het tankstation :D 

Geplaatst:

De motoren grondig opwarmen, heel belangrijk, zeker als je met diesel rondrijdt en dus een langere opwarmtijd hebt. :P

spreek voor jezelf :D

Geplaatst:

spreek voor jezelf :D

mijn naft warmt snel op

Geplaatst:

vandaag vroeg opgestaan -> recht naar de Ardennen met cpt Turbo, mijn laptop en een goeie portie goesting.

Ik kom daar aan, pak mijn roadbookje er bij en begin te rijden. 5,5km later.... lap, wegenwerken :D no big deal, dat zal wel weg zijn tegen Zondag :) (tenminste, als ze stoppen met op hun schop te leunen met 4 man). bon, dan maar verder rijden. Het begon goed, maar is nooit geëindigd :D Door de vele wegenwerken nooit de finish bereikt, jammer eigenlijk. Dan maar de nodige notities genomen, de GPS op de BBQ plek gezet en maar zo gereden. Daar gestopt, het roadbook aangepast aan de wegenwerken en tegen 11.00 stond ik al terug in Barchon aan de start. Vervolgens de route opnieuw gereden en.... jeej, alles klopt...tot in Kautenbach :( Blijkbaar was de weg in de voormiddag nog open, maar in de namiddag was hij afgezet voor...wegenwerken :D Dan maar notitie genomen en naar huis gereden :(

Nu ben ik in alle haast het roadbook aan het hertekenen, morgen ga ik opnieuw de gereviseerde route rijden :) Hopelijk geen problemen dan....

stress :o

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

shit man, ook niet bij de deur voor jou om dat altijd te gaan testen :(

Geplaatst:

Bedankt voor de tip :up:

Geplaatst:

vandaag vroeg opgestaan -> recht naar de Ardennen met cpt Turbo, mijn laptop en een goeie portie goesting.

Ik kom daar aan, pak mijn roadbookje er bij en begin te rijden. 5,5km later.... lap, wegenwerken :D no big deal, dat zal wel weg zijn tegen Zondag :) (tenminste, als ze stoppen met op hun schop te leunen met 4 man). bon, dan maar verder rijden. Het begon goed, maar is nooit geëindigd :D Door de vele wegenwerken nooit de finish bereikt, jammer eigenlijk. Dan maar de nodige notities genomen, de GPS op de BBQ plek gezet en maar zo gereden. Daar gestopt, het roadbook aangepast aan de wegenwerken en tegen 11.00 stond ik al terug in Barchon aan de start. Vervolgens de route opnieuw gereden en.... jeej, alles klopt...tot in Kautenbach :( Blijkbaar was de weg in de voormiddag nog open, maar in de namiddag was hij afgezet voor...wegenwerken :D Dan maar notitie genomen en naar huis gereden :(

Nu ben ik in alle haast het roadbook aan het hertekenen, morgen ga ik opnieuw de gereviseerde route rijden :) Hopelijk geen problemen dan....

Respect! ;)

Geplaatst:

Idd, enorm bedankt voor de tijd die je hier allemaal insteekt!

Geplaatst:

RRD. soigneert m'n ex beestje goed hé, of nee. trap 'm maar, af tis toch de mijne niet meer :P

Geplaatst:

Chapeau! We kijken er alvast naar uit, wegenwerken of geen wegenwerken!

Kan je er gewoon voor zorgen dat de zon schijnt?

Dank bij voorbaat...!

Geplaatst:

Is er iemand die een android app kent die de gereden afstand toont? Dat maakt het wel iets makkelijker om te volgen :)

Geplaatst:

baantje.jpg

naft.jpg

:inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zalige baantjes

Ah is het daar dat we kunnen tanken? :)

Geplaatst:

onderandere :) na 147km ligt de eerste fuelstop in Luxemburg (op voorwaarde dat de route morgen niet WEERAL anders moet zijn)

Geplaatst:

Idd, enorm bedankt voor de tijd die je hier allemaal insteekt!

De Zeeland Classic was een voltreffer, ook dit MOET goed zijn :)

Geplaatst:

onderandere :) na 147km ligt de eerste fuelstop in Luxemburg (op voorwaarde dat de route morgen niet WEERAL anders moet zijn)

komt goed uit, ESSO tankkaart :)

Geplaatst:

Miljaar, daar zou ik met een big smile 98 tanken :o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Deze site kan handig zijn voor wegenwerken te checken in Luxemburg :-)

http://www.cita.lu/fr/chantiers.html

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Pijo hoeveel wordt er in Luxemburg gereden? Ivm Z-plaatjes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in