Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wou al zeggen... Gaan verkennen is een noodzaak, en vaak een paar dagen vooraf nog eens afrijden, want België kennende kom je dan nog plotse wegenwerken of een geplande koers of kermis tegen.

Verkenningsritjes genoeg!

Ben zaterdag in de noordelijke regio geweest, tot Stoumont... idd hier en daar kraters in het wegdek, maar ze hebben nog een maand de tijd om putten op te vullen :)

@@tom en @@PJH ; Lux is ver, maar wel heerlijk kronkelige en (meestal) goed onderhouden wegen, ik meen me te herinneren dat die vorig jaar bij de meeste deelnemers wel in de smaak vielen?

Geplaatst:

Ik kan/kon sowieso niet deelnemen aan de rit, maar heb wel interesse in de roadbook (en ik wil daar gerust ook een financiële bijdrage voor leveren). Je mag altijd via PM verdere details geven!

Geplaatst:

Ik kan/kon sowieso niet deelnemen aan de rit, maar heb wel interesse in de roadbook (en ik wil daar gerust ook een financiële bijdrage voor leveren). Je mag altijd via PM verdere details geven!

Idem
Geplaatst:

Na mijn aanrijding met een fazant tijdens de Zeeland Classic durf ik nu wel niet in de Ardennen rijden ze. Zie dat er daar een everzwijn de straat oversteekt!

fazant fazant fazant

Geplaatst:

Verdomme! De dag dat ik terugkeer uit New York. Ik zal er dus voor het eerst sinds 2009 niet bij kunnen zijn!

Geplaatst:

Spijtig dat het al volzet is, wou wel graag gaan :(

Volgend jaar zeker!

Geplaatst:

988641_10151671684784479_1295639030_n.jp

Late night voorbereidingen.... a lot to do :o

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Ik kan er niet bij zijn, vond de vorige keren wel heel leuk. Jammer!
Anders hadden jullie de A-klasse nog eens kunnen zien dansen.
Roadbook later beschikbaar?

Geplaatst:

Is het nog altijd zo dat we Duitsland niet binnen gaan?

Geplaatst:

Als alles blijft zoals het nu is, dan gaan we 5,4km door duitsland, op één stuk baan die heel even de grens over gaat.

Maar de echte afstand per land weten we pas als de route finaal is -> na de nodige verkenningsritten dus. Op 2 Juni gaan we karren :)

Geplaatst:

Als alles blijft zoals het nu is, dan gaan we 5,4km door duitsland, op één stuk baan die heel even de grens over gaat.

Maar de echte afstand per land weten we pas als de route finaal is -> na de nodige verkenningsritten dus. Op 2 Juni gaan we karren :)

Onbeperkt stuk? :D

Geplaatst:

Alles is onbeperkt, zolang ze 't niet zien :ninja:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Alles is onbeperkt, zolang ze 't niet zien :ninja:

edith...

Geplaatst:

Onbeperkt stuk? :D

voor 5.4km

Geplaatst:

425180_10151672600814479_473542883_n.jpg

Eindelijk :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

voor 5.4km

Dat is genoeg hé :)

Geplaatst:

Eindelijk :)

Veel t-kruispunten? I love them! :D

Geplaatst:

Ingeschreven.

Liefst als passagier maar anders met de moto (rondrit met S80 trekt me minder aan)

Vandaag kreeg ik nog een PM of ik wilde passagieren. Vriendelijk moeten bedankten omdat ik inmiddels al passagier van Dragonfly zal zijn. Daarom maar even hier zetten zodat duidelijk is dat ik niet langer op zoek ben.

Toch bedankt! :-)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik hoop alvast dat m'n Z4 35is nog niet verkocht is tegen dan :ninja:

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Toch bedankt! :-)

Eergisteren gehoord dat mijn co jammer genoeg niet kan dat weekend.

Dus bij deze, copiloot gezocht.  :)

-Update: copiloot gevonden-

Geplaatst:

Laat iets weten als je zelf ook niet kan!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Laat iets weten als je zelf ook niet kan!

Ik heb nog een plaats die ik met plezier afsta aan een linkerbaanvakker.

De A-klasse gaat geen genot zijn om mee te rijden, en de Jaguar staat op 2.000km per jaar verzekerd :|

Geplaatst:

ard1.jpg

ard2.jpg

ard3.jpg

ard4.jpg

ard5.jpg

ard6.jpg

ard7.jpg

Jullie gaan plezier hebben :inlove:

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Eergisteren gehoord dat mijn co jammer genoeg niet kan dat weekend.

Dus bij deze, copiloot gezocht.  :)

Ik zie dat misschien wel nog zitten! Kan het nog niet met zekerheid zeggen daar ik de volgende dag zelf op roadtrip naar Kroatië vertrek. 

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in