Ga naar inhoud

F1 GP van Monaco 2013

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Raikkonen zou goed bij RB passen en hij is goed bevriend met Vettel.

Maar uiteindelijk gaat er dan 1 iemand niet gelukkig zijn.

Geplaatst:

Rosberg is opnieuw belachelijk snel.

Geplaatst:

Das niet goed. Vannacht gedroomd dat Massa volgend jaar voor Torro Rosso uitkomt en Raikonnen naast Vettel bij RedBull. Allemaal maar raar...

En het meest rare was: Trulli en Nakano bij Lotus....

Geplaatst:

Rosberg is opnieuw belachelijk snel.

Da is, maar ie mag niet te veel tikkertje met vangrail spelen.

Geplaatst:

Grosjean heeft de vangrails nog eens van dichtbij bekeken, maar op wat een achterlijke manier..

Geplaatst:

Hij zat bijna op Hamilton toen die de pits uitkwam.

Erg jammer want hij blijkt toch erg snel op dit circuit...

Die kar moet nu dus even snel op 2u hersteld worden... Waanzin.

Geplaatst:

Ook dat hoort bij racen: anticiperen.

Geplaatst:

Grosjean die een mogelijke overwinning (?) weggooit door z'n crash.
Hoop dat die auto nog op tijd klaarkomt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Was het ook wel aan het denken tijdens FP3: als die vooraan start, haalt die morgen zijn eerste overwinning.

Geplaatst:

In een veld waarbij de kanshebbers voor punten doorgaans op een seconde van elkaar liggen is Rosberg opeens zomaar een seconde sneller dan zijn teamgenoot die ook nog eens verdienstelijk vijfde is...sterk.

Geplaatst:

Eigenlijk doet Rosberg wat van hem verwacht wordt. Hij was sneller dan Schumacher maar aan de snelheid van deze werd dan weer getwijfeld. Ten opzichte van Hamilton laat Rosberg duidelijk zien dat hij de snelheid heeft die nodig is om wereldkampioen te worden. Het zal nog moeten blijken als Rosberg - Hamilton in een team blijven wie van de twee daadwerkelijk het team achter zich kan scharen om zo het voordeel te halen.

Geplaatst:

Hamilton heeft nooit echt goed gepresteerd in Monaco dus hier zoek ik vooralsnog niet te veel achter. Na de zomerstop denk ik dat Hamilton als vanouds weer sneller gaat zijn dan zijn teamgenoot.

Geplaatst:

484555_511145795619136_213411701_n.png

nog zot eigenlijk

Geplaatst:

Eigenlijk doet Rosberg wat van hem verwacht wordt. Hij was sneller dan Schumacher maar aan de snelheid van deze werd dan weer getwijfeld. Ten opzichte van Hamilton laat Rosberg duidelijk zien dat hij de snelheid heeft die nodig is om wereldkampioen te worden. Het zal nog moeten blijken als Rosberg - Hamilton in een team blijven wie van de twee daadwerkelijk het team achter zich kan scharen om zo het voordeel te halen.

Goh, ik vond Schumacher wel gewaagd aan Rosberg en zou ze eerder even snel noemen.

Hoe dan ook, de strijd tussen Hamilton en Rosberg is vooral flaterend voor Schumacher die duidelijk niks/weinig van zijn snelheid verloren had achteraf bekeken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

484555_511145795619136_213411701_n.png

nog zot eigenlijk

Die 5 overduidelijke dalen die niet voorkomen bij de pole-speed, komen die door regen op de wedstrijddag?

Geplaatst:

Regen... Niet zo goed voor Kimi. :(

Die 5 overduidelijke dalen die niet voorkomen bij de pole-speed, komen die door regen op de wedstrijddag?

Inderdaad.

Geplaatst:

Dus is er nog nooit volledig geregend tijdens de kwalificaties?

Geplaatst:

fqsye.png

Rosberg. :inlove:

Al acht ik de kans klein dat er morgen een Mercedes op 1 eindigt.

Geplaatst:

In Monaco waar sommigen in voorgaande jaren het met slechts 1 bandenwissel stelden moet toch iets mogelijk zijn. De eerste bocht zal cruciaal zijn en de neger moet willen meewerken.

Geplaatst:

Een DNQ voor Massa? wazzup?

Geplaatst:

Filmpje van Massa al niet meer te bekijken...

Ik blijf erbij, Hamilton wint!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in