Ga naar inhoud

F1 GP van Monaco 2013

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

I forgot, maar inderdaad ik vond dat een dijk van een mededeling "But satisfaction". Daarmee is Vettel plots weer in mijn achting gestegen.

En akkoord wat punten voor de snelste ronde betreft. Het zou best wel wat extra inspanningen kunnen teweegbrengen naar 't einde van de race toe. Wel leuk in combinatie met de banden die zo snel slijten :)

Nog tactischer rijden en niet meer te proberen iemand in te halen voor meer punten, maar banden te sparen tot in de laatste twee ronden  :unsure:

Nee, nog erger.

- Je rijdt op plaats 11 zonder uitzicht op punten

- 2 ronden voor het einde kom je binnen voor een vers setje banden

En hopla, je hebt 3 punten!

http://www.formula1.com/results/season/2013/898/7215/fastest_laps.html

Geplaatst:

Nee, nog erger.

- Je rijdt op plaats 11 zonder uitzicht op punten

- 2 ronden voor het einde kom je binnen voor een vers setje banden

En hopla, je hebt 3 punten!

http://www.formula1.com/results/season/2013/898/7215/fastest_laps.html

Inderdaad, zo is het tenminste nog de moeite om niet op te geven vanuit een uitzichtloze situatie en kan je heel misschien onverhoopt zelfs nog een paar echte punten scoren.

Geplaatst:

Of iedereen vanaf P9 en verder gaat op het einde binnenkomen (van elk team 1) en een snelste ronde proberen posten. En er zullen er met kwalificatie setups rondrijden.

Kunstmatigheid troef.

Geplaatst:

Inderdaad, zo is het tenminste nog de moeite om niet op te geven vanuit een uitzichtloze situatie en kan je heel misschien onverhoopt zelfs nog een paar echte punten scoren.

Is toch leuker dat de elfde de tiende probeert in te halen imho.

Geplaatst:

Hmmm, goeie opmerkingen, vanuit dat standpunt had ik 't nog niet bekeken.

Geplaatst:

Is toch leuker dat de elfde de tiende probeert in te halen imho.

Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten. Als de veertiende opeens druk begint te zetten gaan 10 tot en met 14 misschien ook wat meer uit hun pijp moeten komen en zo misschien toch nog een paar fouten maken. Survival of the fittest.

Geplaatst:

Ik blijf er ook wel wat voor voelen. Het kan maar variatie brengen en strategieën diverser en ingewikkelder maken.

Geplaatst:

3 woorden heeft de F1 maar nodig, back to basics!

Geplaatst:

Zalige team radio van Vettel. :D Nog maar eens het bewijs dat de banden kak zijn en het niet meer om racen gaat maar om "op veilig spelen". De rijders zelf spraken weeral over "just doing the laps and hold position". Belachelijk. Veel liever terug goede banden die langer meegaan en terug tanken tijdens pitstops zodat er af en toe wat in brand vliegt. :D

Geplaatst:

Uitgebreide samenvatting. Dat is ook hetgene wat ik heb opgenomen want ik kijk nog liever met wat vertraging dan dat ik naar Vier moet kijken.

Geplaatst:

Uitgebreide samenvatting. Dat is ook hetgene wat ik heb opgenomen want ik kijk nog liever met wat vertraging dan dat ik naar Vier moet kijken.

2222222

Geplaatst:

2222222

jij gaat nog verder : jij gaat live gaan kijken.

Geplaatst:

jij gaat nog verder : jij gaat live gaan kijken.

Bij grote uitzondering ja.

Los daarvan kan je toch niet naar VT4 kijken?

Geplaatst:

La Une FTW!

Geplaatst:

Bij grote uitzondering ja. Los daarvan kan je toch niet naar VT4 kijken?

Ik wel en roep telkens naar Kris of z'n co als die een fout maakt!

Maar uiteindelijk denk ik niet dat iemand van ons het beter zou kunnen...

Geplaatst:

Kris Wauters, de vriend van iedereen.

"Dag beste vrienden!"

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik wel en roep telkens naar Kris of z'n co als die een fout maakt!

Maar uiteindelijk denk ik niet dat iemand van ons het beter zou kunnen...

Dat klopt, daarom doe ik het niet. Hij zou dat ook moeten beseffen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat klopt, daarom doe ik het niet. Hij zou dat ook moeten beseffen.

Het is wel zo dat daar steeds wel mannen met kennis van zaken zitten en die ook gepassioneerd zijn.

Ik vind het leuk dat zoiets op de vlaamse tv kan en mag komen en ik ben ervan overtuigd dat die mannen gedrild worden door de zender opdat ze het luchtig en voor iedereen begrijpbaar zouden houden...

Geplaatst:

Het is wel zo dat daar steeds wel mannen met kennis van zaken zitten en die ook gepassioneerd zijn.

Ik vind het leuk dat zoiets op de vlaamse tv kan en mag komen en ik ben ervan overtuigd dat die mannen gedrild worden door de zender opdat ze het luchtig en voor iedereen begrijpbaar zouden houden...

Ja, maar als Bas hem corrigeert dan kost het 4 opmerkingen voordat Kris het door heeft. Als ik geen passie voor die sport had dan zou het hilarisch zijn :roll:

Geplaatst:

La Une FTW!

Echt he, een miljoen keer moet je dat hier zeggen en nog kakken ze liever op Kris dan ff de Waal op te zetten :fp:

Geneuzel van d'Ambrosio is ook de max :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het antwoord staat in je post, "de Waal opzetten".

Geplaatst:

Maximaal rendement halen uit mijn belastingen!

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in