gewoon ik 8.348 Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Wat heeft het voor zin als jij de groene kaart bij hebt in je camionette in Brussel als je remorque geparkeerd staat in Oostende??? BE je moet je groene kaart bewaren in je remorque. Allez, dat spreekt toch voor zich Quote
Naish 9.564 Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Trouwens, waarom een BA voor je remorque als hij geparkeerd staat??? Enige wat ik me kan voorstellen dat er kan gebeuren waardoor je in fout bent en dus een BA zou kunnen nodig hebben, is dat je handrem niet opzet en het ding aan het rollen gaat. Quote
ir_fuel 58.278 Geplaatst: 25 juni 2013 Auteur Geplaatst: 25 juni 2013 Trouwens, waarom een BA voor je remorque als hij geparkeerd staat??? Enige wat ik me kan voorstellen dat er kan gebeuren waardoor je in fout bent en dus een BA zou kunnen nodig hebben, is dat je handrem niet opzet en het ding aan het rollen gaat. Geldklopperij. Alles met een MTM >500 (of 750, weet het niet meer) wordt beschouwd als "voertuig" en moet dus een nummerplaat + verzekering hebben. En idd, zodra aangekoppeld speelt de BA van het trekkend voertuig. Groene kaart remorque is enkel als ze los staat. Enige dat ik me daar bij kan voorstellen is inderdaad als ze aan het rollen gaat ofzo. Ik vind het ook van de pot gerukt, maarja, het is nu zo. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.