Parsifal 3.771 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Serieuze overhang vooraan :-( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.695 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Proporties trekken op niks.. langere neus, plattere voorruit.. allemaal in het kader om het verbruik te doen zakken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.855 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 het eerste waar ik aan moest denken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.021 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Die ketel kijkt scheel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.229 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 veel te grote achterlichten ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.998 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Beperkte evolutie zo te zien op de foto... Beter? Niet echt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.041 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Die ketel kijkt scheel idd, en de achterpartij deed me precies aan een a-klasse denken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Ach, via de accessoire-catalogus kan je ongetwijfeld achteraf mooie bumpers, mooie koplampen,.... kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beau 3.909 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 veel te grote achterlichten ook Echt. Precies twee ogen van een strontvlieg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Vreemde proporties (lange neus en grote achterlichten), maar de foto's zijn dan ook vanuit een slecht perspectief genomen. Ben er wel zeker van dat dit nog steeds superleuk zal rijden en premium aanvoelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.229 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 langs de ene kant ben ik wel blij dat de veranderingen beperkt blijven en dat je hem nog steeds uit de 1000 herkent als een MINI Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.021 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Allez, ziet dat nu... Die neus is te lang, die wielen vooraan komen daarom te klein uit. Die ketel hangt achteraan 80m hoger dan de voorkant. En die kijkt scheelt =\ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
walter 3.854 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Allez, ziet dat nu... Die neus is te lang, die wielen vooraan komen daarom te klein uit. Die ketel hangt achteraan 80m hoger dan de voorkant. En die kijkt scheelt =\ En die wielboog/achterbumper lijkt te kort. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ugeken 9.560 Geplaatst: 3 juli 2013 Delen Geplaatst: 3 juli 2013 Hmmm, bizar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomski 5.334 Geplaatst: 3 juli 2013 Delen Geplaatst: 3 juli 2013 heeft m-pack nodig 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.965 Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 http://www.autoblog.com/photos/2014-mini-cooper-s-spy-shots/#photo-1251780/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stradge 421 Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Cool, ook 2 uitlaat vanvoor! En de achterlichten van Wat een lelijk geval is me dat zeg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.