Ga naar inhoud

Herziening systeem gewone/speciale/gepersonaliseerde kentekenplaten


gTa

Aanbevolen berichten

Ik vind wel dat als je al een perso plaat hebt dat je recht zou moeten hebben om gratis dezelfde combo terug te krijgen zonder de 9 ervoor.

Dat zou ook de bedoeling zijn. Gewoon kunnen aantonen dat je mille balles betaald hebt voor die plaque, en ze droppen de 9.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind wel dat als je al een perso plaat hebt dat je recht zou moeten hebben om gratis dezelfde combo terug te krijgen zonder de 9 ervoor.

Idem 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een koppelteken ook een teken wordt en 't is maximaal 8 tekens, dan kan ik de combinatie die 'k wil, niet krijgen. :cry:

 

Wat ik ook nergens lees: is een koppelteken verplicht tussen een cijfer en een letter (en omgekeerd)? B.v., mogen combinaties zoals RR1, XCLR8, XK8, CLK63AMG of moet er telkens een koppelteken tussen? RR-1 gaat nog, maar in die andere gevallen plots niet zo deftig meer (de laatste wordt zelfs onmogelijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was ooit sprake dat het koppelteken gewoon kwam tussen groepen van letters en cijfers. Ik "vermoed" dus dat je zelf niet kan/mag kiezen waar die koppeltekens zullen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En eens gekozen zal je bij die combinatie moeten blijven zeker.
Ik had ooit eens gehoord dat men het ging toestaan om na een bepaalde tijd een andere combinatie te nemen (gratis dan), maar daar lees ik nu niets meer van.
Als dat mogelijk zou zijn, dan zou ik iets meer in de richting van het type van de auto pakken. Zo kun je dan ook uw nummerplaat veranderen als je een andere wagen moest kopen.

 

Maar als dat niet mogelijk is, is het volgens mij beter iets persoonlijk te pakken en niet iets dat met uw huidige wagen te maken heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gigantisch cool. Wel dom van de overheid dat ze populaire plakken niet per opbod verkopen, zouden ze veel meer poen mee binnenhalen. 

 

Dit opent veel mogelijkheden :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gigantisch cool. Wel dom van de overheid dat ze populaire plakken niet per opbod verkopen, zouden ze veel meer poen mee binnenhalen.

De sossen krijgen dat niet aan hun achterban verkocht...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

AM

 

Gelieve mij bovenstaande nummerplaat cadeau te doen. Bij voorbaat dank aan al onze toffe leden!

ipv een sticker iedereen hier een nummerplaat met AM en een cijfer. :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

forummers spotten wordt zo wel erg makkelijk.

Idd, moeten we geen stickers hangen met 'Weer een Autominder'

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid