Ga naar inhoud

Nieuw model remklauwen van Brembo


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Er staat hier regelmatig een vrij propere Audi A6. Een tijdje geleden had die kerel zijn velgen al vervangen door van die TT-RS velgen (al dan niet replica), en vandaag toen ik buiten kwam zag ik van ver dat er precies een of andere print op zijn rode remklauwen stond. Ik vond het al straf van dat soort auto uit te rusten met een BBK, en toen ik dichterbij kwam vond ik de schijven toch nog altijd vrij klein.

 

De voorste klauw:

 

25g5vsy.jpg

 

 

Een BREMBO klauw, compleet niet in proportie met de schijf die er onder steekt. Tot je eens dichter kijkt, dan blijkt dat een of andere fake cover te zijn die over de originele klauw zit.

 

Achteraan idem trouwens

 

W T F

 

:fp::lolz: :lolz:

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie versiersel zonder zwaardere remschijven te hoeven steken die het verbruik doen stijgen en de CO²-uitstoot verhogen. Bovendien ben je niet verplicht om grotere velgen met bredere banden te monteren die het verbruik nogmaals doen toenemen. En gezien de prijs van het kleinood kan men ook over een economisch verantwoorde wagenverfijing spreken. Indien deze beschikbaar zouden zijn in retroflecterende kleurstelling zou ik dit overwegen voor mijn witte Golf BlueMotion als zijdelingse reflectoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Thailand rijdt echt 90% van de auto's  met "BREMBO" remklauwen. Ik was ook verbaasd dat ik dat zag, maar ik ben dan zo eens van dichtbij gaan bekijken en toen bleek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nu wachten tot er eentje afgekeurd wordt met zo een cover omdat er tuningremmen onderzitten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb ooit naar een wagen gaan zien in tweedehands waar werkelijk alle opties op stonden (Golf II Gti). Bleek dat er 50% van die dingen niet werkten en er op stonden om impressionant over te komen....de knoppekes alleen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid