Ga naar inhoud

Het Grote " Dikke Buitenlandse Handelaren " Topic


Matthi

Aanbevolen berichten

Dag medeforummers,

 

Als ik eventjes niets te doen heb, doe ik vaak het volgende. Random wat sites bezoeken van de garages waar ik nog auto's gaan halen ben. Vooral dan deze die zalige wagens staan hadden.

Ik vind het echt de max om deze sites in de gaten te houden en zien welke kisten er binnen- en buitengaan. Hoe lang ze er staan. 

Ik stel voor hier in de eerste post een overzicht te bewaren van de leukste handelaren. Ik begin alvast met mijn portie.

 

 

1. Kaman Automobile Sindelfingen - Steeds leuke motorisaties die je zelden vindt.

 

2. Carkontor Handelsgesellschaft München - Deze handelaar heeft vaak kisten staan met ofwel leuke mods of kleurencombo's

 

3. Exklusiv Automobile Wiesbaden - Redelijk wat leuke BMW's. :D

 

4. AHM-Automobile Erlenbach Am Main - Kleine supersympa handelaar die steeds wel iets tofs staan heeft

 

5. DE-Fleet Hamburg - Deze zalige peet heeft mijn 335i overgekocht. Een jaar of 27 en rijdt rond met zijn SLS AMG (Zijn Privatfahrzeug die bij hem te koop staat) en kijkt uit naar een Aventador.

 

6. Polmaxx Laatzen - Blinkt uit in zijn manier van wagens presenteren en immense stock.

 

7. Autoleitner Alkmaar - Exclusieve en speciale wagens.

 

8. Automobile Can Wiesbaden - Leuke wagens van verschillende merken.

 

9. Autosalon Singen Singen - Meest exclusieve oldtimers en youngtimers op één locatie.

 

10. Gijs Jansen Automobielen De Groeve - Soms heeft deze handelaar heerlijke Mercs staan.

 

 

Ik weet dat deze eerste 6 Duitse handelaren vooral ietwat dagelijkse wagens verkopen. De bedoeling is om in heel Europa handelaren in de lijst te plaatsen met leuke kisten. Als we dan eens willen dromen naar iets nieuws, we de lijst gewoon eens overlopen. Superexclusieve dealers mogen hier zeker ook bij. Ik denk maar eens aan die handelaar met zijn geschifte oldtimers uit Duitsland.

 

Have fun.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Autoleitner was ik al vergeten. Heb die gasten op Facebook staan, heerlijk om hun updates te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid