Ga naar inhoud

Tjoeners!!


Yoran

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...

Ik heb de indruk dat het aantal The Fast Adn The Furious projecten de laatste jaren serieus is afgenomen. Jammer eigenlijk :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
gp0386_ferrari_f512m_koenig_competition_

 

Ik heb daar in de kelder nog een (ongebouwde) modelbouwdoos in 1/16 (geloof ik) vanuit die tijd staan. Komende winter eens opdiepen en samen met Jr. heen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DIng heeft wel 1000pk geloof ik en dat in die tijd...

 

Idd :o

 

Mijn respect is een beetje gestegen!

 

In het jaar 1991:

 

"A twin-turbo Evolution package was also available, which produced 1000 horsepower! It brought with it reinforced gear wheels, clutch shaft, all gear shaft changes, new turbo chargers, bigger coolers, and many other improvements. Zero-to-sixty was achieved in 3.4 seconds with the standing quarter mile obtained in 10 second. Top speed was 370 km/h. All of this was dependant upon the setup and gear ratios."

 

http://www.conceptcarz.com/vehicle/z13895/Koenig-Testarossa.aspx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Als ge in tjoenerville woont aka Geraardsbergen dan ziet ge er nog steeds genoeg.

Ongespoten bodykits en kippengaas :inlove:

Inderdaad daar al wat tegengekomen van marginale bakken. Stond laatst op de grote markt, als er een jonny kwam vragen of dat de nieuwe A4 cabrio was waar ik mee reed...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn weten is er nog geen nieuwe A4 cabrio uit. Maar ik lees dan ook niet veel de krant en de auto boekskes :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid