Ga naar inhoud

Nieuwe firmawagen


Riskitalltowin

  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke als nieuwe firmawagen

    • Skoda Octavia Combi Elegance 2.0TDI + DSG6
      16
    • Skoda Superb Combi Ambition Business 2.0TDI
      5


Aanbevolen berichten

Amai, deftig!

 

 

Mooie keuze ...

 

 

Ik wil ook!

 

En toch had ik gisteren nog nagevraagd of ze niets in het voordeel van de Passat kunnen doen... Ik ben over het visuele wel tevreden maar er storen me enige zaken. Maar kom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen Bluetooth?

 

Ik ben er gisteren eens gaan inzitten en het voelde allemaal hetzelfde aan als bij mij. 't is misschien wat moderner, maar ik ben een beetje teleurgesteld. Dacht dat het verschil groter ging zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een superb vind ik op zich niet beter, en de golf krijg ik zo niet uitgerust. Ik ga het er op wagen, het is maar 2 jaar he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekloot ga je alleszins niet zijn.

Vind het alleen wat veel zwart naar mijn goesting maar dat is weer persoonlijke smaak natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bluetooth zit geintegreerd in her pack premium leder led, Columbus navi

 

Achzo, ik heb dat erbij moeten nemen. 

 

 

Een superb vind ik op zich niet beter, en de golf krijg ik zo niet uitgerust. Ik ga het er op wagen, het is maar 2 jaar he...

 

't is zeker niet slecht. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekloot ga je alleszins niet zijn.

Vind het alleen wat veel zwart naar mijn goesting maar dat is weer persoonlijke smaak natuurlijk.

 

Olieen en vet van die kuttreinen zie je minder op zwart en leder is gemakkelijker te reinigen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderslag bij heldere hemel! Ben vandaag in London op kantoor bij de CFO en CEO om mijn contract na 2014 te bespreken. Als ik toezeg voor 2015 en 2016 willen ze het volgende voertuig aankopen en zou ik dit nagenoeg kostenloos kunnen overnemen na 150000km.. Wat dus wel inhoud dat ik in volgende 3 weken moet beslissen of ik na 2014 bij de firma blijf.. Dit is gewoonweg komisch aan het worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond gesprek gehad met de general manager: octavia gaat volgende besteld worden en geleased. Zodra bestelbon getekend wordt het topic aangemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond gesprek gehad met de general manager: octavia gaat volgende besteld worden en geleased. Zodra bestelbon getekend wordt het topic aangemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

No problem. In Holland steeds een kroket uit de muur halen, in Duitsland Burper King en Kurrywuersten. 's Avonds op hotel overgieten met pils. Het recept van de ideale fleet engineer in de sector.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid