Ga naar inhoud

Steeds meer vluchtmisdrijf...


Dower

Aanbevolen berichten

Iemand al ooit een vluchtmisdrijf meegemaakt? Naar t schijnt gaan ze daar nogal streng mee om:

 


 

Een familielid van me heeft een tijdje terug zijn auto kapot gereden op n rond punt. Hij had toch wel wat teveel gedronken en is bijgevolg wat gaan rondwandelen (wss om de alchohol een beetje te doen verdwijnen) en uiteindelijk terug gekomen. De politie was toen reeds ter plaatse. En toch niet voor vluchtmisdrijf aangeklaagt... Raar toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al 2 keer slachtoffer van geweest.

't Is te zeggen, iemand die tegen mijn auto, die geparkeerd stond, is gereden en doorgereden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn GTI werd in Aalst in de Pontstraat ooit aan gort gereden + de rest van de wagens die voor en achter mij stonden. Dader werd opgepakt een km verder. Was een Fiat Bravo. Eigenaar was een Noord Afrikaan die geen verzekering had, geen rijbewijs, en auto was ook niet ingeschreven. Resultaat aan de Golf: Achterbrug stuk, zijflank volledig kapot, voorwielophanging stuk links en rechts. Grapje van, in die tijd, zowat 150.000 Bf. Alles zelf betaald wegens geen omnium, en meneer had geen vaste verblijfplaats in ons land. Dus een kei kan je het vel niet afdoen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

10 per dag en waarschijnlijk een veelvoud dat ontsnapt.

 

Rechts is er lak van m'n spiegel. Boven het linkervoorwiel een kap in m'n wielboog. Links achter op de hoek van stootprofiel v/d bumper de verf eraf, de klassieke "ik gooi m'n deur tegen z'n flank" enz enz enz. Mottig word ik ervan. Gelukkig alleen nog maar deze "kleine" schades gehad maar als ik het allemaal gemaakt wil zien zal het niet ver van 1k zitten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast caoimhin

Zelf eens gedaan, maar onbewust. Moest de auto van de ouders nemen en daar stond een trekhaak op. Blijkbaar toch heel licht de auto achter mij geraakt, maar niets van gemerkt. Paar dagen later de politie aan de deur. Iemand had het gezien en heeft de politie gebeld (wat ik zeker begrijp). De man geloofde mij dat ik het niet gemerkt had, want hij had de schade gezien en dat was echt miniem. Het ging over een plastiek roostertje dat een klein beetje geraakt was. Hij stelde voor om het tussen elkaar te regelen, en heb dan contact opgenomen. Ben dan naar het "slachtoffer" gereden en heb wat foto's van de schade genomen (zonder dat zij het wist). Merkte toen op dat haar voorbumper nog tal van andere schade had, maar duidelijk niet van mij. Toen ik met haar sprak deed ze heel arrogant, en ging ze niet in op mijn voorstel om naar de garage te gaan om een bestek op te maken en dat ik de kosten van dat plastiek ding zou vergoeden. Ze wou het met de verzekering doen. Dan maar formulier ingevuld en verzekering laten doen. Uiteindelijk is dat mens er in geslaagd om heel haar bumper te laten vervangen, op "onze" kosten. Heb dat dan aangekaart bij de verzekering, met de foto's die ik getrokken heb, en ze gingen dat verder bekijken. Niets meer van gehoord en BM is niet omhoog gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"De klassieke "ik gooi m'n deur tegen z'n flank" enz enz enz. Mottig word ik ervan." 

 

+1. Heb zo al een paar mooie plekken in m'n flanken. Van een ander z'n deur, zonder opletten, smijt open en 't is gebeurd. Ik erger me er soms dood aan. En de parkeerplaatsen voor m'n deur zijn verticaal dus je bent er gemakkelijk slachtoffer. Ik vind dat vrij respectloos tegenover een ander z'n bezit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid