Ga naar inhoud

SLEEP - EAT - DRIFT "AutoMinded Edition" op 23/11

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Das goed, we regelen dat dan met nonkeltje Sega :)

Geplaatst:

Goed dat jullie dat reeds op voorhand laten weten! :)

In dat geval ga ik Steve met 'gewoon ik' laten meerijden en Bwati (Michael) met Lefty. :)

Deze twee instructeurs staan zowat de gehele dag ter beschikking! Vraag hen om eens mee te rijden en hun raad of tips! Ze zijn er speciaal voor aanwezig. :) In de namiddag gaat Steve driften met zijn eigen kar! (Gele E36 M3) Jullie zijn allemaal vrij om mee te rijden met hem of met elkaar. Passagiers die niet zijn ingeschreven als drifter of bijkomende drifter dienen wel 20 EUR te betalen. 

Iedereen die aanwezig is op het terrein van Weeze is verplicht om een document in te vullen…! Ook al passagier je niet. Denk daaraan aub. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zou graag het voorbehouden nummer 51111 hebben. :)

Mee toegevoegd in de laatst geposte lijst. ;)

Geplaatst:

In dat geval ga ik Steve met 'gewoon ik' laten meerijden en Bwati (Michael) met Lefty. :)

Deze twee instructeurs staan zowat de gehele dag ter beschikking! Vraag hen om eens mee te rijden en hun raad of tips! Ze zijn er speciaal voor aanwezig. :) In de namiddag gaat Steve driften met zijn eigen kar! (Gele E36 M3) Jullie zijn allemaal vrij om mee te rijden met hem of met elkaar. Passagiers die niet zijn ingeschreven als drifter of bijkomende drifter dienen wel 20 EUR te betalen. 

Iedereen die aanwezig is op het terrein van Weeze is verplicht om een document in te vullen…! Ook al passagier je niet. Denk daaraan aub. 

Nice thanks!

Geplaatst:

bedankt.

Geplaatst:

Bijrijdersstoel -> check!

@@Sega bij mijn naam mag je zetten: 190E 3.0 blue efficiency :D

En PJ en Asserti gingen mij de kneepjes van het vak leren.

Geplaatst:

DRIFT

GROEP - ROOD

1. SteveM3 - BMW E36 M3

2. DidierF - M3

3. PietD - M3 

5. wannes - BMW E36 328i

6. ///NFSThunder + ///NFSJos - BMW E46 M3

007. Gert-Jan - Mazda MX-5

7. C_X - 190E 3.0 blue efficiency

8. Dckoen - BMW E30 325i

9. Avantus - Honda S2000

009. Nordschleife - BMW 1M

10. GDV007 - BMW E36 323i

11. Lefty - BMW E46 M3 CSL

12. Porker - BMW E46 M3 CSL 

333. Jerain - BMW E36 M3

GROEP - BLAUW

23. krunk - BMW Z3 Coupé 2.8

24. Dietr - BMW E92 335d

44. Bocky - BMW E92 335i

46. B3noit - BMW E46 M3

127. Chris S. - Volvo 242 turbo

327. Dirix J - BMW E30 2.7 + Bijkomende drifter

330. Philken - BMW E30 3.0 - *Kermitt* + Bijkomende drifter

666. Denniske - Mazda MX-5

1274. gewoon ik - Mercedes 230TE

2000. Gl3nn - Honda S2000

51111. CAS & Mayonaise - Lada 2101 - Toyota Starlet

51111153. bt. + Olivierooo - BMW E46 328i

Oranje: Gereserveerd nummer.

HOTEL

Sega (1pers.)

DéGioke (2pers.)

manos (1pers.)

gewoon ik (1pers.)

///NFSThunder + ///NFSJos (2pers.)

Nordschleife (1pers.)

Momenol (1pers.)

INSTRUCTEURS

Steve - E36 M3

Bwati - E92 M3

FOTOGRAAF

PJH

Momenol

Wacht aub niet te lang met in te schrijven voor deze dag ! Plaatsen zijn beperkt.

Het is natuurlijk niet verplicht maar toch zeer aan te raden om op hotel te gaan... Zo'n hele driftdag is vermoeiend en voor de meeste ligt Weeze toch makkelijk op meer dan 200km van de deur. Onze ervaring? Je bent veeeel minder vermoeid als je de nacht voordien op hotel gaat. 

Geplaatst:

Kan jij driften Mayonaise ?! :D

grrrrrrrrrrrr

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Blijkbaar… :D

Mercikes! :D

En nu BB checken!  ^_^

Geplaatst:

Opkomst is precies nog ok hé :)

Net goed eigenlijk… Maar ik had toch liever iets meer deelnemers gezien en verwacht. Ook iets meer pure AMers eigenlijk…

Blijkbaar wacht iedereen graag tot op het laatste nippertje om het lekker spannend te maken… Vroeg of laat gaat dat misschien ook weleens verkeerd aflopen en dan kan ik niemand meer erbij halen om de dag toch nog te redden…  :wacko:

Geplaatst:

ik heb nooit gezegd dat ik ging komen driften, naar mij moet je niet kijken

Geplaatst:

Immens veel zin om Weeze eindelijk eens irl te kunnen zien/beleven.

Zonet ook al eens de gps ingesteld om te zien hoe ver het is en gezien de MK3 navigatie het dichtstbijzijnde punt in Nederland ingesteld: Wezerweg in Knikkerdorp :lol:

Wordt wel een heel lange rit en vooral heel vroeg (om 4u opstaan)... Maar goed, voor wat hoort wat :D

Geplaatst:

Vanwaar vertrek je? Ik passeer normaal aan Kalken Smorgens, Samen met Dietr rijden we dan door  ;)

Geplaatst:

Baaler strasse of K37, Weeze ingeven.

Bedankt,

Ik zit met de MK3 navigatie in de E46.

Wil dus zeggen enkel 1 gewone CD tegelijkertijd af te spelen en dus benelux cd die erin zit qua navigatie.

Maar is uiteindelijk niet zo ver daarvan dacht ik?

Vanwaar vertrek je? Ik passeer normaal aan Kalken Smorgens, Samen met Dietr rijden we dan door  ;)

Weet niet of dit voor jerain of mezelf is.

Regio Ieper.

Stuur me anders eens je gsmnummer dan kunnen we mss afspreken.

Rond welk uur vertrek je daar ergens?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in