Ga naar inhoud

SLEEP - EAT - DRIFT "AutoMinded Edition" op 23/11

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aan de 'ochtendrijders'; volgen jullie ook het traject E34- A67 vanuit 'Arendonk' tot in Venlo om dan de A73 te nemen tot Venray?

ik volg mijne gps, langs waar die mij stuurt hangt af van haar humeur en periode van de maand....

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik verheug me er trouwens ook op de komst van de CSL's.

Het geschetter komende van het aanzuiggeluid van die airboxen en dan een driftend kot zien passeren zal zooo vet zijn :D

Geplaatst:

eindelijk een echte circuit sticker op m'n karretje :)

Geplaatst:

Ik verheug me er trouwens ook op de komst van de CSL's.

Het geschetter komende van het aanzuiggeluid van die airboxen en dan een driftend kot zien passeren zal zooo vet zijn :D

Jammer, ik heb m'n airbox gedemonteerd voor de driftdag. -_-

Geplaatst:

Jammer, ik heb m'n airbox gedemonteerd voor de driftdag. -_-

Nieuw koffietafel ornament?  :inlove:

Geplaatst:

Ik ga zo lachen als ik opeens een lada met driftbanden op ga zien staan op een trailer en dan een locomotief geluid te aanhoren :D

Ik ga je moeten teleurstellen. Het is nl een gesloten trailer. Vanavond.eens gaan zien en mijn nummerplaat hier dan zetten.

Geplaatst:

Aan de 'ochtendrijders'; volgen jullie ook het traject E34- A67 vanuit 'Arendonk' tot in Venlo om dan de A73 te nemen tot Venray?

zoiets.

Wie spreekt nu mee af in Kalken? Ik zou er staan om 6u. Volgens mijn gps is het 2u15 rijden en die rekent ruim. en sowieso maken we nog wel wat tijd goed.

Geplaatst:

eum, tot hoe laat mag ik toekomeni n dat hotel? Ik vrees voor file rond antwerpen :(

Geplaatst:

zoiets.

Wie spreekt nu mee af in Kalken? Ik zou er staan om 6u. Volgens mijn gps is het 2u15 rijden en die rekent ruim. en sowieso maken we nog wel wat tijd goed.

Eindigt je gsmnummer nog steeds op 94?

Ik moet sowieso nog een maat oppikken in Waregem en heb met hem afgesproken tussen 5u30 en 6u. Dus in principe moet 6u-6u10 rond Kalken wel lukken.

'k ga eerlijk zijn dat ik wel niet als een zot ga rijden naar daar. Lange rit, weinig geslapen, koudere omstandigheden op zomersletsen,... 

Geplaatst:

zoiets.

ons groepje zal rond 6 u in Kalken vertrekken, wel allemaal met remorque, dus peins nie da je 't geduld zal hebben om ons te volgen

Geplaatst:

Eindigt je gsmnummer nog steeds op 94?

Ik moet sowieso nog een maat oppikken in Waregem en heb met hem afgesproken tussen 5u30 en 6u. Dus in principe moet 6u-6u10 rond Kalken wel lukken.

'k ga eerlijk zijn dat ik wel niet als een zot ga rijden naar daar. Lange rit, weinig geslapen, koudere omstandigheden op zomersletsen,...

yes sir, en wij ook niet hoor, 130 140ish. en anders neem ik je stuur wel even over hoor. passagiers genoeg die met de mijne kunnen rijden :P

Geplaatst:

Wij zijn alvast klaar! Nu jullie nog.... :D

Nu al klaar? Wat is er gebeurd? Dacht Gio dat het gisteren was ofzo? ^^

Geplaatst:

yes sir, en wij ook niet hoor, 130 140ish. en anders neem ik je stuur wel even over hoor. passagiers genoeg die met de mijne kunnen rijden :P

En wie gaat er dan met de mijne rijden? :) Ik heb een chronisch slaaptekort!

Nee, 's morgens zal wel lukken en 's avonds zien we wel.

Mayo sprak om te vertrekken in Kalken rond 6u50. Ik zal ook rond 6u in Kalken zijn ongeveer. Misschien een beetje later afhankelijk van hoe vlot ik uit bed rol en hoe slapeloos de nacht is (zieke kindjes).

Heb jij uw Walki mee Mr mcinq?

Geplaatst:

Als het voor jullie eender is zou ik ook eerder 6u15-30 opteren. Tzal al lastig genoeg zijn daar ik niet vroeger dan 1u in m'n bed zal zitten...

En geen nood, de passagier zal het ook met plezier overnemen mocht dat nodig zijn :-D

130-140ish; ideaal

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als het voor jullie eender is zou ik ook eerder 6u15-30 opteren. Tzal al lastig genoeg zijn daar ik niet vroeger dan 1u in m'n bed zal zitten...

En geen nood, de passagier zal het ook met plezier overnemen mocht dat nodig zijn :-D

130-140ish; ideaal

Voor mij goed, maar ik vind het wat onrespectvol tegenover Dave als iedereen nog om zijn bandje moet komen wanneer hij eigenlijk al met de briefing wil beginnen.

Hangt er natuurlijk nog van af als je nog wielen moet wisselen etc.

Zullen wel wachten in Kalken dan

Geplaatst:

Ik zal rond 6u in kalken staan, zie wel wanneer we vertrekken.

Geplaatst:

goed plan, ik ga daar ook mee beginnen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik en krunk gaan ook rond 6 uur in Kalken zijn.

Hopelijk wordt het een mooie dag  :)

Geplaatst:

Uurtje geleden toegekomen in hotel. Gezellig pintelieren

Geplaatst:

Ok, op een kwartier slaap zal het wel niet komen. Ik doe m'n uiterste best om om 6u in kalken te zijn.

Hier net einde van de race.

Man, tzal lastig worden

Geplaatst:

Drift0n!!1

Mooie stijl ! Rustig, goede handeling. Top

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in