Jerain 2.474 Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 SLEEP - EAT - DRIFT AutoMinded.be Edition Heerlijke foto trouwens, thx @@PJH Quote
Sega 346 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Geplaatst: 19 september 2013 Ik blijf gewoon foto's posten om meerdere te overtuigen. 2 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 ik heb daar eigenlijk wel veel zin in, maar ga nog eens nadenken als ik mijn kar dat wel wil aandoen. Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 Zou dat lukken met de A7??? Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 Zou nog graag met de Lada komen maar ik heb wat schrik dat er de volgende editie dan niemand gaat komen omdat ze op de vorige afgedroogd zijn door een lada zonder sper... 5 Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 ik heb daar eigenlijk wel veel zin in, maar ga nog eens nadenken als ik mijn kar dat wel wil aandoen. Zo sletig is dat niet, zelfs niet voor de banden. Baan is continu kletsnat, dat schuift vanzelf... Quote
Sega 346 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Geplaatst: 19 september 2013 ik heb daar eigenlijk wel veel zin in, maar ga nog eens nadenken als ik mijn kar dat wel wil aandoen. Wel... In dat geval, moet je niet vrezen... Dat is net het leuke aan Weeze...! En dat is rijmen en dichten... Zonder mijn poep op te lichten. Want dwarsrijden is fijn... Je gaat spijt hebben als je er niet bij zou zijn! Weeze is echt voorbeeldig... en voor je kist totaal niet sletig. Dus zet je er snel mee bij... Dan maak je de rest hier ook blij. 2 Quote
Sega 346 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Geplaatst: 19 september 2013 Zou dat lukken met de A7??? Wat denk je zelf ? Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 1. RRD 2. gl3nn3. C_X4. Gewoon ik5. janvkn6. bt. (& Olivierooo) 7. Denniske 8. B3noît Vul gerust aan als je oprecht interesse hebt ! (quoten en untaggen aub) Heel veel zin om eens naar Weeze af te zakken! Zou ook wel heel graag met AM komen, alleen had ik afgesproken om met bovenstaande 1M rijder af te zakken. Vraag is alleen of hij dan ook toegelaten zou zijn op AM en of hij dat ziet zitten natuurlijk. Want hij was ook in de ban van de hulp die hij van enkele BB'ers heeft gekregen Quote
Sega 346 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Geplaatst: 19 september 2013 kan nog niks beloven maar ik probeer ook te komen(en indien 't nipt wordt qua aantal, ken ik nog een paar (serieuze) mannen die kunnen driften maar geen tijd hebben om op een forum te zitten sfeerpic van in Weeze http:// Super! Kan je aub iets laten weten voor 23ste ? Ook van die serieuze vrienden? Dan wil ik toch een duidelijk zicht hebben of we ermee door kunnen of niet. Quote
Sega 346 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Geplaatst: 19 september 2013 1. RRD 2. gl3nn 3. C_X 4. Gewoon ik 5. janvkn 6. bt. (& Olivierooo) 7. Denniske 8. B3noît Vul gerust aan als je oprecht interesse hebt ! (quoten en untaggen aub) Heel veel zin om eens naar Weeze af te zakken! Zou ook wel heel graag met AM komen, alleen had ik afgesproken om met bovenstaande 1M rijder af te zakken. Vraag is alleen of hij dan ook toegelaten zou zijn op AM en of hij dat ziet zitten natuurlijk. Want hij was ook in de ban van de hulp die hij van enkele BB'ers heeft gekregen Tja... Ik wil hem wel toelaten als we daardoor de groep kunnen vergroten tot 20 wagens en liefst meer... Het enige wat ik vraag is zich hier dan ook even aan te melden en een 'Mijn Voertuig' topic aan te maken. Met BB hebben wij al enkele pareltjes van driftdagen afgeleverd als ik zo vrij mag zijn van dat te zeggen? En als er genoeg animo is hier? Dan tracht ik ook 2 instructeurs mee te brengen buiten mijzelf en DéGioke. Dus... Alles hangt een beetje af van de opkomst van deze. Autominded.be is keigoed ! Alleen heb ik soms de indruk dat het hier meer gaat over CC en lullen tegen elkaar ipv rijden! En daarom wil ik graag deze dag organiseren. 1 Quote
Philken 154 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 Super! Kan je aub iets laten weten voor 23ste ? Ook van die serieuze vrienden? Dan wil ik toch een duidelijk zicht hebben of we ermee door kunnen of niet. heb ze zopas een mail gestuurd(ik had gewacht om te weten of 't ok is voor jullie) als ik antwoord heb, laat ik iets weten Quote
Sega 346 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Geplaatst: 19 september 2013 Super Philken! En je weet... Kermit is ook altijd welkom. Quote
Parsifal 4.571 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 Zalig initiatief... Alleen begin ik nu spijt te krijgen dat ik m'n FWD Barchetta gekocht heb in plaats van een MX-5... :-( 1 Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 was de vervangwagen van die barchetta geen rwd? Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 Hmmm, normaal had ik mij ingeschreven voor de BB driftdag, maar aangezien ik met wat kosten zit de komende maanden toch uit m'n hoofd gezet.Maar AM-driften is zeer tempting... Zalig initiatief... Alleen begin ik nu spijt te krijgen dat ik m'n FWD Barchetta gekocht heb in plaats van een MX-5... :-( Ja, maar nu had je wel een roestvrije kar! Or maybe not... Quote
Sega 346 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Geplaatst: 19 september 2013 Even lekker modern doen? YOLO !!! 1 Quote
Gert-Jan 416 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 Zalig initiatief... Alleen begin ik nu spijt te krijgen dat ik m'n FWD Barchetta gekocht heb in plaats van een MX-5... :-( En ik ben blij dat ik een MX-5 gekocht heb Komend weekend thuis eens bespreken -want sommigen zijn nog jong genoeg om naar ouders te moeten luisteren - en ik hoop me dan in het lijstje te kunnen voegen 1 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 misschiens nog een domme vraag, maar gaat dat met winterbanden of beter met zomerbanden? Quote
Gert-Jan 416 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 misschiens nog een domme vraag, maar gaat dat met winterbanden of beter met zomerbanden? Gaat met winterbanden, maar beter met zomerbanden Winterbanden zijn zacht en bieden dus ook veel grip als het koud is (of nat) Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 Eigenlijk is de regel: meer grip voor, dan achter. En dan zou het kunnen dat je best 2 sets mixt. Dus bvb winterbanden achter en zomerbanden voor. Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 Wolla! Zin in, maar denk dat ik eens een editie ga skippen. Wel veel kans dat ik afkom om wat rond te kijken, passagieren, eventueel tips geven aan mensen die denken dat ze het niet uit zichzelf gaan kunnen, etc Echt aan te raden om je kist beter te leren kennen, en op een veilige manier te merken hoe die zich gedraagt op en over de gripgrens. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.