Ga naar inhoud

AutoMinded.be index


Sega

Aanbevolen berichten

Graag zouden we de index ook verder uitbreiden maar we willen vooral luisteren naar wat de forumgebruikers zelf willen.

Shoot zou ik zeggen! Dan bekijken we de mogelijkheden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een detail-gedeelte mag hier best ook wel aanwezig zijn cfr Wax-it z'n vraag.

²²²²

+ mss dat idee om interessante posts ergens op te slaan in een apart topic?

Bvb gTa zijn uitleg over BMW's soms. Dat moet opgeslaan worden:shock:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

een onderdeel "informatieve en epic threads", waarin het beste van het beste wordt bijgehouden voor het nageslacht.

Voor de rest zou ik niet teveel subfora in eens aanmaken, laat het forum groeien en pas als de nood er is, bvb onoverzichtelijkheid door een teveel aan topics, een nieuw forumonderdeel.

Anders lijkt het snel alsof er niet veel activiteit is en is er kans op doodbloeden. Cfr de chitchat op aw nu. Weg overzicht, een hoop subfora met met moeite 5 topics, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

een onderdeel "informatieve en epic threads", waarin het beste van het beste wordt bijgehouden voor het nageslacht.

Voor de rest zou ik niet teveel subfora in eens aanmaken, laat het forum groeien en pas als de nood er is, bvb onoverzichtelijkheid door een teveel aan topics, een nieuw forumonderdeel.

Anders lijkt het snel alsof er niet veel activiteit is en is er kans op doodbloeden. Cfr de chitchat op aw nu. Weg overzicht, een hoop subfora met met moeite 5 topics, ...

Dit x 100. Maar dat was het oorspronkelijke plan dacht ik. Ik denk dat het de key is dat we het wel over alles kunnen hebben, en het pas moeten opdelen wanneer het te onoverzichtelijk wordt/meer volk aan te pas komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een onderdeel "informatieve en epic threads", waarin het beste van het beste wordt bijgehouden voor het nageslacht.

Voor de rest zou ik niet teveel subfora in eens aanmaken, laat het forum groeien en pas als de nood er is, bvb onoverzichtelijkheid door een teveel aan topics, een nieuw forumonderdeel.

Anders lijkt het snel alsof er niet veel activiteit is en is er kans op doodbloeden. Cfr de chitchat op aw nu. Weg overzicht, een hoop subfora met met moeite 5 topics, ...

Zo'n hoekje wou ik vroeger verwezelijken op een ander forum maar dat is nooit echt van de grond geraakt en is afgeschaft geweest door anderen...

Het stond indertijd onder 'Techniek'. Was een sub-forum.

Ik vind dit idee schitterend! maar eigenlijk moeilijk uitvoerbaar. Toen heb ik in CC 'Het memorabele quotes'-topic aangemaakt voor onvergetelijke momenten. :D

Zeker stuff voor in de toekomst over na te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gedeeltes die we zeker overwegen en voorgesteld:

  • Detailing
  • Beurzen & Evenementen
  • Games & Media

Autosport...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een stukje ivm Gentlemen & Lifestyle of zo?

Horloges, duur speelgoed, gadgets, enz.

Gewoon in het algemene stuk, om wat traffic te proberen te maken?

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik vind van niet...

Horloges, kledij, keukenmessen, wekkerradio's, kerstballen, gadgets... Kan allemaal autogerelateerd zijn...

Gentlemen & Lifestyle klinkt trouwens ook enorm goed :cool:

Dat klopt! En als het autogerelateerd blijft? Dan kan het op het gewone forum blijven. Maar niet als we hier heel de Ikea inboedel gaan beginnen posten. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt! En als het autogerelateerd blijft? Dan kan het op het gewone forum blijven. Maar niet als we hier heel de Ikea inboedel gaan beginnen posten. :D

Billy kastjes. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Billy kastjes. :inlove:

'k heb nu net het humortopic naar algemeen gezet, moet dat ook terug dan?

'k vind wel dat de niet CC'ers toch iets luchtig moegen over houden ook, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ook eens over de titels/namen van de index items nadenken?

Het is nu gwn teveel een kopie van AF... Dat kan nog beter, imo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid