Ga naar inhoud

Binnenkort 1 brief voor een boete, hmmm...


Dower

Aanbevolen berichten

Binnenkort krijg je voor elke snelheidsovertreding niet meer 2 brieven maar 1 brief in je bus: http://www.intoverkeersrecht.be/news/61/15/Weldra-slechts-een-brief-meer-voor-elke-boete.html

 

Vraag me af of dit effectief beter is of gewoon om de staatskas sneller te spijzen? En ook, je moet voortaan zelf bezwaar aantekenen tegen de boete. Op zich niet slecht, maar wat als de brief te laat toekwam bvb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Binnenkort krijg je voor elke snelheidsovertreding niet meer 2 brieven maar 1 brief in je bus: http://www.intoverkeersrecht.be/news/61/15/Weldra-slechts-een-brief-meer-voor-elke-boete.html
 
Vraag me af of dit effectief beter is of gewoon om de staatskas sneller te spijzen? En ook, je moet voortaan zelf bezwaar aantekenen tegen de boete. Op zich niet slecht, maar wat als de brief te laat toekwam bvb?

 

 

De staatskas te spijzen?

 

Het is ook nooit goed...  letten ze eindelijk eens op efficiëntie en uitgaven dan komt er zo'n reactie?

 

Het werd een keer tijd, waar dient het voor om twee brieven te sturen? Het nut heb ik nooit ingezien. Pure verspilling was het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtige zaak. Ik vond het zalig zo.

 

Eerst krijg je de boete en heb je tijd om te bekomen. Dan denk je, ah chill. Volgende week ofzo krijg ik de overschrijving.

 

Dan krijg je een brief met het logo van de Politie op en denk je. Och het is die overschrijving maar!  :lol:

 

Maar dan vloek je wel des te meer als je ziet dat het nog een boete is.

 

Been there.. Twice.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid